اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمپاش شارژی

صادرات سمپاش شارژی:
سمپاش شارژی یکی از بهترین مدل های این کالا می باشد که از قدرت بسیار زیادی برخوردار است. این محصول مجهز به محفظه هایی می باشد که سم در داخل آن قرار می گیرد.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک است و در برابر ضربه مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهد. صادرات سمپاش در سال های اخیر در کشور ما افزایش پیدا کرده است. صادرات این محصول به صورت مستقیم انجام می شود.

تفاوت انواع سمپاش شارژی:
یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزاتی که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، سمپاش است. این محصول برای از بین بردن آفت مورد استفاده قرار می گیرد و به مدل های گوناگونی تقسیم می‌شود.

از برترین و کاربردی ترین مدل های این کالا می توان به سمپاش های شارژی اشاره کرد. این دستگاه ویژگی‌های مختلفی دارد که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول وجود باتری های 12 ولتی می باشد. باتری موجود در این کالا به گونه ای است که موجب کارکرد هر چه بهتر سمپاش های شارژی خواهد شد.

از دیگر مشخصه های این کالا می توان به وزن کم این محصولات اشاره کرد. وزن این کالا به گونه ای است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.

سمپاش های شارژی مجهز به گیج های نشان دهنده باتری می باشد. این گیج ها میزان شارژ باتری را برای استفاده کنندگان نشان می دهد.

سمپاش های شارژی خود به مدل های گوناگونی طبقه بندی می شوند که از این موارد می توان به سمپاش های شارژی موتوری و سمپاش های شارژی ساده اشاره کرد. هر یک از مدل های این کالا ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و می توان از آنها برای زمین های مختلف کشاورزی و باغبانی استفاده کرد.

فروش سمپاش شارژی صادراتی:
سمپاش های شارژی از مهم ترین کالاهای صادراتی در کشور ما است که سالانه حجم گسترده ای از این کالا به دیگر کشور ها ارسال می شود. فروش سمپاش شارژی صادراتی به صورت کلی و عمده انجام می‌شود. فروش عمده این کالا نقش مهمی در رونق تولید این دستگاه در داخل کشور خواهد داشت.

از کشور های خریدار این کالای مهم و ارزشمند می توان به عراق و افغانستان اشاره کرد. این کشور ها در همسایگی ایران قرار دارند و بخش مهمی از مبادلات تجاری خود را با کشور ما انجام می دهند. فروش عمده این محصول در بازار های داخلی و خارجی به صرفه جویی در هزینه های افراد کمک بسیار زیادی می کن

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>