اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 سمپاش کودپاش دو کاره

تولید سمپاش کودپاش دو کاره:
تولید سمپاش کودپاش دو کاره در کارخانه انجام می پذیرد. این کارخانه با استفاده از افراد متخصص و نیز تجهیزات درجه یک به تولید این محصول اقدام می کند و آن را با قیمت های پایین به مشتریان ارائه می دهد.

سمپاش کود پاش دو کاره وسیله ای است که کشاورزان آن را می خرند و در واقع هم برای آن ها و هم برای فروشنده باصرفه است چون به جای دو دستگاه فعالیت می کند.

مزایای استفاده از سمپاش کودپاش:
مزایای استفاده از سمپاش کودپاش برای کشاورز باصرفه است از این رو که این دستگاه فعالیت دو دستگاه سم پاشی و کود پاشی را انجام می دهد و کار را برای کشاورز و باغدار راحت تر می کند.

این محصول با قیمت پایین به کشاورز فروخته می شود و این نوع خرید و فروش هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است. کارکرد آسان، فعالیت مفید و قیمت پایین در کمترین زمان ممکن می تواند به عنوان مزایای استفاده از این محصول محاسبه شود.

این محصول در مدل های متنوع و با توجه به نیازی مشتری ساخته و به او ارائه می گردد این محصول هم به صورت دستی و هم به صورت شارژی فعالیت می کند.

فروش انواع سمپاش دو کاره:
فروش انواع سمپاش دو کاره به صورت مستقیم و حضوری و هم به صورت غیرمستقیم و اینترنتی انجام می پذیرد. فروش اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه این افراد بهترین گزینه می باشد.

کیفیت بالا و قیمت پایین نه تنها مشتریان داخلی را بلکه مشتریان خارجی را هم جذب می کند. صادرات این محصولات به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان با کمک شرکت های بازرگانی انجام می پذیرد.

صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد و هر ساله ارز زیادی را وارد کشور می کند. شرکت های بازرگانی انواع محصولات داخلی را به دیگر کشورها صادر می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سلمان مهرمیهن:
وقت بخیر سال نو مبارک قیمت این سمپاش و کودپاش دو کاره چقدر هست و اینکه چطور میشه سفارش داد؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>