اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تیلر بنزینی


کولتیواتور جز ابزارآلات کارآمد در صنعت کشاورزی

تیلر که از آن به عنوان یک تراکتور دستی چند منظوره نیز یاد می شود؛ یکی از ابزارآلات کارآمد و مفیدی به شمار می رود که در حوزه کشاورزی مورد استفاده واقع می گردد. به این صورت که از تیلر در صنعت کشاورزی در بدو تولید به منظور شخم زدن زمین مورد استفاده قرار می گرفت و از آن پس به بعد سایر عملکردهای کشاورزی دیگر نظیر: نهر و نرم نمودن خاک کشش گاری و تریلرهای کوچک نیز به منظور جا به جا نمودن محصولات کشاورزی را می توان به کمک این وسیله کارآمد در صنعت کشاورزی صورت داد.

با توجه به این مسئله که از تیلرها می توان به راحتی در مناطق صعب العبور در باغات و مزارع استفاده های مفید و به جایی آورد؛ مدل های مختلفی از آن ها وجود دارد که در این بین می توان به دو نوع تیلر بنزینی و دیزل اشاره کرد که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب ضمن معرفی هر یک از انواع تیلرها به تفاوت های این دو نوع تیلر پرداخته می شود تا در صورت خرید تیلر بنزینی یا دیزل بتوانید با دید بازتری همه جنبه های آنان را در نظر داشته باشید تا انتخاب درست و شایسته تری را در پیش داشته باشید.

معرفی تیلر کولتیواتور

تیلر کولتیواتور یک دستگاهی بسیار مناسب در کشاورزی مدرنیته امروزی است که استفاده از آن در صنعت کشاورزی رواج گسترده ای به خود دیده است. با استفاده از تیلر کولتیواتور می توان زمین را شخم زد، هلف های هرز را از میان برداشت، هوادهی به خاک را صورت بخشید، بارکشی کرد و بسیاری از کارهای دیگر را به وسیله این وسیله در زمین های کشاورزی به راحتی انجام داد.

تمامی این کارها را می توان به صورت دستی هم انجام داد ولی استفاده از تیلر کولتیواتور کار را برای کشاورزان بسیار تسهیل بخشیده است. به گونه ای که شما می توانید در یک بازه زمانی کمتر به راحتی و بدون دردسر کارهای مربوط به کشاورزی خود را در زمین های زراعی و باغات خود صورت بخشید و از وجود سرعت عمل بیشتر و کیفیت و بازدهی بیشتر لذت و بهره لازم را ببرید.

در صورتی که می خواهید با کشاورزی مدرن همراه شوید؛ می توانید آن ها را در مدل های مختلفی خریداری کنید که برحی از آن ها از نظر سوخت به صورت دیزلی هستند و برخی دیگر با سوخت بنزین کار می کنند که هر یک از آن ها کارایی های خاص خود را دارند.بنابراین در صورت خرید کولتیواتور دیزل یا خرید کولتیواتور بنزینی لازم به ذکر است که مطالب آتی را به خوبی مطالعه کنید تا انتخاب درستی در پیش داشته باشید.

تیلر بنزینی

تیلر بنزینی که به منظور شخم زدن در باغات و مزارع کشاورزی متراکم و شلوغ در اطراف درختان و بین ردیف ها بیشتر مورد استفاده واقع می گردد؛ با صرفه جویی نمودن از زمان و حمل و نقل آسان و بی دردسر خود از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. همان طور که مشخص است؛ سوخت این دستگاه از نوع بنزین می باشد که علی رغم توانایی و کارایی بالایی که دارد؛ از مصرف سوخت پایین تری هم بهره مند می باشد.

تیغه هایی که در تیلر بنزینی مورد استفاده قرار می گیرند؛ بسیار مقاوم هستند تا شما بتوانید زمین هایی با عمق 8 الی 32 سانتی را به راحتی شخم بزنید. ضمن اینکه تیلر بنزینی از نوع هندلی می باشد که با نوع دیزلی آن ها متفاوت می باشد. پیش از خرید تیلر بنزینی می بایست به قدرت آن ها و نیز کیفیت و کارایی آن ها دقت عمل داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که دارای گارانتی باشد تا خیال شما را از خرید تیلر بنزینی راحت و آسوده خاطر نماید.

خرید کولتیواتور دیزل

حال که با تیلر بنزینی آشنا شدید؛ باید در نظر داشته باشید که علاوه بر کولتیواتور بنزینی، شما می توانید رو به خرید کولتیواتور دیزل نیز آورید که این نوع تیلر نیز در زمین های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد.همان طور که از نام این تیلر پیداست؛ سوخت مورد نیاز در این دستگاه از نوع گازوئیل می باشد. اما تفاوت هایی میان این دو تیلر وجود دارد که در ادامه به ذکر این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

تفاوت های تیلر بنزینی و دیزل

در صورتی که قصد خرید تیلر بنزینی یا دیزل دارید؛ علاوه بر قیمت کولتیواتور دیزلی با قیمت کولتیواتور بنزینی می بایست نوع کاربرد و کارایی هر یک از آن ها را نیز دانست. به طور کلی در صورتی که به دنبال خرید دستگاهی با سوخت کمتر و البته کم هزینه تر هستید؛ باید در نظر داشته باشید که قیمت تیلر دیزل مناسب تر از نوع بنزینی آن می باشد.

از طرفی دیگر تیلر دیزلی با سوخت گازوئیلی خود برای باغ ها و زمین های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که تیلر بنزینیدر زمین های کوچک تر و باغ هایی با وسعت کمتر و کوچک تر بیشتر مناسب می باشد.

پس برای خرید کولتیواتور یا تیلر می بایست به این مسئله نیز توجه داشته باشید تا با در نظر وسعت زمین های زراعی خوی، تیلر مورد نیاز خود را خریداری کنید تا به خوبی از آن ها در زمین های زراعی خویش استفاده به عمل آورید. بنابراین تیلر بنزینی دارای موتورهای سبک تر با قدرت کمتر و تیلر دیزل در زمین هایی با قدرت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این موارد می بایست به چگونگی شعله ور شدن مخلوط سوخت هر یک از آن ها نیز توجه داشت که بدون هیچ گونه مکانیزم شعله ور کننده ای و تنها به جهت حرارت بالای هوای متراکم شده شعله ور می شوند.

بنابراین به طور کلی در صورتی که درصدد خرید تیلر برای استفاده در زمین های زراعی خویش هستید؛ می بایست حتما به تمامی این نکات و اطلاعات توجه داشته باشید و قیمت تیلرها را در کنار نوع کارایی هر یک از آن ها بر حسب زمین های زراعی خویش نیز در نظر داشته باشید تا در نهایت انتخاب شایسته ای در پیش داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>