اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاتر برش آسفالت

وقتی در حین عملیات های ساخت و ساز خود نیاز به برش های عمیق بر سطوح سخت آسفالتی و یا سیمانی و شاید هر نوع سطح دیگری پیدا می کنید، بدون تردید نیاز به یک کاتر آسفالت بر خواهید داشت. کاتر آسفالت بر می تواند سرعت برش های شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و در عین حال کلیت کار را با کمترین تخریب به انتها رساند.

با علم به این توانمندی ها است که راهی بازار های فروش ماشین آلات ساختمانی با هدف خرید کاتر بتن بر می شوید؛ اما در بازار، شما را با یک نمونه مشخص از کاتر آسفالت بر آشنا نمی کنند. جدا از برند های گوناگون، چه از کمپانی های صاحب نام تا برند های گمنام، یک دسته بندی کلی برای شما ایجاد خواهد شد. کاتر آسفالت بر بنزینی یا دیزلی؟ کدام یک مناسب برای شما است؟

خرید کاتر دیزلی یا بنزینی؟

اگر هر دو نوع دستگاه برش آسفالت با یک هدف یکسان طراحی شده اند، پس چه احتیاجی به این تنوع بوده است؟ آیا می توان به صرف فضای کارکرد موتور احتراقی که هر دو نوع از کاتر بتن بر دارند، یک جور استدلال مشترک از کارایی آنها داشت؟ قطعاً این طور نیست.کاتر آسفالت بر دیزلی در کارکرد تا کارایی تفاوت های مشخصی با انواع بنزینی در کاتر بتن بر دارد. تفاوت هایی که در هنگام خرید باید متوجه آنها باشید.

اما یک اصل ساده می تواند راهنمای مطلوبی برای خرید شما باشد. موتور محرک دستگاه برش آسفالت هر چه قویتر باشد، لزوماً می تواند سطوح سخت تری را در اعماق بیشتر برش بزند. از این رو منطقی است که بگوییم کاتر آسفالت بر دیزلی با توجه به قدرت بالاتری که دارد، می تواند در اعماق بیشتری از آسفالت یا بتن نفوذ کرده و کارآمدتر نشان دهد؛ اما آیا می توان از کنار قیمت کاتر آسفالت بر دیزلی که به مراتب بیشتر از قیمت کاتر آسفالت بر بنزینی است عبور کرد؟

کاتر آسفالت بر دیزلی در مقابل انواع بنزینی

همان طور که گفتیم کاتر آسفالت بر دیزلی از قدرت به مراتب بالاتری به نسبت انواع بنزینی بهره مند است. این قدرت بالا به جهت انجام عملیات های بسیار سخت و سنگین مطلوب است؛ ولی تامین این قدرت بالا، کاتر آسفالت بر دیزلی را همراه با جزئیاتی کرده که قبل از خرید باید متوجه آنها باشید.

قدرت بیشتر باعث لرزش بالاتر خواهد شد. از این رو شاسی در کاتر آسفالت بر دیزلی به مراتب مستحکم تر و قوی تر از انواع بنزینی ساخته می شود. این متریال های سنگین تر در ساخت بدنه، تأثیر مستقیم بر قیمت کاتر آسفالت بر دیزلی خواهد داشت.

از سوی دیگر موتور های دیزلی همراه با تولید صدا های بالاتری به نسبت انواع بنزینی کار می کنند. این صدا های بالا در فضا های شهری می تواند غیر قابل تحمل باشد.از سوی دیگر سوخت دیزل به مراتب ارزانتر از سوخت بنزین است و با شرایط نگهداری آسانتری مواجه است. این موضوع در حین انجام عملیات های بزرگ و سنگین ساختمان سازی خودش را به خوبی نشان می دهد.

سوخت گازوئیل به مراتب آسانتر از سوخت بنزین تامین خواهد شد؛ اما موتور های گازوئیلی نیاز به تعمیر و نگهداری سطح بالاتری به نسبت انواع بنزینی دارند. مثلاً روغن موتور در یک موتور دیزلی خیلی زودتر از نوع بنزینی تعویض می شود.حال با بیان این تفاوت ها در نهایت این شما و نیاز شما است که موجب خواهد شد در خرید کاتر آسفالت بر به سمت کدام یک از انواع بنزینی و یا دیزلی باشید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>