اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سمپاش شارژی

آشنایی با سمپاش شارژی تک کاره

همراه با سمپاش شارژی تک کاره فقط می توان از طریق قدرت آمده همراه با موتور الکتریکی دستگاه، عملیات سمپاشی را به انجام رسانید. مراد از تک کاره بودن در این دستگاه آن است که قابلیت سمپاشی دستی را در آن طراحی نکرده اند. به این ترتیب تا زمانیکه باتری دستگاه سمپاش شارژی شما توان لازم را دارد، می توانید عملیات سمپاشی را به انجام رسانید.

شاید در نگاه اول این عدم توانایی در سمپاش دستی به عنوان یک عیب در طراحی دستگاه دیده شود؛ اما اگر برخی از ویژگی های این نوع از سمپاش شارژی را بررسی کنید، کاملا متوجه خواهید شد که گاها چندان نیازی نخواهد بود که مجبور باشید تا به شکل دستی عملیات سمپاشی را به انجام رسانید.

ویژگی هایی مانند تعویض آسان و سریع باتری، قابلیت فست شارژ بودن و قدرت بالا در ظرفیت باتری ها که در نهایت دست بالایی را در حین کار متوجه شما خواهد کرد.

همراه با این شرایط، کافی است یک باتری یدکی را به همراه خود داشته باشید و یا اینکه از قابلیت فست شارژی دستگاه همراه با یک برنامه مدون، مثلا میان استراحت های مابین کار استفاده کنید. به این ترتیب همواره قدرت های موتوری از دستگاه همراه شما خواهد شد. از سوی دیگر حذف سیستم سمپاش دستی در دستگاه باعث کاهش وزن، کاهش قیمت و در نهایت افزایش حجم مخزن بوده است.

آشنایی با سمپاش شارژی دوکاره

وقتی قرار است همراه با یک سمپاش شارژی 20 لیتری در سطح مزارع باشید، باید در همه حال متوجه سطح توانمندی باتری دستگاه نیز باشید. اصولاً در سطح مزارع کوچک تا متوسط همراه با یک برنامه مدون می توان به راحتی از سمپاش شارژی تک کاره استفاده نمود؛ اما در سطح باغات بزرگ و یا زمانیکه کار به شکل نیمه رها شده است، دیگر نمی توان انتظار کشید تا باتری دستگاه سمپاش، شارژ شده تا بتوان از آن استفاده کرد.

برای رفع این مشکل، سمپاش شارژی دوکاره را طراحی کرده اند. در این نوع سمپاش شارژی 20 لیتری می توان از هر دو شرایط موتوری در کنار کارکرد دستی بهره مند شد. به این ترتیب اگر باتری در سمپاش شارژی نتواند آن ظرفیت لازم را در حین کار های طولانی تامین نماید، به راحتی می توان با سوئیچ کردن دستگاه از وضعیت موتوری به وضعیت دستی، ادامه فعالیت سمپاشی را به انجام رسانید.

سمپاش شارژی دوکاره برای زمان هایی مناسب است که در حین کار ظرفیت باتری پاسخگوی نیاز حجم کار نمی باشد. مادامیکه منطقی نیست تا منتظر شارژ شدن دوباره باتری نشست. مثلاً زمانی را تجسم کنید که در سطح یک باغ بسیار بزرگ و یا در فضای جنگلی شکل و بسیار دور دست از برق شهری حضور دارید.

در چنین حالتی اگر باتری سمپاش شارژی شما خالی شود به هیچ حالت منطقی نیست که بخواهید با بازگشت به نزدیک ترین پریز، دستگاه خود را شارژ نمایید. در حالی که مقدار اندکی از کار شما باقی مانده است. در چنین حالتی همراه با یک سمپاش شارژی دوکاره می توان انتهای کار را با کمک سیستم دستی دستگاه به انجام رسانید.

برای بسیاری از کسانیکه با حجم متوسط از سمپاش مواجه هستند، خرید تا بررسی قیمت سمپاش شارژی می تواند جالب توجه باشد. در این بین یقیناً باید میان سمپاش شارژی تک کاره تا سمپاش شارژی دوکاره یکی را انتخاب کنید. یک نکته در تفاوت اندک قیمت سمپاش شارژی میان این دو مدل است.

وقتی می توان با صرف هزینه اندکی همراه با خرید سمپاش شارژی دوکاره سیستم خود را بسیار توانمند تر نمود و در زمان هایی که واقعاً سطح دسترسی به نیروی برق ناممکن می باشد، امکان استفاده از دستگاه را همچنان برقرار داشت، چرا نباید این هزینه اندک را داشته باشیم.

البته تصمیم میان سمپاش شارژی تک کاره در مقابل انواع دو کاره یک تصمیم با در نظر داشتن فاکتور های بسیار زیاد است؛ اما تمام این فاکتور ها یقیناً در مقابل آنکه می توان توانایی دستگاه را با دو کاره شدن آن ارتقا داد تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>