اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتور برق

چرا موتور برق بنزینی پرفروش ترین مدل موتور برق است ؟

بدون شک موتور برق های بنزینی یکی از پرمصرف ترین موتور برق ها در حضور مدل های دیگر موتور برق، دیزلی و گازسوز می باشد، اما چه چیزی باعث این اتفاق شده است، چه عواملی موتور برق های بنزینی را ارجح تر کرده است، در این مطلب با ما همراه باشید تا به چرایی این مسئله بپردازیم:

قیمت مناسب موتور برق

شاید از اصلی ترین دلایل انتخاب موتور برق بنزینی قیمت پایین آن نسبت به مدل های دیزلی و گازسوز باشد، موتور برق های دیزلی به خاطر نوع ساختار بدنه آن که باید در برابر لرزش حاصل از اشتعال موتور دیزل، مستحکم ساخته بشود، قیمت آن بسیار افزایش می یابد در حالی که موتور برق بنزینی بخاطر نوع احتراق آن که به صورت سیستم جرقه ای می باشد نیاز نیست بدنه خیلی قوی داشته باشد.

برخی مصرف کنندگان با دلیل گران بودن سوخت بنزین، اقدام به خرید موتور برق دیزلی می کنند ولی باید به این نکته توجه کنند که شاید در طولانی مدت این اختلاف قیمت جبران شود ولی اگر برای مدت زمان کمی با موتور برق کار دارید، بهترین گزینه بنزینی است.

کم صدا بودن موتور برق

میزان صدای موتور برق در مدل های بنزینی و دیزلی با هم متفاوت می باشد برای مثال میزان صدای موتوربرق های بنزینی در سایز های بزرگ نهایتا 80 دسی بل خواهد بود در حالی که در مدل های دیزلی سایز متوسط میزان صدا به 85 دسی بل هم می رسد و در مکانهایی نظیر بیمارستان ها، مدارس که میزان صدا نباید از یک حد مشخصی بالاتر برود، گزینه موتور برق بنزینی بهترین انتخاب است.

وزن مناسب و متعادل موتور برق بنزینی

وزن موتور برق چه قدر است؟ یکی از رایج ترین سوالات مشتریان است و همیشه حمل و جا به جایی موتور برق برای مشتریان اهمیت داشته است، موتور برق بنزینی نسبت به مدل های دیگر موتور برق وزن پایینی دارند، مخصوصا نسبت به موتور برق دیزلی که دارای وزن بالایی می باشد.شما با خرید یک موتور برق بنزینی دیگر نگران حمل موتور برق نخواهید بود و از انرژی برقی که توسط آن تولید می شود بهره مند خواهید شد.

تنوع مدل های موتور برق

شما هنگامی که به فروشگاه های عرضه کننده موتور برق و یا سایت های مربوط به فروش موتور برق مراجعه می کنید با طیف وسیعی از موتور برق های بنزینی مواجه می شوید که در مدل های دیگر شاهد آن نیستیم، همین امر باعث می شود سلیقه مصرف کنندگان به طور کامل تامین شود و از علت های پرمصرف بودن موتور برق بنزینی را همین مسئله می توان نام برد.

جمع بندی در مورد موتور برق بنزینی

با همه مزیت هایی که موتور برق های بنزینی دارند باید به این نکته توجه کنید که به صورت کلی برای پروژه های صنعتی که توان بالایی را لازم دارند، موتور برق دیزلی بهترین گزینه می باشد و برای کارهای کوچک مانند مصارف خانگی، کشاورزی و ساختمان سازی موتور برق های بنزینی می تواند یک راه حل مناسب باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>