اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 اره باغبانی تاشو

خرید اره باغبانی تاشو:
اره باغبانی تاشو به دلیل جاگیری کم و استفاده های فراوان همواره مورد توجه باغبان و افراد مختلف بوده است که از این محصول استفاده می نمایند.

خرید مستقیم و بدون واسطه اره باغبانی تاشو، یکی از راه های خرید ارزان قیمت این محصولات است و با خرید مستقیم می توانید این محصول را در سایز دلخواه خود، با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

بهترین اره باغبانی تاشو:
اره های باغبانی دارای خصوصیات بسیار مختلفی هستند و هر کدام ویژگی و ماندگاری مخصوص به خود را دارند. هرچه کیفیت اره باغبانی بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود، بنابراین در هنگام خرید اره باغبانی باید به کیفیت آن توجه ویژه شود برخی از ویژگی های اره باغبانی با کیفیت عبارتند از:

ضد زنگ بودن:
اره باغبانی با کیفیت به هیچ عنوان نباید زنگ بزند زنگ زدن اره باعث می شود که تیزی و حالت برندگی آن از دست برود و اره بعد از مدت کوتاهی دیگر قابل استفاده نخواهد بود. بنابراین در هنگام خرید این محصول حتماً از فروشنده بپرسید که آیا تیغه اره از مواد ضد زنگ تولید شده است و یا خیر.

اتصالات قوی:
در اره های تاشو بین تیغه و دسته باید اتصالات محکم و قوی وجود داشته باشد. اگر اتصالات موجود در بین تیغه و دسته قوی نباشند، اره خیلی زود از هم دیگر جدا می شود و برای کارکرد دوباره نیاز به اتصال دادن مجدد دارد و یا نمی توان آن را تعمیر نمود.

وزن اره:
اره با کیفیت به هیچ عنوان نباید وزن بسیار زیادی داشته باشد و باید کاملاً سبک باشد به همین دلیل جنس تیغه و دسته باید از جنس مواد سبک و با کیفیت باشد. بهترین اره باغبانی اره ای است که وزنی کمتر از 500 گرم داشته باشد و به راحتی قابل حمل و نقل باشد.

دسته اره:
دسته اره کاربرد بسیار زیادی در عملکرد و یا عدم عملکرد خوب اره دارد. علاوه بر اینکه دسته اره باید از مواد درجه تولید شده باشد، باید کاملاً خوش دست باشد و به راحتی داخل دست جا بگیرد.
قیمت روز اره باغبانی تاشو

قیمت اره تاشو بنابر عوامل متعددی مانند جنس دسته و تیغه اره، وزن و اندازه اره و غیره متفاوت است. امروزه با بالاتر رفتن قیمت انواع فلزات قیمت اره نیز که معمولاً از جنس کروم است، بالاتر رفته است و قیمت روز آن دارای نوسانات است و معمولاً رو به افزایش می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>