اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپکتور

برای استفاده از کمپکتور کانگورویی باید مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله انجام دهیم و در ابتدا لازم است تا شیر سوخت را با استفاده از اهرم سوپاپ سوخت را باز نمایید سپس سوئیچ موجود برای موتور دستگاه را بر روی حالت روشن قرار داده و اهرم سوپاپ را در وضعیت بیکاری تنظیم نماییم.

در صورتی که دمای هوا سرد بود لازم است تا کمپکتور پرشی را با استفاده از اهرم ساسات در حالت کاملاً بسته روشن کنیم و در صورتی که دمای هوای محیط گرم بود و یا در هنگامی که موتور دستگاه فعالیت کرده و گرم می باشد می توان دستگاه با استفاده از اهرم ساسات کاملا باز به فعالیت واداشت.

بعد از روشن شدن دستگاه، دستگیره استارت عقب زن موجود بر روی کامپیوتر و قورباغه ای را در دست گرفته و آن را به سمت عقب بکشید مقدار این کشیدن را باید به اندازه ای باشد که کمی احساس مقاومت کنیم و در مرحله بعد این کار را به شدت و سریع تر انجام دهید و قبل از آنکه بخواهید دستگیره استارت عقب زن را آزاد کنید لازم است تا دستگیره استارت را به موقعیت اول بازگردانید.

در صورتی که مراحل ذکر شده را انجام دادید و موتور دستگاه شروع به فعالیت نکرد، باید اهرم ساسات را در حالت نیمه باز قرار دهید و دوباره مراحل گفته شده را تکرار کنید. در صورتی که باز هم مراحل انجام شده را در حالت اهرم ساسات نیمه بازی انجام دادید و موتور روشن شد لازم است تا به بررسی موتور دستگاه پرداخت و شمع های موتور را در مرحله اول چک نمایید و در صورتی که شمع ها دچار عیب و یا کثیفی بودند نسبت به تمیز کاری آنها در صورت لزوم نسبت تعویض آنها اقدام نمایید.

در صورتی که بعد از زدن چند بار استارت موتور دستگاه کمپکتور کانگورویی روشن نشد، لازم است تا شمع ها درکمپکتور مورد بازبینی قرار گیرد و در صورتی که هر گونه عیب و نقصی در شمع ها وجود داشته باشد باید نسبت به تعویض و یا تعمیر و یا تمیزکاری آن اقدام شود تا در نتیجه موتور دستگاه بتواند فعالیت خود را آغاز نمایند.

بعد از اینکه موتور دستگاه شروع به فعالیت نمود به منظور اینکه فعالیت کوبیدن بر روی سطح مورد نظر را با استفاده از کمپکتور قورباغه ای شروع شود لازم است تا اهرم سوپاپ را از حالت بسته به خالت کاملا باز تغییر حالت دهیم.

همچنین به منظور آنکه هیچگونه آسیب به فنر و کلاج موجود بر روی دستگاه وارد نگردد باید اهرم سوپاپ را با سرعت تغییر وضعیت داده و این کار را به هیچ وجه به آرامی انجام ندهیم. معمولاً مدلهای مختلف کمپکتور قورباغه ای برای کار در سرعتی در بین 3 هزار و 800 الی 4 هزار و 100 دور بر دقیقه طراحی و ساخته شده اند و همچنین از کوبیدن این دستگاه نیز چیزی در حدود 4640 الی 6195 ضربه در هر دقیقه می باشد.

در صورتی که بخواهید سرعت فعالیت دستگاه و یا قدرت کوبش را بیش از حد مجاز است که توسط تولید کننده دستگاه اعلام شده است افزایش دهیم هیچ تأثیر مثبتی در روند فعالیت و نتیجه کار نخواهد داشت و همچنین ممکن است خسارات بسیار زیادی در زمینه خرابی دستگاه به وجود بیاید.

همانطور که ذکر شد کمپکتور قورباغه ای برای ایجاد کوبش و فشرده سازی طراحی شده است و به منظور آنکه و فشرده سازی به صورت صحیح تر و اصولی تری انجام پذیرد، می توان دسته موجود بر روی دستگاه را کمی به سمت عقب متمایل کنید، تا انتهای پایه دستگاه با سطح مورد نظر به خوبی تماس پیدا کرده و عملیات فشرده سازی کامل تر و صحیح تر انجام پذیرد.

خاموش کردن دستگاه کمپکتور کانگورویی

به منظور خاموش کردن دستگاه لازم است اهرم موجود در دستگاه را از موقعیت باز بر روی موقعیت کاملاً بسته قرار داده و در این حالت بگذاریم موتور چیزی در حدود 3 دقیقه با سرعت کم فعالیت نماید و در حالتی که شمع موتور از دستگاه جدا می گردد دستگیره ساسات را دو یا سه بار کشیده تا سوخت موجود در دستگاه به صورت کامل در قسمت سیلندر تخلیه گردد و هیچ سوخت اضافی درون دستگاه باقی نماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>