اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


برش بتن


سرعت، ظرافت، دقت در همراهی با کاتر برش بتن

اصطلاحی که در فعالیت های ساختمان سازی با عنوان کاتر زنی از آن یاد می شود، در اصل تمام عملیات برش آسفالت یا بتن را شامل می شود. کاتر زنی با هدف برش هایی عمیق و منظم به جهت برداشت قسمتی مشخص شده از بتن یا آسفالت صورت می گیرد.

در یک عملیات کاتر زنی، قسمت هایی که باید برش خورده شوند، از قبل مشخص شده و این قسمت های مشخص با کمک ابزار هایی که با عنوان کاتر برش بتن مرسوم هستند، برش خورده و برداشته می شوند.

کاتر زنی بتن امری رایج در راهسازی

کاتر زنی با ایده تخریب سطوح سخت مانند برداشتن قسمت های گوناگون از سازه های بتنی یا سطوح آسفالتی ابداع شده است. گاهی نیاز می شود که برای تأمین اهدافی خاص در عملیات های ساختمان سازی و یا تعمیر و عیب یابی متعلقات ساختمانی، قسمتی از یک سازه مورد تخریب قرار گیرد.

به گونه ای که دیگر قسمت ها دچار خرابی و یا تخریب های عمده نباشند. دستگاه کاتر برش بتن می تواند این مهم را با دقت و ظرافت بالایی به انجام رساند. از سویی دیگر قیمت کاتر زنی آسفالت یا بتن با توجه به سرعت اجرایی که نصیب شما خواهد کرد به خوبی قابل توجیه است.

مزایای استفاده از دستگاه کاتر برش بتن در عملیات های ساختمان سازی

وقتی یک سازه بتنی در مرحله تثبیت اسکلتی است، غالباً توجه خاصی به ظرافت های آتی سازه نمی باشد. از این رو ممکن است که بار ها در بطن یک سازه با اسکلت های بتنی و یا یک محوطه از قبل بتن ریزی شده شاهد عدم هماهنگی هایی با طرح نهایی نقشه باشید.

گاهی هم به جهت تغییر کاربری نیاز می شود که قسمتی از یک سازه بتنی مورد تخریب قرار گیرد. به هر صورت اگر فکر می کنید که می توانید همراه با یک پتک و یا کلنگ، قسمتی از یک ساختار بتنی را تخریب کنید، احتمالاً بعد از ساعتی کلنجار رفتن با سطوح سخت بتنی به این نتیجه برسید که پتک ابزار مناسب این کار نیست.این دستگاه برش بتن است که می تواند برای اهداف این چنینی سودمند باشد. چرا که استفاده از دستگاه برش بتن مزایایی دارد.

افزایش سرعت تخریب: تخریب بتن یک عملیات سخت و نفس گیر است؛ اما اگر در همراهی با کاتر برش بتن صورت گیرد، به سرعت انجام خواهد شد. کاتر برش بتن مانند چاقویی که پنیری را می برد، از پس برش سطوح سخت بتنی بر می آید.

کاهش قابل توجه در آلودگی های صوتی:دستگاه برش بتن یک دستگاه با ایجاد صدای معمولی است؛ اما سرعت انجام کار می تواند مانع از آزار ممتد صدا های آن باشد. در حالی که در استفاده با ابزار های کلاسیک مانند پتک شاهد یک صدای بم ترس آلود مداوم خواهید بود که می تواند چارچوب ساختمان را به لرزش اندازد.

نبود ضربه به فونداسیون: هر ضربه پتکی که با جهت تخریب ساختار های بتنی وارد می شود، لرزشی در تمام فضای فونداسیون ایجاد خواهد کرد. لرزشی که می تواند باعث فروپاشی بافت بتن باشد. بتن متریالی است که تا لحظه آخر مقاومت می کند؛ اما در هنگام تخریب عملاً از هم می پاشد. این فروپاشی بتن به حالتی مسری در تمام ساختار سازه پخش خواهد شد. دستگاه برش بتن بدون وارد آوردن ضربه، عملیات تخریب را به انجام می رساند.

نبود محدودیت در ابعاد برش: در همراهی با یک کاتر برش بتن می توانید هر اندازه از یک سطح بتنی را که بخواهید برش بزنید.

دقت بالا در برش های طولانی: کیفیت مطلوب در تخریب کاتر برش بتن به گونه ای است که دیگر قسمت های سازه همراه با برش های طولانی سالم باقی خواهند ماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>