اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبات مایع زعفرانی

بزرگ ترین کارخانه نبات مایع زعفرانی ایران:
یکی از محصولات شیرین، مفید و همین طور منحصر به فرد، نبات مایع است. این محصول برای نخستین بار در ایران تولید شده است و آن را، هم اکنون در طعم های متفاوتی ارائه می دهند.

از جانب دیگر، به دلیل کاربرد زیاد این کالا، برخی از گروه های بازرگانی نبات مایع را به خارج از کشور نیز صادر می کنند. در هر صورت، در این مطلب به این می پردازیم که بزرگ ترین کارخانه نبات مایع زعفرانی ایران در کدام استان وجود دارد؟ و این که آیا فرقی بین نبات و مایع آن است؟ چه فوایدی می تواند این ماده داشته باشد؟

برای خرید انواع نبات مایع در مشهد، می شود راه های متفاوتی را در پیش گرفت؛ ولی موضوع مهم این است که به چه میزانی می خواهید خرید این ماده را انجام دهید؟ اگر به شکل عمده قصد تهیه کالا را دارید، بهتر است که مراجع اصلی سر بزنید. اما برای خرید جزئی، می شود حتی به برخی از فروشگاه محصولات غذایی نیز مراجعه کرد.

در هر حال، هنوز خیلی استفاده از مایع نبات در میان مردم شایع نشده است و به همین دلیل است که ما در هر جایی نمی توانیم آن را مشاهده کنیم. اما یک راه دیگر هم خریداران نبات مایع وجود دارد که به راحتی در هر وزن و میزانی که می خواهند، قادر خواهند بود که محصول را بخرند؛ آن ها مراجع آنلاین می باشند.

البته به جز این دو منبع خریدی که اشاره کردیم، می شود به نمایندگی فروش نبات هم سر زد. آن ها در انواع مختلفی نوع مایع این محصول بسیار شیرین، مقوی و در همین حال سودمند را ارائه می دهند. تنوع در این محصول زیاد به چشم می خورد عمدتاً بر می گردد به کیفیت و طعم های متفاوتی که دارا می باشد.

تفاوت نبات مایع با نبات:
بین نبات و مایع آن تفاوت هایی وجود دارد. اما باید به این مسئله اشاره کرد که در واقع، نوع رقیق شده نبات، از ماده اصلی گرفته می شود. به این معنی که شرکت ها از شکر و آب و سایر مواد افزودنی در تولید آن استفاده می کند. همین طور ذکر این نکته الزامی است که از نبات مایع، نمی توان دوباره خود نبات را تولید کرد.

این موضوع ربط مستقیمی به فرآیند تولید آن دارد که دیگر امکان این کار میسر نمی باشد. از طرف دیگر، هنگام حرارت دادن زیاد، ماده قوام خود را از دست می دهد و دیگر توانایی چسبیدن و ایجاد کریستال های گوناگون را دارند.

از جمله تفاوت های اصلی ای که در میان دو محصول وجود دارد، می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • نبات مایع که به آن شیره هم می گویند، بیشتر از نوع جامد شیرین است.
  • این مایع را راحت تر می توان در دمنوش و یا پخت انواع شیرینی حل کرد.
  • از طرفی، این خواص باعث می شود که از آن کمتر از نبات جامد استفاده شود و به نوعی صرفه جویی گردد.
  • از لحاظ خواص نیز می شود آن را موثرتر از نوع جامد برای بانوان باردار و ورزشکاران دانست.
  • توجه داشته باشید که نبات مایع، طبعی گرمتر از نبات جامد دارد.

نبات مایع برای اولین بار در جهان، در ایران تولید شد. این محصول را برندهای گوناگونی هم اکنون می سازند و روانه بازار می کنند. آن ها در کنار شیره نبات، انواع خوراکی های شیرین کننده دیگر را نیز ارائه می دهند که می شود به فروش نبات رنگی، نبات حبه ایو جامد اشاره کرد.

در هر صورت، امروزه تولید کنندگان شیره نبات، افزایش پیدا کرده اند. می شود برند نبات مایع را در انواع مختلفی از فروشگاه های متفاوت تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. از این طریق امکان تهیه قیمت نبات مایع طعم دار هم وجود دارد. در هر حال، می شود کارخانه های ایرانی را پیشگام در این عرصه دانست که فعالیت گسترده ای دارند.

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، خواص و مزیت های بیشتری نسبت به نبات عادی این مایع برخوردار می باشد و برای همین است که شاهد گسترش استفاده از آن می باشیم و به مرور زمان برای بسیاری از مردم به خصوص آنانی که در زمینه تولید شیرینی جات فعالیت می کنند، به یک ماده جانشین خوب تبدیل شده است.

نبات مایع را تولیدی ها در بسته بندی های گوناگونی ارائه می دهند که بیشتری در بطری های شیشه ای و پلاستیکی مرغوب ارائه می گردند.

قیمت خرید نبات مایع زعفرانی 600 گرمی چقدر است؟
تولید نبات مایع را همان طور که اشاره کردیم، شرکت های متفاوتی انجام می دهند. آن ها کالای خود را در بسته هایی که حاوی مقدار مشخصی از نبات است، عرضه می کنند. برای نمونه می شود به نبات مایع 600 گرمی اشاره کرد. این نبات در طعم های متنوعی ارائه می شود که مشهورترین آن، زعفرانی است.

اگر می خواهید که قیمت این کالا را به دست آورید، نیاز است که سری به عرضه کنندگان آن بزنید. به یاد داشته باشید نوع بسته بندی شده را که شرکت به صورت مستقیم وارد بازار کرده، قیمتش روی بطری حک شده و شما با اندکی دقت می توانید نرخ تمام شده و برای فروش محصول را مشاهده کرده و تهیه کنید.

روی هم رفته، قیمت این گونه از محصولات بستگی به مواد متفاوتی دارد. برای مثال در نمونه نبات زعفرانی مایع، هر چه مقدار زعفران آن بیشتر باشد، به همان میزان نرخش هم بالاتر خواهد رفت. همین طور مسئله دیگر این است که برندهای متفاوتی این گونه از کالا را تولید می نمایند و هر یک از آن ها نیز نرخ خاص خود را تعیین می کنند.

نبات و نبات مایع، در انواع مختلفی تولید می شوند. آن ها را همین طور برندهای گوناگونی وارد بازار می نمایند که می شود به نبات مایع پایتخت اشاره کرد. از طرفی، شما در هر جایی از تهران که باشید، به راحتی می توانید مراکز فروش اصلی این شیرینی بسیار مفید و مقوی را پیدا کنید که به شکل عمده و جزئی آن ها را ارائه می دهند.

خرید نبات به شکل جامد و مایع آن به شکل متفاوتی صورت می گیرد. نوع مایع همان طور که گفته شد، بیشتر در ظرف هایی قرار گرفته که هر کدام شان مقدار مشخصی از محصول را در بر می گیرند؛ ولی نبات را می شود به شکل فله ای و همین طور بسته بندی شده تهیه نمود.

تنوع در این محصول هم بسیار زیاد است که عبارت می باشند از:

  • نبات چوبی.
  • نبات نی دار.
  • نبات شاخه ای.
  • نبات مخلوط.
  • نبات سفید.
  • نبات زعفرانی.


شما هر گونه از این محصولات را که بخواهید، بسیار آسان قادر هستید که از فروشگاه های متعددی در پایتخت کشور به دست آورد و از آن در کنار نوشیدنی ها گرم استفاده نمایید.

بزرگ ترین کارخانه تولید نبات مایع طعم دار در ایران:
تولید نبات مایع طعم دار در ایران، توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های قنادی کوچک انجام می شود. این نوع از محصول را می شود از طرق متفاوتی تهیه کرد. اما توجه داشته باشید که بهتر است نبات اصل مایع را از مراجع معتبر تهیه کنید. متاسفانه در بازار، برخی از به فروش نامرغوب این شیرینی روی آورده اند.

اما راه هایی را می شود پیدا کرد که بتوان نوع اصل کالا را که توسط کارخانه تولید شده تشخیص دارد. برای مثال خوب است به نشان استاندارد ملی توجه کنید. به آمر خود شرکت دقت نمایید. همین طور آن را از نمایندگی های و یا سایت هایی قابل اعتماد می باشند به دست آورید.

برخی با حرارت دادن زیاد و همین طور تولید به شیوه های غیر استانداد، نبات مایع را به شکل فله ای و یا بسته‌بندی های بی نام و نشان عرضه می دارند که این نوع از شیره نه تنها نمی تواند درمان گر و شیرینی خوبی برای تغذیه باشد؛ بلکه ممکن است عوارض جانبی زیادی به ویژه برای معده شما هم به وجود آورد.

همین طور برخی از تولیدی های غیر قانونی، بیشتر از رنگ های زعفرانی بی کیفیت برای ساخت این محصول استفاده می کنند که این هم قابل استفاده نمی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>