اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قند شکر

صادرات قند و شکر ایران:
خوشبختانه ایران به واسطه داشتن مزرعه های زیاد چغندر یکی از قطب های تولید قند و شکر در جهان به شمار می آید که باید تاجران زیادی در این حوزه وارد شده و مسئولیت صادرات آن را به عهده بگیرند.

قند و شکر

صادرات عمده قند ایران:
قند و شکر از جمله کالاهای فرآوری شده ای هستند که مواد اولیه آن ها از بخش کشاورزی مانند چغندر و نیشکر به دست می آید و با توجه به استفاده گسترده از این محصول به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، مصرف جهانی آن روز به روز در حال افزایش می باشد و در حال حاضر سهم قابل ملاحظه ای از تولیدات و مصرف عمده این محصول، در اختیار کشورهای ثروتمندی مانند کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا و کوبا می‌باشد.

قند و شکر

مصرف جهانی قند و شکر:
شکر و قند منبع حدودا 7 درصدی از کالری موجود در تمامی محصولات غذایی در سطح دنیا را تشکیل می‌دهند، کالایی بسیار مهم برای کشورهای کمتر توسعه یافته محسوب می شود و 20 درصد از مصرف جهانی آن به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و آمریکا اختصاص دارد.

کشور روسیه سهم حدودا 5 درصد از مصرف جهانی قند و شکر را به خودش اختصاص داده است و با توجه به سهم اندک آن در تولید جهانی این محصول، که چیزی در حدود یک درصد می باشد و در جهت مخالف آن، که واردات این کشور از قند و شکر در کل دنیا چیزی حدود 13 درصد می باشد، که در بین کشورهای همسایه ایران بیشترین واردات قند و شکر را به خودش اختصاص داده است و رتبه بعدی 5 درصدی واردات آن به کشور اندونزی اختصاص داده می شود و در ادامه می توانیم به کشور کره جنوبی، ژاپن و چین اشاره ای داشته باشیم که سهم بین 3 و 4 درصدی را در این جدول برای خودشان در نظر گرفتند.

قند و شکر

تولید قند شکر در ایران:
قند و شکر از جمله محصولاتی به شمار می آیند که مواد اولیه آن ها از محصولات کشاورزی مانند چغندر و نیشکر به دست می آید که تولید انبوه این دو محصول از سال 83 در کشورمان در مناطق مختلفی مانند استان فارس، بوشهر، اهواز و امثال این ها در حال تولید و پرورش می باشد.

در کنار محصولات کشاورزی گسترده ای که در سطح کشور، در راستای این قند و شکر تولید می شود ما کارخانه های بزرگی را داریم که از جمله این کارخانجات می توانیم به کارخانه قند مرودشت اشاره ای داشته باشیم چون این کارخانه نزدیک به چند دهه است که بهترین قند دنیا را به خود اختصاص داده است و تولیدات گسترده این کارخانه باعث شده است که عمده کشورهای همسایه، جهت خرید این قند به کشور ما مراجعه داشته باشند.

قند و شکر

سهم ایران در صادرات قند و شکر:
تولیدات قند در سال های گذشته به صورت قالب اصلی آن بود ولی در حال حاضر تمامی قندهای عرضه شده در بازار به صورت حبه و یا شکر آن به صورت بسته بندی می باشد که ما می توانیم همین قند های حبه و بسته بندی شده را به بهترین حالت های ممکن به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکیه و روسیه عرضه کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سعدی کرامت:
سلام ..من در حوزه ی صادرات کار میکنم،سوال داشتم خدمت شما،ایا صادرات قند حبه ازاد هست؟اگر ممنوع نیست.و نیا به مجوز داره،شما میتونید به ما کمک کنید؟مشتری از چین دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>