اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ویبراتور دریلی

تفاوت ویبراتور دریلی پوسته آلومینیوم با پوسته پلاستیک در چیست؟

امروزه در میان انواع ویبراتورهای برقی بتن، ویبراتور دریلی محبوبیت خاصی دارد. این محبوبیت اساساً به دلیل کاربرد بی نظیر این دستگاه فوق العاده در پروژه های کوچک با مساحت کم است. ویبراتور دریلی بتن در دو نوع ویبراتور دریلی پوسته آلومینیوم و پوسته پلاستیک تولید و عرضه می شود و افراد نیز بسته به نیاز و سلیقه شان تهیه و استفاده می کنند.در ادامه به بررسی و مقایسه ی این دو نوع ویبراتور دریلی می پردازیم.

ویبراتور دریلی چیست؟

هنگامی که بتن در محلی ریخته می شود، کاملاً خالص و یکنواخت نیست. این غیر یکنواختی به دلیل هوا و حباب هایی است که هنگام هم زدن بتن و همچنین ریختن آن در محل موردنظر به وجود می آیند. اگر این هوا و حباب ها در ساختار بتن باقی بماند، باعث تضعیف آن می شود و ممکن است بتن ترک خورده و به آسانی بشکند، که این امر ممکن است خطرناک و مشکل ساز باشد.

به همین دلیل در حین عملیات ریختن بتن، توسط ویبراتور برقی این هوا و حباب ها را از بین می برند تا بتن یکنواخت و یک دست باشد و به این طریق از استحکام کافی برخوردار باشد. یکی از انواع ویبراتور دریلی، ویبره دریلی می باشد که به دلیل دستی بودن، مناسب پروژه های کوچک با مساحت کم اند.این ویبراتور ها طوری ساخته شده اند که به صورت دستی و توسط شیلنگ ویبراتور دریلی که در آن تعبیه شده، مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل یکی از مشخصات این ویبراتور دریلی، سبک بودن آن به منظور حمل آسان در حین کار است. اما آن چه این نوع ویبراتور را به منظور فعالیت در فضاهای محدود مناسب می کند، این است که از یک موتور و شیلنگ ویبراتور تشکیل شده است و یکسره بودن این دو موجب راحتی در به کار بردن آن می شود.

مزیت های مهم ویبره دریلی:

  • در میان موتورهای ویبراتور برقی و همچنین شیلنگ های ویبراتور، قیمت ویبراتور برقی دریلی بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد.
  • دارای طول شیلنگ مختلف می باشد و بسته به نیازتان می توانید انتخاب کنید.
  • هنگام کار بر روی سقف ها و ستون ها به دلیل عدم وجود فضای کافی، استفاده از ویبراتور دریلی دستی بهترین گزینه است.
  • عدم نیاز به سوخت بنزین و یا تعویض روغن. به دلیل برقی بودن آن با برق تک فاز به آسانی کار می کند.

ویبراتور دریلی پوسته آلومینیومی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، یکی از انواع ویبراتور دریلی، ویبراتور دریلی برقی با پوسته آلومینیومی است. این پوسته مانع از ورود بتن و هر گونه مواد خارجی به موتور دستگاه می شود و از این رو از آسیب های احتمالی وارد به موتور می کاهد و می توان گفت این احتمال را به صفر می رساند.پوسته آلومینیومی ویبراتور باعث می شود تا دستگاه استحکام کافی در مقابل ضربه ها را داشته باشد و موتور آن دچار مشکل نشود.

همچنین استفاده از آلومینیوم در پوسته آن باعث شده است تا ویبراتور دریلی بسیار سبک باشد و کاربر هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشود. همچنین این امر حمل ویبراتور دریلی را بسیار آسان کرده و به کاربر اجازه می دهد تا در فضاهای محدود هم به راحتی عملیات حباب گیری را انجام دهد. قیمت ویبراتور برقی پوسته آلومینیومی نیز نسبت به دیگر ویبراتورها مناسب تر است.

ویبراتور دریلی پوسته پلاستیکی

این ویبراتور دریلی نیز با طراحی خاص و کاربردی که دارد، بیشتر از هر ویبراتور دیگری توجه ها را به خود جلب کرده است. پوسته پلاستیکی این ویبراتور دریلی باعث شده است تا دستگاه فوق العاده سبک باشد؛ حتی سبک تر از ویبراتور پوسته آلومینیومی.

این ویژگی به اپراتور اجازه می دهد تا هنگام کار، دستگاه را به راحتی حمل کند و خسته نشود. همچنین در انجام عملیات بتن ریزی ستون و سقف ها، که کاربر فضای زیادی برای مستقر شدن و همچنین قرار دادن موتور ندارد، بهترین گزینه این دستگاه به حساب می آید.

بدنه پلاستیکی باکیفیت باعث می شود تا ضربات وارد شده به موتور خنثی شوند و آسیبی به آن نرسد. قیمت ویبراتور دریلی با پوسته پلاستیکی بسیار باصرفه بوده و در میان دیگر ویبراتورها کمترین قیمت و بیشترین استفاده را دارد. قیمت دریل ویبره پوسته پلاستیکی با پوسته آلومینیومی فرق چندانی ندارد.

ممکن است مدل آلومینیومی آن به دلیل استحکام بیشتر، کمی گران تر باشد. در تعیین قیمت ویبراتور دریلی، جنس بدنه، طول شیلنگ، قدرت موتور، کشور سازنده و عوامل دیگر بسیار مؤثرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>