اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماله پروانه ای

بهترین مارک ماله پروانه ای یا ماله موتوری کدام است؟

این سوالی است که برای هر کسی که خواهان خرید در حیطه ای باشد، حداقل چند باری مطرح شده است. تمام افراد نیاز دارند که بدانند در یک حیطه، بهترین مارک ها و بهترین برندها کدام ها هستند. ما نیز بر آن شدیم تا به این پرسش در بازار ماله پروانه ای پاسخ دهیم.پس از آغاز به این کار لازم است تا چند موضوع را برای شما همراهان گرامی روشن کنیم. ما تلاش کردیم تا برای انتخاب بهترین برندهای ماله پروانه ای محدودیت ها و موقعیت بازار محلی ایران را در نظر بگیریم.

این بدان معنی است که در نظر داشته باشید که شاید در سطح دنیا برندهای دیگری غیر از برندهایی که ما نام می بریم در صدر باشند اما فراموش نکنید که آن برندها در بازار ایران در دسترس نیستند. پس ما تلاش کردیم تا دایره بررسی خود را معطوف به بازار ایرانی ماله پروانه ای بکنیم.

نکته بعدی این است که ما در این یادداشت، با ترتیب خاصی سراغ بهترین مارک ماله موتوری نخواهیم رفت پس اینکه یک برند اول نامش ذکر شود یا آخر به معنی تفاوت کیفیت نیست؛ بلکه چند برند نام برده شده در زیر همگی مورد تأیید هستند.با دقت به این چند موضوع بیان شده، سراغ شناسایی بهترین مارک ماله پروانه ای در ایران خواهیم رفت.

ماله پروانه ای هیساکی؛ تکنولوژی آسیایی در خدمت ساختمان سازی

هیساکی برندی چندملیتی به مرکزیت کشور مالزی است که توانسته سهم بالایی از بازار ابزار ساخت وساز آسیا داشته باشد. این برند، کاملاً معتبر است و از تولید قطعات تا اسمبل انواع ابزار ساختمانی مثل ماله پروانه ای را در حیطه توانایی های خود دارد.

معمولاً هیساکی از قطعات اصلی ساخت خودش استفاده می کند اما کاهاً بخش هایی از ابزار تولید شده توسط این برند توسط شرکت های ثالث معتبری مانند دپرو، هوندا، کوبوتا و لیفان تولید می شود. ماله پروانه ای های ساخت این شرکت در دو دسته مدل عرضه خواهند شد:

  • ماله پروانه ای هیساکی مدل YPT910
  • ماله پروانه ای هیساکی مدل YPT40
  • ماله پروانه ای هیساکی مدل YPT36
  • ماله پروانه ای هیساکی مدل YPT34

مدل ها توضیح داده شده دارای تفاوت های خاصی هستند که هر کدام برای طیف خاصی از کاربران کاربرد دارند. مثلاً در مدل YPT40 شاهد طول قطر صد و دو سانتی متری پروانه هستیم ولی در دو مدل YPT36 و YPT34 به ترتیب با قطرهای نود و یک سانتی متر و هشتاد و شش سانتی متر هستیم. این سه مدل مذکور همگی یک نوع موتور را به کار گرفته و پنج اسب بخار توان خروجی دارند.

مدل YPT910 هم دارای پروانه ای به قطر نود و یک سانتی متر است، هفتاد و هشت کیلو وزن دارد و از این حیث که چهار تیغه فعال دارد، گونه ای حرفه ای تر از ماله پروانه ای محسوب می شود. برند هیساکی نقطه قوت خود را قیمت مقرون به صرفه در عین مقاومت بالا می داند.اینکه این مارک ساخته اسیاست باعث می شود تا معمولاً در شرایط برابر از مدل های اروپایی قیمت کمتری داشته باشد. قیمت ماله پروانه ای هیساکی معمولاً مقرون به صرفه و معقول تر است.

ماله پروانه ای باریکل؛ پروانه های ایتالیایی در دسترس

باریکل شرکتی با سابقه طولانی در زمینه تولید ابزار ساخت وساز است که از سال 1972 در بازار ابزار تسطیح سطح وارد شده و از همان زمان توانسته رضایت کاربران را جلب کند. این برند که زاده مودنا ایتالیا است در ساخت ماله پروانه ای، تجربه بالایی دارد. این شرکت مطابق آنچه که خودش بارها ادعا کرده است، ساخت تجهیزات بادوام و با کیفیت را بر عرضه محصولات ارزان اما با کیفیت نامناسب ترجیح داده است.

این برند از معدود برندهایی است که حتی بدون حضور در آسیا توانسته سهم خوبی از بازار کشورهای آسیایی از جمله ایران داشته باشد. برتری این شرکت نسبت به سایر رقبا در تعدد مدل هایی است که در اختیار کاربران قرار می دهد؛ از مدل های ماله پروانه ای عادی تا ماشین های غول پیکر ماله پروانه ای که توان سوار شدن بر آن ها را دارید.

طبق معرفی سایت رسمی این برند سه مدل سی وشش اینچی، دو مدل چهل و شش اینچی و یک مدل کوچک سی ودو اینچی در سبد محصولات ماله پروانه ای خود دارد که هر کدام دارایی خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند.

مدل های ماله پروانه ای باریکل، اکثراً از موتورهای هوندا استفاده می کنند و این قوت موتور در ترکیب با مرغوبیت متریال بدنه باعث موفقیت این برند در سطح جهانی شده است. اکثر مدل های این برند از موتور بنزینی استفاده کرده اما در هر یک از مدل ها به درخواست مشتری مدل های برقی و دستی نیز در دسترس هستند.

باریکل در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد، هم در ساخت و هم در کاربری، معمولاً در شرایط برابر قیمت بیشتری دارد و گران تر بودن یک محصول اروپایی نسبت به محصولات آسیایی امر عجیب و غیرعادی نیست. اگر یکی از کاربران حرفه ای و با ساعت کاری بالا هستید ما به شما باریکل ایتالیا را پیشنهاد می کنیم.

ماله پروانه ای روبین؛ جوان تازه نفس آسیایی

روبین یکی دیگر از برندهای فعال در این زمینه است که بیشتر در حیطه مونتاژ و اسمبل ابزار ساختمانی فعال است. ماله پروانه ای روبین از اجزای تولید شده توسط شرکت های مختلفی استفاده می کند؛ به طور مثال گاهاً شاهد استفاده از موتورهای هیساکی در محصولات روبین هستیم.

هرچند به دقت مشخص نیست که این برند در کجا تولید می شود اما طبق اذعان رسمی متولیان شرکت، این برند در مالکیت گروه علوی است که یک گروه اقتصادی حاضر در شرکت امارات متحده عربی است.محصولات این شرکت شاید در حد محصولات اروپایی کیفیت بالایی نداشته باشند اما در تجربه کاربران به عنوان برند قابل اعتمادی معرفی شده است.

عمر و ماندگاری قطعات این برند با قیمت آن متناسب است و باید بدانید که در سطح پول پرداخته شده از آن انتظار داشته باشید. در بخش موتور از برندهای معروفی مثل هانزا، الماکس و سوپر ایگل استفاده می کند و به همین علت موتور کاملاً قابل اعتماد است.این گروه اقتصادی چون به طور همزمان مالک بخشی از برند هیساکی است، به همین علت طیف محصولات آن به نوعی مکمل محصولات هیساکی است و توانسته خلأهای آن را در بازار پر کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>