اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماله پروانه ای

تیغه ماله پروانه ای ایرانی و چینی، رقیبان جدی در بازارهای داخلی

عملیات های بتن ریزی در فضای ساخت و ساز دنیای امروز، یک ماجرای همیشگی و بسیار آشنا است. عملیاتی که با اهداف گوناگون در پی ساخت فضا های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. از کف سازی پارکینگ ها، محوطه سازی خانه ها و پارک ها، ساخت سالن های ورزشی تا سقف سازی در طبقات، همگی به نوعی در گونه های متنوع از بتن ریزی قرار دارند.

برای بتن ریزی ابزار های گوناگونی ساخته شده است، ابزار ها با اهداف متنوع. در این بین یکی از مهم ترین ابزار ها که با هدف مسطح سازی نهایی بتن همراه با صیقل دادن سطح کار مورد استفاده قرار می گیرد، تیغه ماله پروانه ای می باشد.

هدف طراحی تا ساخت انواع تیغه ماله پروانه ای به جهت تامین شرایط مطلوب در مسطح سازی دقیق بتن همراه با شرایط گوناگون است. همان طور که می دانید در ایام گذشته با استفاده از یک ابزار ساده دستی به نام ماله بود که سطوح ملات گونه، مانند بتن را مسطح می کردند.

اما از زمانیکه ساخت و ساز ها همراه با بتن ریزی سطوح بزرگ شده است، مانند بتن ریزی در یک سالن ورزشی، دیگر نمی توان همراه با استفاده از یک ماله ساده دستی، یکنواختی مطلوب را در سطح بتن داشت. برای این منظور دستگاهی ابداع کرده اند که با نام تیغه ماله موتوری و یا تیغه ماله پروانه ای شناخته شده می باشد.

این ابزار موتوری از یک تیغه ی غالباً چهار پره به شکل ماله در زیر یک شاسی بهره مند است. این تیغه پره ای شکل، توسط یک موتور الکتریکی و یا بنزینی با سرعتی که قابل تنظیم خواهد بود، به گردش در خواهد آمد تا همراه با عبور از سطوح بتنی باعث مسطح شدن آن گردد.

خرید تیغه ماله ایرانی یا چینی؟

اگر با هدف خرید تیغه ماله موتوری راهی بازار هستید و یا در امر خرید و فروش تیغه ماله موتوری هستید، باید در چند و چون استفاده از آن اطلاعات کاملی داشته باشید. به هر حال نیاز های متعدد، دلیل خرید تیغه ماله پروانه ای خواهد بود؛ اما این نیاز ها چه چیز هایی هستند؟ برای بیان عمده کاربرد ها در استفاده از تیغه ماله پروانه ای می توان فعالیت های این ابزار را به نظمی که در ادامه قید خواهیم کرد، دسته بندی نمود.

  • صاف نمودن به همراه صیقلی کردن سطوح بتنی
  • حذف لبه های مانده بر سطح بتن بعد از شمشه زنی بتن
  • کف سازی سطوح وسیع مانند فرودگاه ها، نمایشگاه ها و سالن های ورزشی
  • از میان برداشتن ناهمواری ها و خلل و فرج های مانده بر سطح بتن
  • فشرده و متراکم سازی سطوح بتنی
  • حذف ترک های سطحی در مسیر بتن ریزی سطوح

همان طور که می بینید، تیغه ماله پروانه ای با تأمین اهداف متنوعی تولید می شود. بسته به هدف مورد نظر تا حجم کار این تجهیز در سایز ها و طراحی های گوناگون توسط برند های مطرح داخلی و خارجی تولید شده و به راحتی در سطح بازار عرضه می شوند.

در این بین آنچه در سطح بازار داخلی در مسیر فروش تیغه ماله قابل توجه است، حضور پررنگ برند های چینی در کنار تولیدکنندگان ایرانی این ابزار است. چینی ها هر چند در تولید تیغه ماله موتوری دست توانمندی دارند، اما در برخی از عرصه ها با هدف تامین برخی از نیاز های مشتریان از پس خلاقیت های ایرانی در عرصه ساخت تیغه ماله بر نمی آیند. در ادامه این مقاله می خواهیم رویکرد جامعی داشته باشیم، در مقام قیاس تیغه ماله پروانه ای چینی در مقابل انواع ایرانی این ابزار.

آشنایی با تیغه ماله پروانه ای ایرانی

ماشین سازان ایرانی در عرصه تولید ماشین آلات ساختمانی در سطح بازار های داخلی، دست بالایی دارند. اگر چه این تولیدکنندگان می توانند در عرصه های تولید با برند های بسیار مشهور غربی و حتی آسیایی دست بالا را داشته باشند؛ اما با این وجود سعی دارند که بتوانند در فضای داخلی همراه با تثبیت قیمت تیغه ماله، با کیفیت مطلوب و خدمات پس از فروش، فضایی منطقی را در بازار های داخلی و خارجی تامین سازند.

تناسب کیفیت و قیمت تیغه ماله پروانه ای ایرانی

البته تولیدکنندگان مطرح ایرانی با هدف تولید تیغه ماله پروانه ای در ابعاد کوچک تا متوسط همراه با کارکرد دستی در عرصه تولید قرار دارند. در واقع این تولیدکنندگان سعی دارند که بتوانند در زمینه تیغه ماله پروانه ای فضای کاری خود را در عرصه تولیدات انواع دستی آن قرار دهند.

به هر صورت تولید کننده ایرانی برای ماندن در فضای رقابتی با رقیبان قدرتمند خارجی، خصوصاً برند های صاحب نام و یا گمنام چینی باید دست بالایی داشته باشد. این برند ها باید بتوانند همراه با کیفیت مطلوب و کارایی بالا نظر مساعد خریداران ایرانی را همراه با تثبیت قیمت تیغه ماله تامین سازند.

تیغه ماله پروانه ای چینی

در کشور چین انواع برند ها با تامین سطوح گوناگون کیفی و کمی در عرصه های گوناگون تولیدی قرار دارند. در عرصه صادرات، کشور چین همواره دست بالایی دارد. این کشور همواره جدا از تامین بازار های سیری ناپذیر خود، نگاه بلندپروازانه ای برای دیگر بازار ها نیز دارد.

تیغه ماله پروانه ای نیز یکی از همین محصولات است که همراه با تولیدات گوناگون در شرکت های مطرح جهانی در بازار های جهانی عرضه می شود. در کشور چین نیز برند های آشنا مانند هیساکی این ماشین پر مصرف را در بازار داخل ایران روانه کرده اند.

محصولات چینی اگر چه از خلاقیت های جالبی در ساخت ماله پروانه ای بهره مند هستند؛ اما کیفیت در هر حال حرف اول را در معرفی محصولات این کشور می زند. نگاه عموم مردم به محصولات چینی نگاه مثبتی نیست.

اگر چه کیفیت و کارایی محصول برخی از این برند های چینی می تواند نگاه مثبت و سخت گیرانه بسیاری از مصرف کنندگان را تامین سازد؛ اما در نهایت هر کسی در زمان خرید محصول چینی، خصوصاً تیغه ماله پروانه ای چینیدقت های لازم را معطوف خواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>