اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره باغبانی دسته بلند

صادرات اره باغبانی دسته بلند:
یکی از ابزارهای مورد نیاز برای کشاورزی و باغبانی اره باغبانی می باشد. اره باغبانی دسته بلند که مناسب برای هرس کردن درختان و شاخه های بلند بوده و با قطع آنها تنفس گیاهان راحت تر می شود.

هرس کردن گیاهان موجب به بار آوردن میوه ها و گلها با کیفیت بالا می شود. انواع برند های ایرانی و خارجی در مدل های متنوع وارد شده است. با تولید اره باغبانی در ایران علاوه بر تامین بازار داخلی صادرات اره باغبانی دسته بلند نیز به سایر کشورها انجام می شود.

بررسی اجمالی اره باغبانی دسته بلند:
اره باغبانی در دسته های بلند کارایی بهتری داشته و هرچه بلندتر باشد هرس کردن شاخه درختان راحت تر انجام می شود.

انواع نمونه های متنوع این محصول در قطرهای مختلفی ساخته شده اند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. جنس اره باغبانی بایستی از جنس فولادی ضد زنگ باشد.

اکثر دسته های اره و نیز دسته ضامن برای باز و بسته شدن از جنس مقاوم و آلومینیوم ساخته شده اند و جنس روکش آن از جنس پلاستیک مقاوم می باشد.

بهترین اره های باغبانی از دندانه های تیز و برنده سه بعدی ساخته شده اند که شاخه درختان تر و خشک را به راحتی قطع می کنند.

اره های باغبانی که در دو نوع دستی و برقی ساخته شده اند بازار فروش خوبی دارد و نیز به کشورهایی مانند عراق و افغانستان و … صادر می شود و موجب رونق اقتصادی بالایی در کشورمان شده است.

مرکز خرید اره باغبانی دسته بلند:
با تنوع در تولید انواع مختلف اره های باغبانی و تقاضای بالای آن از سوی مصرف کنندگان و خریداران عمده ای، مراکز خرید بسیاری در سراسر کشور ایجاد شده اند که تمامی ابزار آلات مربوط به کشاورزی و باغبانی را ارائه می دهند.

مراکز خرید به صورت بورس شده و متمرکز شده هستند و یک بازار رقابتی را ایجاد کرده اند و انواع مختلف اره باغبانی و قیچی باغبانی و غیره را در برند های مختلفی وارد کرده اند و آن را به مشتریان ارائه می دهند.

درجه های کیفی مختلف از ابن محصول در بازار وجود دارد که بسته به جنس و کیفیت قیمت های مختلفی دارند.

روش های مختلفی برای خرید از طرف فروشندگان در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید آن را فراهم کنید. یکی از این روشها، روش خرید حضوری می باشد و روش دیگر خرید غیر حضوری یا اینترنتی می باشد که بدون مراجعه به مراکز خرید و بدون اتلاف وقت و هزینه می توانید به آن دست یابید.

قیمت انواع این نمونه ها توسط شرکت های مختلف به فروشندگان فروشگاه در مراکز خرید اعلام می شود و در دست خریداران قرار می گیرد. این قیمتها تحت تأثیر عوامل مختلفی متغیر هستند و با نوسانات ارز در کشور تغییر می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>