اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتونیر


بتونیر و انواع آن

همان طور که می دانید بتونیر که از آن به عنوان مخلوط ساز یا میکسر بتن یا اسامی از این قبیل نیز یاد می شود؛ یک دستگاهی بسیار کارآمد در روند ساخت و ساز ساختمانی می باشد که شما می توانید به وسیله این دستگاه بتن مورد نیاز را برای بتن ریزی در ساختمان خود در بازه زمانی کمتر و با سرعت عمل بیشتری صورت بخشید.

بنابراین بتونیر می تواند روند ساخت و ساز ساختمانی شما را به مراتب چندین برابر توسعه بخشد تا بدون نیاز به اعمال فشار و زحمت بیشتر نسبت به مدل های دستی ساخت بتن شما بتوانید از وجود این دستگاه خوب و مفید نهایت استفاده و بهره را ببرید.

انواع و اقسام مختلفی از بتونیرها در بازار وجود دارد که شما می توانید بنا به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری نموده و از وجود آن ها در روند ساخت و ساز ساختمانی خود بهره مند شوید. از جمله انواع بتونیر می توان به بتونیر برقی، بنزینی و دیزل می باشد که در این بین موتور هر یک از دستگاه های مذکور با سایر مدل های دیگر متفاوت است.

در بخش های بعدی در خصوص بتونیر دیزل و موتور گازوئیلی آن سخن به میان می آید تا به این سوال پرداخته شود که آیا قدرت مهم ترین عامل در انتخاب موتور بتونیر گازوئیلی می باشد یا عوامل دیگری سبب انتخاب موتور این دستگاه می شود؟ همان طور که می دانید موتور این دستگاه از قدرت بالایی بهره مند است. اما آیا قدرت مهم تری عامل است؟

انتخاب موتور بتونیر

در صورتی که قصد خرید بتونیر دارید ولی در عین حال در انتخاب موتور این دستگاه مانده اید که در نهایت کدامیک از آن ها را انتخاب کنید؛ بایستی این را در نظر داشته باشید که در بتونیر برقی نیروی محرک آن را از برق می گیرند که فقط در شرایطی می توان از آن استفاده کرد که به برق دسترسی داشته باشید.

در بتونیر بنزینی نیز نیاز به سوخت بنزین می باشد. اما در بتونیر دیزل نیاز به سوخت گازوئیل هست که موتور این دستگاه در قیاس با سایر دستگاه های موجود از قدرت بیشتری برخوردار است. به همین علت است که بتونیر دیزل را با موتور گازوئیلی خود بیشتر در شرایط سخت کاری که نیاز به قدرت بسیار بیشتری است معمولا مورد استفاده قرار می دهند.

بنابراین در صورتی که شما دور از ساخت و ساز شهری و در مناطقی که دسترسی راحتی به نیروی برق ندارید و در عین حال می خواهید از قدرت بالای یک دستگاه بتونیر در روند ساختمان سازی خود به خوبی بهره مند شوید؛ می توانید موتور بتونیر دیزل را با سوخت گازوئیلی خود انتخاب کنید که مسلما قدرت بسیار زیادی دارد و می توانید با استفاده از قدرت بالای آن به خوبی از این دستگاه استفاده مفید و به جای به عمل آورید.

آیا قدرت مهم ترین عامل در انتخاب موتور بتونیر گازوئیلی می باشد؟

پیشتر یادآوری نمودیم که قدرت موتور بتونیر دیزل با سوخت گازوئیلی خود بالاست. اما این بدان دلیل نیست که تنها فاکتور انتخاب موتور بتونیر گازوئیلی ذکر همین مقوله قدرت در آن ها باشد؛ بلکه یک بتونیر با موتور 5 اسب بخار هم می تواند جوابگوی نیاز شما از دستگاه بتونیر باشد و نیاز شما را می تواند به خوبی مرتفع سازد.

پس همواره باید در نظر داشت که در انتخاب موتور بتونیرگازوئیلی بایستی به کیفیت و کارایی موتور مورد نظر توجه داشت و این کیفیت به مراتب به هنگام خرید دستگاه بتونیر خیلی مسئله حائز اهمیت تری نسبت به قدرت آن می باشد.

پس با ذکر این توضیحات واضح و مبرهن گشت که قدرت مهم ترین عامل در انتخاب موتور بتونیر گازوئیلی نیست؛ بلکه مهم تر از آن کیفیت و کارایی موتور بتونیر گازوئیلی می باشد که شما می بایست به کیفیت موتور بتونیر گازوئیلی توجه و اهتمام بسیار زیادی مبذول دارید تا در نهایت بتوانید بهترین و بهینه ترین نوع دستگاه های بتونیر را برای خود خریداری نموده و از وجود آن در روند ساختمان سازی به خوبی بهره مند شوید.

استفاده از بتونیر گازوئیلی در ساختمان سازی

بتونیر گازوئیلی بیشتر برای مکان های دور افتاده و دور از مناطق شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از بتونیر ها به جهت ویژگی هایی که دارند؛ معمولا در بیابان ها و مناطق خشک و گرم به کار گرفته می شوند.

چرا که نیازی به دسترسی به نیروی برق ندارند و به راحتی می توان از وجود آن ها در شرایط سخت و دشوار با دما و رطوبت بسیار بالایی بهره مند شد. این نوع از بتونیر ها به علت قدرت و بازدهی بسیار بالایی که دارند؛ معمولا از نظر قیمت نیز قیمتی به مراتب بالاتر از سایر بتونیرهای موجود در بازار دارند.

ولی در عین حال علاوه بر قدرت و راندمان کاری بالا می بایست به هنگام خرید این نوع از بتونیرها به کیفیت و کارایی موتور به کار گرفته شده در این نوع از دستگاه ها نیز به توجه و اهتمام ورزید تا در نهایت موتوری را برای بتونیر گازوئیلی با سوخت گازوئیلی خود انتخاب کرد که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی بهره مند بوده باشد.

عمده ترین ویژگی های بتونیر گازوئیلی

علاوه بر قدرت و کیفیت و کارایی موتور به کار گرفته شده در بتونیرگازوئیلی این نوع از دستگاه ها دربردارنده ویژگی ها و مزیت های شایان توجهی هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عدم احتیاج به نیروی برق
  • ایمنی بالا و عدم برق گرفتگی
  • مصرف سوخت کمتر بتونیر گازوئیلی نسبت به بتونیر بنزینی
  • به حداقل رسیدن خطراتی از جمله احتراق و آتش سوزی
  •  تولید منواکسید کربن کمتر نسبت به بتونیر بنزینی
  • ارزان قیمت بودن سوخت گازوئیل نسبت به بنزین
  • دوام و عمر مفید بیشتر موتور بتونیر گازوئیلی با سوخت گازوئیلی نسبت به نوع برقی و بنزینی

هر یک از این مزیت ها باعث شده است تا در کنار کیفیت و طول عمر بالای موتور انتخاب شده در بتونیر گازوئیلی بتوان آن ها را به عنوان دستگاه میکسر بتن در ساختمان سازی انتخاب نمود و از وجود آن ها نهایت بهره را برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>