اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آبنبات نارگیلی

خریداران آبنبات نارگیلی:
آبنبات از تنقلات شیرین مزه و بسیار دلچسبی است که از کوچک تا بزرگ عاشقش هستند. این محصول از مخلوط غلیظ شکر و افزودنی های طعم دهنده و رنگ دهنده به دست آمده و مزه ای خوش را بر زبان جاری می کند.

این روزها آبنبات را می توان در طعم های مختلف و همچنین اشکال متنوعی در بازار ایران دید که یکی از این محصولات شامل آبنبات نارگیلی است که به شکل آبنبات های کوچک سفید رنگ نمود پیدا کرده و با خوردن آن کنار چای، هم حس نشاط و شادی در افراد به وجود آمده و هم از فواید بی نظیر نارگیل می توان بهره برد.

همچنین باید گفت روی این محصول، عنوان آبنبات نارگیلی درجه 1 صادراتی را گذاشته اند که خریداران برای سفارش آن باید از مراکز برتر فروش اقدام کنند.

تنقلات جزو محصولاتی پرکاربرد در زندگی روزمره بوده و شیرینی ایام زندگی را با طعم شیرین خود دوچندان می سازند.

این محصولات که حالا طیف متنوعی را شامل می شوند؛ در دل خیلی از افراد جا باز کرده و به محصولات پرطرفداری تبدیل شده اند.

اما یکی از تنقلاتی که در صدر همه محصولات دیگر در این حیطه قرار دارد؛ آبنبات است که طعم و ظاهری خوشایند را دارا بوده و تقریبا همه افراد، علاقه شدید به آن دارند.

باید گفت که این محصول دلچسب و دوست داشتنی، طعم های متنوعی را در خود جای داده که یکی از آن‌ها، آبنبات نارگیلی است.

در توضیحی بیشتر از این محصول، می توان گزینه های زیر را بیان کرد:

  • با نام دیگری نظیر شکرپنیر شناخته شده و از رنگ سفیدی برخوردار می باشد.
  • به شکل آبنبات های بیضی شکل و گرد موجود بوده و طعمی فوق العاده را داراست.
  • سوغات خراسان شمالی است و محبوبیتی بالا را به دست آورده است.
  • آبنباتی نرم و لذیذ است و به دلیل نرمی، آسیب چندانی را به دندان وارد نمی سازد.

گفتنی است که این محصول به عنوان محصولی منحصربفرد شناخته شده و از همین رو به عنوان آبنبات نارگیلی درجه 1 در ایران شناخته شده است. محبوبیت بسیار بالای این محصول موجب شده تا خریداران خارجی نیز به آن روی خوش نشان داده و به آن توجه ویژه ای را مبذول داشته اند.

آبنبات و نبات هر دو از محصولاتی با طعم شیرین و خواستنی اند که می توان آن ها را در عصرانه های سرد زمستانی با یک فنجان چای میل کرد و لذتی وافر را از آن ها کسب نمود.

اما سوالی که به وجود می آید؛ این است که بزرگ ترین مرجع خرید و فروش آبنبات و نبات ایران در کدام استان وجود دارد؟

در پاسخ می توان به شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی اشاره کرد که شهری است با وسعت متوسط که انواعی از سوغاتی های کشور را در خود جای داده است.

سوغاتی های خوشمزه و پر مخاطب این شهر، علاوه بر نبات و آبنبات، محصولات دیگری هم هستند که از آن جمله می توان به قره قروت، کشک، انگور رزاقی و … اشاره کرد.

از این توضیحات می توان دریافت که برترین مراجع خرید و فروش آبنبات و نبات و تمامی خوراکی های شیرین و دلخواه در کشور در این شهر قرار داشته که می توان به آن ها به دو طریق درخواست های خرید را ارسال کرد.

یک اینکه خریدارانی که به مراجع فوق دسترسی نزیکی را دارند؛ می توانند مستقیما به آن ها مراجعه کرده و این محصولات را تهیه نمایند.

دومین راه هم این است که از نمایندگی های فروش این محصولات که در شهرهای متعددی از ایران حضور یافته اند، نسبت به سفارش نبات و آبنبات در انواع آبنبات نارگیلی اقدام شود.

آبنبات نارگیلی قطعا یکی از خوشمزه ترین آبنبات هایی است که در بازارهای فروش داخلی عرضه گشته و در حوزه تجاری و بسیار مهم صادرات آبنبات نیز به رتبه ای فوق العاده ممتاز دست یافته است.

صادرات و تجارت آبنبات نارگیلی، عمدتا به کشورهای همسایه با بیشترین آمار ممکن صورت گرفته و درآمد های حاصل از صادرات را نیز افزایش داده است.

اما در ادامه توضیحات از این محصول باید گفت علاوه بر اینکه طعم متمایزی را در خود گنجانده، بلکه با قیمتی بیشتر نسبت به سایر آبنبات ها ارائه گشته است.

علت این امر هم این است که از پودر نارگیل که از پودرهای خوراکی گرانقیمت است در تهیه این محصول استفاده شده که منجر به افزایش نرخ فروش نهایی آن شده است.

به علاوه آبنبات نارگیلی به دلیل کیفیت بالای خود و نیز طعم ویژه اش، از آبنبات های صادراتی به شمار می آید که همین موضوع نیز بی تأثیر در قیمت آن نخواهد بود.

ضمن اینکه با مراجعه به هر یک از مراکز فروش، می توان آبنبات نارگیلی صادراتی را در بسته بندی هایی مختلف و حجم و اندازه هایی گوناگون شاهد بود.

این عامل هم کافی است تا قیمت این آبنبات در بازار روز، دستخوش بالا و پایین هایی شود. اگر هم قصد دارید تا به بهترین قیمت آبنبات صادراتی نارگیلی دست پیدا کنید که آن هم راهکار خاص خود را می طلبد و این امر شدنی نخواهد بود، مگر با مراجعه به برخی از مراجع تخصصی فروش آبنبات.

آبنبات نارگیلی نه تنها از طعم و کیفیت بارز بهره برده، بلکه ارزش تغذیه ای بسیار بالایی را هم در خود جای داده است.

در واقع وجود مواد غذایی مغذی مثل پودر نارگیل، هل و غیره موجب شده تا خواص زیادی در این محصول پدیدار گشته و ارزش فراوانی نیز از آنش گردد.

اما در حال حاضر این محصول با برندهای متفاوتی در بازار ایران به نمایش در آمده که برخی جزو بهترین برندها بوده و بعضی نیز در سطوح پایین تر قرار گرفته اند.

مطمئنا خواسته ی اغلب خریداران در وهله اول برای انتخاب این است که آبنبات نارگیلی درجه یک را برگزینند که این محصول فقط متعلق به بهترین برند آبنبات نارگیلی می باشد.

چرا که برندهای مذکور با رعایت اصل کیفیت است که توانسته اند در بازار پابرجا مانده و محصولاتشان را در اوج نگه دارند.

حتما سوالتان این است که بهترین و معروف ترین برند آبنبات ایران چیست؟
خودتان حتما با این برندها بارها و بارها مواجه بوده اید؛ اما برای دریافت پاسخی تخصصی تر و جامع تر به سوالتان، بهتر است مراکزی را که مطمئن و مجرب هستند انتخاب کنید.

در این صورت از چنین مزیت هایی به سرعت برخوردار خواهید شد:

  • دریافت راهنمایی های پیش از خرید توسط کارشناسان فروش.
  • آشنایی با برندهای برتر آبنبات در کشور و انتخاب آن ها.

آبنبات شکرپنیر را می توان جایگزینی عالی برای قند معرفی کرد که هم طعم خاص تری را به همراه داشته و هم از ضرر کمتری برخوردار می باشد.

این محصول شیرین را می توان با چای یا دمنوش های مختلف میل کرد و از طعم بی نظیرش، نهایت لذت را برد.

این محصول از آبنبات بجنورد محسوب گشته و از تولیدات اختصاصی این شهر است؛ به علاوه اینکه طعم های متعددی را هم دارا می باشد که در گزینه های زیر به آن ها پرداخته ایم:

  • شکر پنیر نارگیلی.
  • شکر پنیر هل دار.
  • شکر پنیر پسته ای.
  • شکر پنیر ساده.

گفتنی است که برای خرید آبنبات نارگیلی و سایر طعم های موجود از این محصول، می توان فروشگاه های متعددی را امتحان کرد.

اما بهتر نیست که با انتخاب یک راه بهتر، مسیر خسته کننده ای را که باید برای گشتن در فروشگاه های متعدد طی کنیم؛ کوتاه نماییم.

راهی که منجر به تهیه انواع آبنبات یا شکرپنیر درجه یک بجنورد با قیمت مناسب شده و کیفیت آبنبات نارگیلی را هم تضمین می سازد؛ راهی نیست جز نمایندگی آبنبات صادراتی که با مراجعه به آن می توان محصولاتی منطبق با خواسته را تهیه نمود.

آبنبات نارگیلی از محصولات سالم و مفیدی است که مصرف آن برای همه به جز بیماران مبتلا به قند و دیابت بدون مانع می باشد.

جالب است بدانید که این محصول فوق العاده که حالا میان مصرف کنندگان ایرانی و حتی در بین مصرف کنندگان خارجی، طرفداران زیادی را پیدا کرده است؛ خواص بسیار خوبی را هم درون خود جای داده که بهتر است از آن ها مطلع شوید:

  • به دلیل وجود نارگیل در این محصول، اسهال را درمان می کند.
  • برای دفع نمودن سنگ مثانه بسیار موثر عمل می کند.
  • موجب تسکین سر درد می شود.
  • خارش و التهابات را از بین می برد.
  • به دلیل وجود شیرینی، نشاط بخش و مفرح بوده و روحیه را تقویت می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>