اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره

صادرات اره باغبانی بلند:
اره باغبانی بلند جزو مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزاتی است که در حوزه کشاورزی و باغبانی از آن استفاده می شود. این محصول در مدل های مختلف می تواند شاخه و ساقه گیاهان و درختان را بر هم زند.

تولید اره باغبانی بلند در ایران در واحد های بسیار زیادی دیده می شود و این امر باعث می شود که صادرات آن به دیگر کشور ها نیز مورد توجه بازرگانی ها قرار گیرد.

کاربرد اره باغبانی بلند:
اره باغبانی دسته بلند جزو ملزومات پرکاربرد در حوزه کشاورزی و باغبانی است که به کمک تکنولوژی های روز طراحی و تولید می شود. این محصول به صورت کاملاً ساده می تواند حجم بسیاری از شاخه ها و ساقه‌های درختان را کوتاه کند و کاربرد این محصول در واقع برای هرس کاری درختان در باغبانی مورد توجه فعالان قرار می گیرد.

این اره به کمک تیغه و دسته بزرگی که دارد، نسبت به دیگر ابزار ها می تواند به راحتی برش شاخه و ساقه‌های درختانی که دسترسی به آنها سخت است را انجام دهد. برای طراحی اره باغبانی بلند از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود که در نهایت این محصول انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و از پنهای مناسبی برخوردار باشد.

تیغه فولادی که برای این اره در نظر گرفته می شود، مقاومت بالایی دارد و می تواند تنه های خشک را نیز برش دهد. بر روی دسته بلند این اره برجستگی هایی در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند انگشتان خود را به خوبی روی آن قرار دهد، به نوعی که هیچ گونه فشار بر دستش وارد نشود و با این کار می تواند به صورت حرکت رفت و برگشتی دست نسبت به هرس کاری درختان اقدام نمایند.

عرضه کننده اره باغبانی بلند:
عرضه اره بلند باغبانی در نمونه های دسته بلند، توسط برند های بسیار زیادی در بازار دیده می شود. همان طور که اشاره کردیم اره های بلند دست پلیمری جز پرکاربرد ترین ابزار ها در حوزه باغبانی هستند که امکان هرس کردن درختان با طول و ارتفاع های متفاوت به کمک این ابزار امکان پذیر است.

تولید این محصول توسط واحد های بسیار زیادی دیده می شود که توانایی عرضه آن به بازار در بالاترین کیفیت‌‌ها را دارند. در راستای فعالیت تولید کنندگان این محصول امروزه صادرات اره باغبانی به کشور های مختلف جزو کسب و کار های پردرآمد شناخته شده است و مورد توجه بازرگانی های بسیار زیادی قرار می‌گیرد. عمده صادرات اره باغبانی به کشور های همسایه همچون عراق و افغانستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>