اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

علف زن

پس از خرید علف زن و توجه به توصیه های فردی که فروش علفزن را بر عهده دارد و دستگاه علف زن را از او خریداری نموده اید، نوبت به نصب و راه اندازی علف زن می گردد. در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکاتی که در هنگام راه اندازی علف زن یا همان علف تراش باید به آن ها توجه کنید را به ترتیب برای شما بیان نماییم.

دستورالعمل را از طریق دفترچه راهنما علف زن مطالعه کنید

یکی از بهترین راهنما و مرجع ها که پس از خرید علف تراش می توانید به آن مراجعه و از آن استفاده نمایید، دفترچه راهنما علف زن بوده که همواره همراه با دستگاه ارسال شده و در داخل جعبه علف تراش وجود دارد.

روغن و بنزین

در صورت دوزمانه بودن علف زن باید روغن و بنزین را با نسبت مناسب که معمولا 1 به 25 می باشد، ترکیب نمایید و داخل دستگاه بریزید. اما اگر خرید علف تراش 4 زمانه را انجام داده اید، این دسته از علف زن ها یک مخزن جداگانه برای روغن و یک مخزن جداگانه برای بنزین دارا می باشند، که در هنگام اضافه کردن روغن و بنزین باید هرکدام را در باک مخصوص به خود بریزید.

موقعیت صحیح در هنگام هندل زدن و روشن کردن علف زن

قبل از آنکه اقدام به روشن نمودن علف تراش نمایید، مطمئن شوید که به طور کامل نحوه کنترل علفزن را تمرین نموده اید. در این مورد نیز دفترچه راهنمای دستگاه اطلاعات کاملا مفیدی در اختیار شما خواهد گذاشت.

کنترل کننده ها

این مورد با توجه به نوع علف زنی که خریداری نموده اید، تعیین می گردد و با توجه به مواردی که در دفترچه راهنما ذکر گردیده به طور کامل کنترل کننده علف زن را مطالعه و با آگاهی از آن استفاده کنید.

تجهیزات و لباس های ایمنی در هنگام کار با علف زن

ما همیشه پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده علف زن، عینک ایمنی بپوشید تا از تماس ناگهانی چشمان با شاخه های درختان به طور کامل جلوگیری به عمل آید. همچنین پوشیدن کلاه ایمنی، دستکش، چکمه و لباسی محکم اپراتور را به طور کامل در برابر خطرات احتمالی محافظت خواهد نمود.

الزامات ایمنی

اطمینان حاصل شود که اپراتور از جواهرات استفاده نمی کند و در صورتی که موهای اپراتور بلند است، جهت عدم گیر کردن موی فرد به قسمت های متحرک، حتما موهای خود را ببندد.

پیچ و مهره های مربوط به علف زن

از آنجایی که دستگاه شما نو هست، امکان شل بودن پیچ و مهره های دستگاه بسیار کم است، اما جهت اطمینان در حین کار همیشه به یاد داشته باشید که قبل از کار با دستگاه علف زن سفت بودن پیچ و مهره های آن را چک نمایید.

روشن نمودن

آشنایی با پروسه روشن شدن و استارت علف زن امری ضروری بوده و فردی که قصد دارد با دستگاه کار کند باید با نحوه استفاده از هندل و روشن نمودن علفزن آشنایی کاملی داشته باشد. آگاهی به این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد گردید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>