اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتونیر


استفاده از تجهیزات در ساخت و ساز ساختمانی

به منظور ساخت و ساز ساختمانی شما می توانید از تجهیزات و وسایل مدرنی استفاده به عمل آورید که هر یک از آن ها می تواند با سهولت در اجرای کار و کم کردن نیروی انسانی و البته افزودن کیفیت و کارایی بیشتر در حین کار مراحل ساخت و ساز ساختمانی را برای شما با روند بهینه تری به پیش ببرد.

یکی از همین ابزارآلات و تجهیزات مورد استفاده در این راستا بتونیر می باشد که با نام هایی از جمله میکسر بتن، همزن بتن، خلاطه بتن یا ملات ساز نیز از آن یاد می شود.بنابراین در صورتی که می خواهید برای ساخت و ساز ساختمانی ملاتی سریعتر و بهتر بسازید؛ به جای استفاده از آن به صورت دستی می توانید فرآیند اجرای کار را به این دستگاه بسپارید تا با استفاده از قابلیت هایی که دارد؛ روند ساخت و ساز ساختمانی را برای شما تسهیل و تسریع بخشد.

اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد و پیش از خرید دستگاه بتونیر می بایست به آن توجه و اهتمام خاصی ورزیده شود؛ ذکر این مسئله است که شما می بایست کم صداترین نوع بتونیر ها را برای خود خریداری کنید.چرا که برخی از انواع این دستگاه ها سر و صدای سرسام آوری را ایجاد می کنند که علاوه بر اذیت شدن به هنگام استفاده از آن ها سبب ایجاد آلایندگی های صوتی می شود.

بنابراین به منظور جلوگیری به عمل آوردن از این موضوع می بایست کم صداترین نوع آن ها را خریداری کنید که در ادامه شما را در این راستا راهنمایی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه بتونیر و انواع آن

بتونیر به عنوان یک دستگاهی در صنعت ساخت و ساز ساختمانی به شمار می آید که در آن بتن و سایر مواد اولیه دیگر نظیر: سیمان، شن و ماسه و آب را به صورت همگن درون آن می ریزند و آن را پس از مخلوط کردن خوب می چرخانند تا بتوان از وجود آن در ساخت و ساز ساختمانی استفاده به عمل می آورند.

این مواد را درون بتونیر می چرخانند تا به واقع بتن پیش از وارد شدن در مرحله بتن ریزی سفت نشود و خودش را نگیرد. بنابراین به منظور ایجاد ملات در ساخت و ساز ساختمانی شما می توانید از این دستگاه استفاده به عمل آورید.

ضمن اینکه ظرفیت این دستگاه بسته به نیاز شما می تواند متفاوت باشد. دستگاه میکسر بتن یا بتونیر با موتورهای مختلفی از جمله بنزینی، دیزل و برقی و در انواع مختلف دنده دور و دنده زیر در بازار موجود می باشند که هر یک از این انواع و اقسام مختلف طراحی شده دستگاه بتونیر کاربرد و کارایی خاص خود را دارند.

اما در صورتی که قصد خرید این دستگاه را برای ساختمان سازی خود دارید؛ می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که کم صداترین دستگاه موجود در بازار باشد که در این بین می توان به نوع بتونیر یا میکسر دنده زیر اشاره کرد که یکی از کم صداترین نوع بتونیرهای موجود می باشد که در ادامه بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم شد.

آشنایی با میکسر دنده زیر

مکانیزم گردش یک دستگاه بتونیر یا میکسر می تواند به صورت بتونیر دنده زیر، دنده کمر، رولیک لاستیک فشرده، محور عمودی و افقی دسته بندی شود. ولی ذکر تمامی این انواع مختلف دستگاه بتونیر در این مختصر جای نمی گیرد و از طرفی با توجه به این مسئله که کم سر و صدا بودن دستگاه مذکور یکی از ویژگی های مهم آن هاست؛ تنها به نوع بتونیر یا میکسر دنده زیر اشاره می شود.

یکی از تفاوت های اساسی این نوع با سایر انواع دستگاه های بتونیر، این مسئله است که در بتونیر دنده زیر جهت انتقال دور از موتور به دیگ از دنده هایی مورد استفاده واقع می گردد که درست زیر دیگ واقع گشته اند.بنابراین هر چند که در این راستا ساختار بتونیر با دنده دور کمر متداول تر بوده و می تواند یک ایده مناسب تری تلقی گردد. چرا که با وجود آن می توان با صرف قدرتی کمتر فرآیند گردش دیگ را صورت بخشید.

اما بایستی به این نکته نیز اشاره شود که ساخت آن سخت تر و قیمت آن نیز بالاتر است و در عین حال خرابی آن ها هم بیشتر است. بنابراین در حجم های کم بیشتر از ایده میکسر دنده زیر استفاده می شود.

ویژگی های منحصر به فرد میکسر دنده زیر

میکسر دنده زیر جزء انواع مختلفی از این دستگاه ها به شمار می آیند که معمولا به علت اینکه توان کافی برای چرخش مخزن های سنگین را ندارند؛ در حجم های کم مورد استفاده قرار می گیرند ولی در عین حال با قیمت های ارزان خود جزء بتونیرهای محبوب به شمار می آیند.

اما مهم ترین مزیتی که می توان به آن ها اشاره کرد؛ کم صدا بودن این نوع از بتونیر ها می باشد که شما می توانید با خرید و استفاده از این نوع از بتونیرها یا میکسرهای بتن بدون ایجاد سر و صدای سرسام آور و ایجاد آلایندگی های صوتی به خوبی از وجود این دستگاه مفید و کارآمد استفاده و بهره لازم را ببرید.

بنابراین با ذکر این توضیحات می توان اذعان داشت که در بین تمامی انواع و اقسام بتونیرها یا میکسرهای بتن، می توان میکسر دنده زیر را یکی از کم صداترین میکسرهای بتن نام برد که خیال شما را از وجود دستگاهی راحت و آسوده خاطر می سازد که آلایندگی صوتی ندارد و سبب آزار و اذیت رساندن شما را نیز فراهم نمی سازد.کار کردن با این دستگاه راحت تر است و در عین حال شما با صرف هزینه ای کمتر می توانید از وجود این دستگاه با کارایی های بالا و منحصر به فرد خود به خوبی بهره مند شوید.

جمع بندی خرید بتونیر

اگر به دنبال یک بتونیر یا میکسر بتن کم سر و صدا هستید و انواع و اقسام مدل های مختلف این دستگاه ها شما را سردرگم کرده است؛ می توانید با خرید دستگاه بتونیر دنده زیر به هدف مورد نظر خویش دست یابید. چرا که این دستگاه برخلاف سایر انواع مختلف بتونیرها آلایندگی صوتی و سر و صدای سرسام آور ایجاد نمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>