اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پد سلولزی چیست؟

پد سلولزی به عنوان یکی از بهترین خنک کننده های رطوبتی در گلخانه محسوب می گردد. اگر قصد دارید گلخانه ای در یک منطقه گرم و خشک آب و هوایی را خنک نگه دارید، یکی از بهترین ابزارها جهت این امر، پد سلولزی گلخانه می باشد. در این مقاله قصد داریم چگونگی استفاده از سیستم پد و فن و مهم ترین مواد در مورد خرید پد سلولزی گلخانه را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

1- در مورد اینکه سیستم پد سلولزی چطور عمل می کند، اطلاعات کامل کسب نمایید

سیستم پد و فن همانند یک کولر آبی بوده و پد سلولزی همانند یک پوشال عمل می نماید و به عنوان یکی از سیستم های خنک کاری مناسب و ارزان قیمت در گلخانه ها محسوب می گردد. نحوه عملکرد پد سلولزی بدین صورت بوده که آب از طریق مکش پمپ بر روی پدهای سلولزی ریخته و باعث مرطوب شدن پدها می گردد.

هوای گرم از طریق عبور از پدهای سلولزی مرطوب و خنک گردیده و وارد گلخانه می شود، همچنین هوای گرم و خشک از سمت دیگر گلخانه ها از طریق فن اگزاست گلخانه به طور کامل خارج گردیده و فضای داخل گلخانه به طور کامل خنک می گردد.

در هنگام خرید سیستم پد و فن گلخانه به این مورد توجه داشته باشید که سیستم پد و فن گلخانه بسیار ارزانتر از سیستم های مختلف خنک کاری گلخانه همچون سیستم تهویه مطبوع می باشد و این سیستم در مناطق با رطوبت بالا راندمان مناسبی نخواهد داشت.

مزایای سیستم پد سلولزی نسبت به پوشال

  • افت فشار کمتر و مصرف انرژی کمتر
  • قدرت خنک کنندگی بیشتر سیستم پد نسبت به پوشال
  • مستحکم بودن پدهای سلولزی نسبت به پوشال
  • خاصیت جذب آب بالاتر به دلیل جنس مناسب پدهای سلولزی
  • کاهش گرد و غبار در گلخانه و خاصیت ضد باکتری پد سلولزی که از شیوع بیماری ها در گلخانه جلوگیری به عمل می آورد.
  • تعمیر و نگهداری آسان و ارزان آن ها
  • طول عمر بالای پد سلولزی که در حدود 5 سال می باشد.
  • خاصیت خودشویندگی پدها که باعث رسوب زدایی پد می گردد.
  • تنوع بالا در ابعاد و عدم وجود محدودیت که امکان پوشش دهی گلخانه با ابعاد مختلف را ممکن می سازد.

2- آیا سیستم پد سلولزی جوابگوی گلخانه شما خواهد بود؟

همیشه در هنگام خرید پد سلولزی گلخانه به این مورد توجه داشته باشید که ایده آلترین عملکرد سیستم پد سلولزی و بالاترین راندمان آن، در مناطق خشک آب و هوایی با رطوبت کم می باشد، که در ایده آلترین حالت قابلیت کاهش دمای گلخانه تا 15 درجه سانتیگراد را دارا خواهد بود.

3- نصب سیستم پد و فن

به این مورد توجه داشته باشید که پدهای سلولزی و فن ها باید در فاصله حداکثر 45 متر از یکدیگر در گلخانه نصب شوند تا راندمان مناسبی داشته باشند و پدها در جهت باد نصب شوند تا هوا از نیان آن ها عبور نموده و وارد گلخانه شود.

4- اجازه دهید پد گلخانه کار خود را انجام دهد

پد سلولزی گلخانه یکی از طبیعی ترین راه ها برای خنک کردن یک گلخانه می باشند، آنها در کاهش دما در گلخانه به صورت قابل توجهی تأثیرگذار بوده و در ایجاد مقدار مناسب رطوبت در گلخانه موثر می باشند. پدهای خنک کننده عملکرد بسیار مناسبی برای خنک سازی و رطوبت دارند که باعث می شود این سیستم به عنوان یکی از ایده آلترین سیستم ها جهت گلخانه ها به حساب آیند.

پس از خرید پد سلولزی و هنگامی که پد سلولزی را در داخل گلخانه نصب می کنید، دیگر نگرانی از بابت گلخانه نخواهید داشت و این تجهیزات به طور خودکار کار خود را انجام داده و هیچ دردسری برای گلخانه و پایین آوردن دمای آن نخواهید داشت. به دلیل طبیعی بودن این سیستم دیگر نگرانی از بابت تنظیم پدها و فن ها وجود نخواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>