اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرمایه گذاری

پروژه های بزرگ در دست توسعه
سال 2020، سال پروژه های بزرگ بلاک چینی است و ده ها پروژه عظیم قرار است امسال راه اندازی شود. در اینجا به طور مختصر از 6 پروژه ای نام می بریم که سرمایه گذاران زیادی برای آن ها لحظه شماری می کنند.

1. گرام (Gram)
ارز دیجیتال تلگرام یا همان گرام پس از جذب سرمایه رقم چشم گیر 1.7 میلیارد دلار، قرار بود در اکتبر 2019 (آبان 98) به صرافی ها عرضه شود که به علت اختلاف کمیسیون بورس آمریکا با تلگرام، تاکنون این اتفاق رخ نداده است و هنوز روند قانونی آن ادامه دارد. ارز دیجیتال تلگرام، ارز داخلی شبکه بلاک چینی TON است که توسعه آن تقریباً به اتمام رسیده است و به گفته توسعه دهندگان قابلیت های فوق العاده ای دارد.

2. فایل کوین (File Coin)
فایل کوین هم یکی دیگر از پروژه های مطرح در دست توسعه بوده که طبق برنامه ریزی قرار است در تابستان 2020 راه اندازی شود. این ارز دیجیتال در سال 2017 با جذب سرمایه بیش از 250 میلیون دلار، لقب بزرگ ترین ICO تاریخ را از آن خود کرد که بعدها توسط ایاس و تلگرام تصاحب شد. فایل کوین بلاک چینی برای ارائه فضای ذخیره سازی ابری به صورت غیرمتمرکز است.

3. دفینیتی (Dfinity)
دفینیتی که خود را «کامپیوتر اینترنتی» معرفی کرده است، بعد از مدت ها وقفه و انتظار، قرار است تا پایان 2020 راه اندازی شود. این پروژه در حقیقت بستری برای برنامه های غیرمتمرکز است و به نوعی رقیب اتریوم محسوب می شود.

4. پولکادات (Polkadot)
پولکادات هم یکی از پروژه های بلاک چینی بزرگ است که طبق برنامه ریزی باید در تابستان 2020 منتظر عرضه آن باشیم. این پلتفرم یک شبکه مبتنی بر بلاک چین چند زنجیره ای است که می خواهد مشکل مقیاس پذیری زنجیره های فعلی را حل کند.

5. اولنچ (Avalanche)
امین گان سیرر (Emin Gün Sirer)، دانشمند مطرح کامپیوتر، مدت هاست که روی یک پلتفرم جامع که به گفته او روی آن می توان هر چیزی ساخت، کار می کند و با توجه به ویژگی هایی که از آن گفته شده است، افراد زیادی منتظر راه اندازی آن هستند. گفته می شود اولنچ تا پایان 2020 عرضه می شود.

6. سولانا (Solana)
در زمان نگارش این مطلب، توکن های سولانا، پروژه ای که خود را مقیاس پذیر ترین بلاک چین موجود معرفی کرده است، روی صرافی بایننس عرضه شده و کار شبکه اصلی آن تقریباً به اتمام رسیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>