اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در نگاه اول ممکن است این طور به نظر برسد که انجام حمل و نقل بین المللی کالا با کریرها که خود صاحبان وسایل حمل و نقل هستند ارزان تر است، اما در واقع اینطور نیست!

مشتریان اصلی کریرها در واقع فورواردرها هستند و قیمت هایی که فورواردرها به دلیل داشتن حجم قابل توجهی محموله به صورت مرتب در یک مسیر از کریرها دریافت می کنند، پایین تر از قیمتی است که کریرها به بازرگانان به صورت مستقیم اعلام می کنند. در واقع، حجم بالای محمولاتی که از طریق فورواردرها حمل می شود، به آن ها قدرت چانه زنی بیشتری می دهد.

کریرها، وقتی با یک فورواردر کار می کنند، با یک مشتری کاربلد و آشنا به ریزه کاری های حمل و نقل کار می کنند و این باعث می شود کارکردن با آن ها آسان ترباشد. درواقع هر دو حمل و نقل چی هستند و حرف هم را بهتر درک می کنند! این خود دلیل دیگری است بر این واقعیت است که کریرها به دلیل تمایل به کارکردن با فورواردرها، قیمت های پایین تری را به آن ها اعلام می کنند.

این قیمت های پایین تر، گاهی به گونه ایست که ممکن است قیمت پیشنهادی یک فورواردر به یک صاحب کالا، از قیمت پیشنهادی کریر به همان صاحب کالا پایین تر باشد!

فورواردرها، خدمات متنوع تر و وسیع تری نسبت به دامنه عمل کریرها انجام می دهند. یعنی یک کریر دریایی که در مسیر چین به بندرعباس عملیات حمل را انجام می دهد، کاری به فرآیند حمل و ترانزیت از بندرعباس به تهران ندارد. اما یک فورواردر، تمامی مسئولیت حمل از چین به تهران را انجام می دهد و این یعنی دریافت یک سفارش حمل که معمولاً به کریر داده نمی شود.

در این مثال، علاوه بر کریر دریایی از چین به بندرعباس، یک کریر جاده ای از بندرعباس به تهران نیز وجود دارد و جمع دستمزد دریافتی یک فورواردر از چنین فرآیندی، از مجموع جداگانه این عملیات که مستقیماً توسط خود صاحب کالا انجام شود، پایین تر است. علاوه بر کمتر بودن هزینه، این عملیات توسط یک فورواردر کاربلد، سریع تر، ایمن تر، و با کیفیت بالاتری انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>