اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه بین المللی بینهای

معرفی فرودگاه بین المللی بینهای، تیانجین چین:
شهر تیانجین که به آن تینسین (Tientsin) نیز می گویند یکی از شهرهای ساحلی در شمال کشور چین بوده و از جمله 9 شهرستان مرکزی جمهوری خلق چین است که در سال 2016 جمعیتی بیش از 15 میلیون و 600 هزار نفر را در خود جای داده بوده است.

تیانجین در یک منطقه شهری ساخته شده که از 12 بخش تشکیل شده است. این شهر چین به عنوان بیست و نهمین شهر از نظر میزان تراکم بوده که مابین شهرهای چنگدو (Chengdu) و ریودوژانیرو (Rio de Janeiro) قرار دارد و همچنین به عنوان یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان شناخته می شود.

تیانجین یکی از 4 شهری است که مستقیما زیر نظر دولت مرکزی جمهوری خلق چین اداره می گردد. این شهر که در مرز استان های هبی (Hebei) و پکن قرار داشته و از شرق به خلیج بوهای (Bohai) در دریای زرد محدود می شود به عنوان یکی از شاهرگ های اقتصادی بوهای شناخته شده و بزرگ ترین شهر ساحلی در شمال چین است.

فرودگاه تیانجین چین که به فرودگاه بین المللی بینهای نیز مشهور می باشد با کد یاتا TSN و کد ایکائو ZBTJ در منطقه دونگلی (Dongli) شهر تیانجین واقع شده است. این فرودگاه بین المللی به دلیل نزدیکی به شهر پکن به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز حمل و نقل هوایی در جمهوری خلق چین شناخته می شود.

فرودگاه تیانجین چین به عنوان مرکزی برای شرکت هواپیمایی تیانجین (Tianjin Airlines) بوده که در سال 2004 تأسیس شده است و همچنین مرکزی برای شرکت هواپیمایی خصوصی اوکی (Okay Airways) و همچنین شهر مرکزی ایرچاینا (Air China) می باشد.

در سال 2017 بیش از 21 میلیون مسافر از طریق این فرودگاه بین المللی جا به جا شده که این میزان نسبت به سال 2016 میزان 24.5 درصد رشد را نشان می دهد. فرودگاه تیانجین چین به عنوان نوزدهمین فرودگاه شلوغ در سراسر این کشور شناخته می شود.

ترمینال ها و باند فرود این فرودگاه بین المللی:
ساخت ترمینال جدید فرودگاه تیانجین چین از سال 2005 آغاز شده و تا سال 2008 به طور کامل عملیاتی گردید. ترمینال جدید این فرودگاه بیش از 500 هزار متر مربع مساحت داشته که می تواند سالانه بیش از 40 میلیون مسافر را جا به جا نماید.

فرودگاه تیانجین چین به طور کلی بسیار مشابه فرودگاه آمستردام بوده و با سرمایه گذاری 3 میلیارد یوان معادل بیش از 400 میلیون دلار پهنای باند از 50 متر به 75 متر و طول آن نیز تا 3600 متر افزایش یافته است.

در سال 2009 نیز فرایند ساخت باند دوم این فرودگاه بین المللی تکمیل گردید. در سال 2014 ترمینال دوم فرودگاه تیانجین چین به طور کامل قابل استفاده گردید.

طبقه دوم این ترمینال به عنوان سالن پروازهای ورودی و طبقه اول آن به عنوان سالن پروازهای خروجی مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرزمین اول ان ترمینال که با B1 شناخته می شود به عنوان محلی برای روشهای مختلف حمل و نقل و اتصال آن به فرودگاه بین المللی تیانجین می باشد. در این سطح یک ایستگاه مترو، یک سالن انتقال و یک پارکینگ زیرزمینی وجود دارد. ترمینال شماره 2 فرودگاه به خط 2 مترو متصل شده و این بدین معنی است که مسافران می توانند به طور مستقیم از فرودگاه به ایستگاه راه آهن چین بروند

خدمات و امکانات فرودگاه تیانجین چین:
اینترنت وای فای:
خدمات اینترنت وای فای در برخی از بخش های فرودگاه بین المللی تیانجین چین قابل دسترس می باشد. در صورتی که شما شماره تلفن چینی داشته باشید این سرویس برای شما رایگان خواهد بود.

خدمات پولی و صرافی:
اگر شما نیاز داشته باشید تا در طول سفر خود پول نقد همراه داشته باشید می توانید از خدمات دستگاه های خودپرداز در این فرودگاه بین المللی استفاده نمایید. این دستگاه ها در ترمینال شماره 2، در طبقه سوم و در سالن پروازهای خروجی قرار دارند.

البته دقت نمایید که ممکن است هزینه کارمزد دریافت نقدی از حساب شما کسر شود. خدمات تبادل ارز و صرافی ها نیز مانند صرافی تونگجیلونگ (Tongjilong) و یی هوالونگ (Yi Hualong) در بخش پروازهای ورودی ترمینال یک در طبقه اول واقع شده اند. شرکت توسعه و سرمایه گذاری دولتی یا SDIC در بخش جدا کننده سالن پروازهای خروجی بین المللی در بخش 2/F قرار گرفته است.

رستوران ها و کافه ها:
در صورتی که تشنه هستید می توانید از آبخوری هایی که در سراسر فرودگاه بین المللی تیانجین چین واقع شده استفاده نمایید. از سوی دیگر گزینه های متنوعی برای خدمات غذایی در بخش عمومی مسافران و همچنین سالن پروازهای خروجی وجود دارد.

خدمات کودکان:
در صورتی که شما در سفر خود کودکی به همراه دارید حتما برای شما اهمیت دارد که بتوانید خدمات کودک را در این فرودگاه بین المللی دریافت نمایید. اتاق های نگهداری و پرستاری از کودکان در ترمینال یک و در نزدیکی گیت شماره 6 واقع شده است.

همچنین این نوع خدمات را می توان در ترمینال شماره 2 و در نزدیکی گیت 222 مشاهده نمود. در صورتی که قصد دارید تا مطمئن شوید که فرزندتان پیش از سوار شدن به هواپیما بیشتر انرژی خود را تخلیه می نماید بنابراین می توانید خدمات بازی کودکان را در ترمینال شماره 2 و در نزدیکی گیت 222 مشاهده نمایید.

روش های حمل و نقل در فرودگاه بین المللی تانجین چین:
اتوبوس:
فرودگاه بین المللی تیانجین چین به خوبی به سیستم اتوبوسرانی این شهر متصل شده است. اینکه شما قصد دارید تا به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن اصلی و یا ایستگاه های اتوبوس دیگر بروید قطعا می توانید یک گزینه را اینجا پیدا کنید.

شاتل راه آهن:
خدمات شاتل ایستگاه راه آهن ممکن است اهمیت خاصی داشته باشد زیرا با دسترسی به ایستگاه راه آهن اصلی شهر تیانجین این امکان را ایجاد می کند که بتوان به راحتی مسیر بعدی سفر خود را برنامه ریزی نمود. این شاتل تقریبا از ساعت 6 صبح تا 7:30 شب به ازای هر 30 دقیقه حرکت کرده و در حدود 20 دقیقه زمان برای رسیدن به مقصد خود نیاز دارد.

مترو:
ایستگاه فرودگاه بین المللی بینهای که همچنین به عنوان بینهای گوجی جیچانگ (Binhai Guoji Jichang) نیز شناخته می شود در انتهای شرقی خط متروی شماره 2 تیانجین قرار داشته و خدمات حمل و نقل را به مرکز این شهر ارائه می نماید. سفر با مترو از طریق ایستگاه فرودگاه بین المللی تیانجین به مرکز این شهر در حدود 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>