اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

داس موتوری

از بین بردن علف های هرز

اگر تاکنون به فضاهای سبز موجود در سطح شهر خویش دقت کرده باشید؛ در پاره ای از اوقات ممکن است اندازه آن ها بسیار زیاد شود و شکل و شمایل زشتی به خود بگیرند. به همین منظور نیاز است تا دستگاهی در این زمینه باشد که به کمک آن این علف های هرز را از میان برداشت.

در قدیم برای این مهم از ابزارآلات دستی و سنتی نظیر بیل و کلنگ و داس استفاده می شد تا به مدد آن ها بتوان علف های هرز را از بین برد. ولی کار کردن با آن ها طاقت فرسا بود و نیاز به رنج و انرژی زیادی داشت تا پس از عرق ریختن و تلاش و کوشش زیاد بتوان سرانجام تمامی علف های هرز را از میان برداشت.

اما رشد و پیشرفت تکنولوژی وقتی در صنعت کشاورزی هم وارد شد؛ شاهد به روز شدن ابزارآلات مختلفی در این حوزه شدیم که با استفاده از وجود هر یک از آن ها بدون اتلاف انرژی و وقت زیاد هر یک از افراد می توانستند با بهره گیری از این وسایل لذت بیشتری در کشاورزی و باغبانی خود ببرند.

یکی از همین وسایل دستگاه علف زن می باشد. در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا داس موتوری همان علف زن است؟ داس موتوری مسلما چیزی فراتر از داس های معمولی و سنتی می باشد که پیشتر مورد استفاده قرار می گرفته است. اما سوال اینجاست که این داس موتوری همان دستگاه علف زن است یا خیر؟ در ادامه ضمن معرفی این دستگاه به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد.

معرفی دستگاه علف زن (داس موتوری)

همان طور که از نام دستگاه علف زن یا علف تراش برمی آید؛ این دستگاه منظور تراشیدن و از بین بردن علف های هرز به کار گرفته می شود که به صورت ماشینی بوده و با مدل های سنتی و قدیمی از بین بردن علف های هرز کاملا متفاوت می باشد.

استفاده از این دستگاه کار را برای کشاورزان و باغبانان راحت تر و خیال آن ها را آسوده تر نموده است تا در بازه زمانی کمتر بتوان با سرعت و دقت عمل بیشتر تمامی علف های هرز را از میان برداشت تا همیشه شکل و اندازه آن ها به صورت استاندارد و اصولی باشد.بنابراین می توان گفت که دستگاه علف زن یا دستگاه علف تراش به عنوان یکی از سریعترین راهکارهای ممکن به شمار می آید که به کمک آن می توان علف های هرز را از بین برد.

البته در این بین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که دستگاه علف زن کاملا با دستگاه چمن زن فرق دارد و نباید این گونه تصور شود که دستگاه علف زن همان دستگاه چمن زن است و کاربرد و کارایی هر یک از آن ها یکی است؛ بلکه از همه نظر کاربرد این دو دستگاه متفاوت است و هر یک از آن ها به منظور خاصی ساخته شده اند.

آیا داس موتوری همان علف زن است؟

حال به پاسخ این سوال می پردازیم که آیا داس موتوری همان علف زن است؟ در پاسخ بایستی اذعان داشت که داس موتوری نام دیگری همان دستگاه علف زن می باشد و این دو تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آن ها در نام آن هاست.

بنابراین داس موتوری یا همان دستگاه علف زن به منظور از بین بردن علف های هرز ساخته و طراحی گشته است. دلیل این امر که به آن ها داس موتوری اطلاق می گردد؛ ذکر این مسئله است که به کمک این دستگاه علف زن می توان همان کارای ابزارآلات سنتی نظیر: داس، اره، چاقو، قیچی و... را صورت داد. با این تفاوت که داس موتوری شکل به روز شده آن هاست و روند کار را با سرعت و دقت عمل بیشتر و نیز قدرت بیشتری صورت می بخشد تا بازدهی کار را به مراتب خیلی بالاتر ببرد.

بنابراین به دستگاه علف زن، داس موتوری نیز گفته می شود که مورد استفاده باغبانان و کشاورزان و... قرار می گیرد که به کمک آن بتوانند گیاهان را اصلاح نموده و اندازه علف ها را به شکل استاندارد و اصولی خود درآورند. ضمن اینکه قیمت داس موتوری به مراتب خیلی بیشتر از آن وسایل اولیه نظیر داس و... است. ولی در عین حال نباید از کارایی منحصر به فرد و کیفیت بالای آن غافل ماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>