اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاتر آسفالت بر


کاتر آسفالت بر، تجهیزی که سطوح سخت را به آسانی برش می زند

از جمله عملیات های رایج در سطح شهر ها می تواند تعمیرات و اصلاح سیستم های آبرسانی، گازرسانی و یا خدمات شهری مانند فاضلاب ها باشد. غالباً این تأسیسات در زیر زمین و در عمق خیابان ها و کوچه های آسفالت شده قرار دارند.عدم تخریب گسترده سطوح آسفالتی برای رسیدن به این تأسیسات و یا هر دلیل دیگری در زمان نصب و یا تعمیرات الزامی خواهد بود. برای این منظور از دستگاهی با نام کاتر آسفالت بر استفاده می شود.

کاتر آسفالت بر همان طور که از نام آن پیداست، می تواند سطوح سخت آسفالتی شکل را با دقت و ظرافت برش زده، به گونه ای که دیگر قسمت های آسفالت که نیازی به حفاری در آنها نیست، دچار تخریب نشوند.کاتر آسفالت بر در جمع ماشین آلات ساختمانی با ابعاد بزرگ قرار می گیرد و با توجه به کارکرد هایی که دارد، می تواند در جمع پرمصرف ترین آنها قرار گیرد.

از سوی دیگر دستگاه برش آسفالت از آنجا که عملیات های برشکاری خود را در همراهی با یک تیغ کاتر بزرگ و سخت انجام خواهد داد و برای این منظور این تیغ کاتر برنده را در سرعت های بسیار بالا می گرداند، می تواند در جمع ماشین آلات بسیار خطرناک قرار گیرد.اصولاً کارکردن با دستگاه برش آسفالت مستلزم کسب مهارت های لازم است. در ادامه به کلیاتی در باب آشنایی با کاتر آسفالت بر اشاره می کنیم.

مشخصه های فنی در کاتر آسفالت بر

دستگاه برش آسفالت با چرخش قدرتمند و سرعت بالای تیغ کاتر خود است که می تواند عملیات های برشکاری را به انجام رساند. این دستگاه برای تامین قدرت لازم این گردش پرسرعت تیغه، از موتور های احتراق داخلی مانند موتور های بنزینی استفاده می کند.

موتور بنزینی که در تامین قدرت های بالا بسیار کارآمد است، در کاتر آسفالت بر غالباً از نوع چهار زمانه با دو سیلندر بهره مند می باشد. این موتور بنزینی به مانند هر موتور احتراق داخلی دیگری مستلزم نگهداری هایی ضروری است.تامین سوخت باکیفیت در کنار تعویض به موقع روغن و فیلتر های دیگر موتور در سلامت و کارایی کاتر آسفالت بر الزامی خواهد بود.

از سوی دیگر در کاتر آسفالت بر به جهت تکمیل فرایند برشکاری و پرهیز از افزایش دما در سطح تیغه ها که با سرعت بالا در حال برش هستند، سیستم خنک کننده ای تعریف شده است.عملکرد مطلوب این سیستم خنک کننده که متشکل از یک مخزن آب به همراه پمپ آب و لوله های انتقال مربوطه است، باعث تداوم طول عمر تیغ کاتر در کنار عدم فشار بر موتور کاتر آسفالت بر خواهد بود.

سلامت سیستم خنک سازی دستگاه برای هر اهل فنی که می داند چگونه با کاتر آسفالت بر فعالیت داشته باشد، اهمیت دارد؛ اما آن چیزی که می تواند در نگاه فنی، مشخصه آشکار در کارکرد مطلوب کاتر آسفالت بر باشد، انتخاب صحیح و اصولی تیغ کاتر است.تیغ کاتر یک اره مسطح و کاملاً گرد است که در قسمت مرکزی از یک سوراخ با نصب بر روی شفت با قطر عموماً 2.5 سانتیمتری برخوردار است.

در کاتر آسفالت بر می توانید به راحتی تیغ کاتر را تعویض نمایید. از این رو انتخاب نوع تیغ کاتر با توجه به نوع سطحی که برش خواهید زد، در نظر گرفته می شود. ملاک هایی مانند سختی سطح، نوع متریال سطح، سرعت مورد نیاز، حداکثر سرعت دستگاه کاتر آسفالت بر و... است که می تواند منجر به انتخاب درست تیغ کاتر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>