اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سمپاش خرطومی


معرفی محصول و قیمت سمپاش خرطومی

یکی از انواع کودهای موجود در بازار کود های گرد هستند. برای استفاده از این کود ها در محیط های باغداری و کشاورزی به نوعی سمپاش خاص به نام سمپاش خرطومی نیاز است. این سمپاش با استفاده از جریان شدید هوا اقدام به شکستن محول می کند و یک قطره سمی ایجاد می کند.

این سمپاش دارای لوله خرطومی شکلی برای انتقال سم به محیط مورد نظر است. در انتهای این لوله خرطومی شکل کلاهک خاصی تعبیه شده است که به وسیله آن جهت و میزان پاشش سم به وسیله اپراتور تعیین شود.

راه اندازی این دستگاه ها بسیار سریع و کار با آن ها بسیار راحت است. همچنین یک پیچ قابل تنظیم روی خرطوم این نوع سمپاش وجود دارد که به وسیله آن میزان هوای ورودی تنظیم می شود. سمپاش های خرطومی برای کارهای زراعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع سمپاش برای قارچ کشی و حشره کشی استفاده می شود.

معمولا به باغبان جدید یادآوری می شود که برای از بین بردن علف های هرز و گیاهان مهاجم، باید باغ های خود را سمپاشی کنند، اما به آنها گفته نمی شود که چگونه این کار را انجام دهند. قطعاً سمپاشی یک باغ کامل با چیزی شبیه یک بطری اسپری امکان پذیر نیست و سمپاش های خرطومی روش بسیار مناسب تری برای مقابله با علف های هرز در یک منطقه بزرگ چمنزار ارائه می دهند.

انواع سمپاش های خرطومی

البته مانند اکثر ابزارهای باغبانی، هیچ دو طرح و مارکی یکسان نخواهند بود. ظرفیت، اندازه چوب و خرطوم سمپاش کوله پشتی شما می تواند تأثیر زیادی در نحوه استفاده از آن داشته باشد. در ادامه چند نمونه از سمپاش های خرطومی موجود در بازار معرفی می شوند:

سمپاش خرطومی Field King

این سمپاش کوله پشتی دستی مجموعه ای از اجزای بادوام را با مخزن قابل توجه 4 گالن ترکیب می کند تا 150 اسپری قدرتمند از هر نوع آب و مخلوط های شیمیایی مورد نیاز شما را تولید کند، با استفاده از یک طرح پمپ ساده که استفاده از آن به طرز شگفت آور آسان است. سیستم خاموش کردن و طراحی بدون نشت پمپ از آسیب دیدن لوله های سمپاش و کار درونی جلوگیری می کند و اطمینان حاصل کنید که هیچ گاه به طور تصادفی مواد شیمیایی خطرناک به اطراف اسپری نمی شود.

به لطف این تنظیم کننده فشار داخلی سمپاش های خرطومی، شما می توانید جریان را به حداقل 25 PSI برای اسپری ملایم محدود کنید. مجموعه ای از نازل های قابل تعویض و یک گره قوی به طول 21 اینچ به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از انواع مختلف اسپری را از فاصله ایمن ایجاد کنید.

سمپاش خرطومی My 4 Sons

پمپ مجهز به باتری داخلی این سمپاش کوله پشتی، اسپری 60 PSI پایدار را برای مقابله با طیف های مختلف علف های هرز ایجاد می کند، با استفاده از یک گره اسپری با قابلیت تنظیم آسان که می تواند به طول 40 اینچ افزایش یابد.

با تشکر از انواع پیوست های مختلف نازل، می توانید با جابه جایی ساده نازل موجود، خروجی اسپری را متناسب با شرایط فعلی خود تنظیم کنید، و ماندگاری باتری نسبتاً طولانی بدین معنی است که شما زمان زیادی برای بررسی نقاط خواهید داشت.

علاوه بر این، طراحی ماشه بهبود یافته باعث می شود کل واحد استفاده بسیار راحت تر شود و یک ویژگی قفل کننده را اضافه می کند که می تواند تقریباً فوراً جریان آب را بدون آسیب رساندن به شیلنگ متوقف کند یا باعث ایجاد فشار شود.

سمپاش خرطومی هادسون

در این سمپاش پمپ قوی پیستونی مبتنی بر پیستون کوله پشتی برای ایجاد اسپری های قوی آب با مسافت طولانی ایده آل تولید شده، بنابراین پوشاندن کل باغ شما بدون نیاز به حرکت به هر مکان بسیار ساده تر است. این که آیا شما حشرات و علف های هرز را سمپاشی می کنید یا فقط چمن خود را آب رسانی می کنید، شلنگ 48 اینچی انعطاف پذیری به شما می دهد.

سیستم نازل امکان تنظیم بخش های مختلف مثل مخروط ها، جریان ها و... را فراهم می کند تا بتوانید در زمان بسیار کمی مساحت وسیعی را بپوشانید. کار کردن در باغ های کوچک تر و سرعت بخشیدن به روند سمپاشی در فضاهای بزرگ امکان پذیر است. همچنین دهان گسترده روی مخزن، بارگیری مواد شیمیایی جدید را بسیار آسان تر می کند، بنابراین می توانید به راحتی مخزن را دوباره پر کنید و در زمان بسیار کمتری دوباره شروع به اسپری کنید.

سمپاش خرطومی Chapin 63924

این سمپاش خرطومی می تواند دو ساعت مداوم از یک شارژ کامل مورد استفاده قرار بگیرد و برای باغ های گسترده و مناطق مرتعی برای از بین بردن علف های هرز یا سایر مواد شیمیایی که به طور مرتب اسپری شوند، مورد استفاده قرار بگیرد. فیلتر سه مرحله ای در کنار نازل با دقت طراحی شده کار می کند تا تقریباً هرگونه احتمال گرفتگی سیستم را به طور کامل از بین ببرد.

با استفاده از سه نازل قابل تعویض، می توانید الگوی سمپاشی خود را پیکربندی کنید تا تقریباً بلافاصله با موقعیت های مختلف مقابله کنید، بدون نیاز به ابزار یا مؤلفه اضافی، سرعت، عرض و زاویه جت های آب خود را تغییر دهید. شیلنگ بلند این دستگاه به معنای دستیابی کافی خواهد بود، به این معنی که می توانید بدون کاهش فشار، آن را از حداکثر 48 اینچ از مخزن دور کنید.

خرید سمپاش با قیمت مناسب

با وجود ایده ساده روی کاغذ، سمپاش های خرطومی اجزای مختلف زیادی دارند که می توانند بر نحوه عملکرد و آنچه در واقع می توانند تأثیر بگذارند، تأثیر بگذارد. بعضی از آنها برای مواد شیمیایی خاص بهتر خواهند بود، در حالی که برخی دیگر یک سمپاش عمومی هستند که سعی می کنند همه چیز را در یک طرح واحد قرار دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جواد جعفری سیلاب:
سلام باتشکر فراوان من عکس سمپاشpoloقدیمی خودمان را در سایت دیدم مال ماخراب شده میخواستم بپرسم که واقعا وجود دارد و قطعاتش پیدا میشودلطفاراهنمایی کنید ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

امیر انصاری:
سلام وقت بخیر آیا از این سم پاش خرطومی برای سم پاشی درختان هم میشه استفاده کرد یا فقط مختص سم پاشی زمینی هستش. ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>