اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتور برق گازسوز

موتور برق ابزار مورد نیاز در صنعت

موتور برق یکی از وسایل و ابزارآلات بسیار پرکاربردی است که هم در صنعت و هم به صورت خانگی و برای مصارف محدودتر مورد استفاده بشر قرار می گیرد. موتور برق ها را به صورت موتور برق گازسوز، بنزینی و دیزل می توان در بازار خریداری کرد و آن ها را برای مصارف شخصی خود در خانه یا برای مصارف وسیع تر در صنعت به کار بست.

در ادامه برآنیم تا ضمن معرفی موتور برق به طور کلی و انواع و اقسام آن، موتور برق گازسوز را معرفی نماییم تا به ارائه تعاریفی دقیق در خصوص آن بپردازیم و آن را به طور کامل خدمت شما معرفی سازیم. بنابراین در صورتی که نمی دانید موتور برق گازسوز چیست و چه کاربرد و کارایی هایی در صنعت دارد؛ با ما همراه باشید تا شما را در این راه همراهی کنیم.

موتور برق چیست و انواع آن کدامند؟

به طور کلی می توان گفت: موتور برق یا همان مولد الکتریکی به عنوان دستگاهی شناخته شده می باشد که انرژی مکانیکی حاصله از سوخت گاز، بنزین یا گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند.سوخت حاصله از انرژی مکانیکی بستگی به نوع موتور برق دارد. به این صورت که اگر موتور برق گازسوز باشد؛ طبیعتا سوخت آن از گاز است و به همین ترتیب موتور برق های بنزینی و دیزل به ترتیب از سوخت بنزین و گازوئیل بهره می برند.

البته این مسئله را نیز باید در نظر داشت که موتور برق ها به طور کلی همان ژنراتورها می باشند که در بازار به صورت ژنراتورهای کوچک هواخنک و پرتابل موجود هستند.حال که با موتور برق یا همان ژنراتور در انواع مختلف آن آشنایی صورت گرفت؛ در ادامه به معرفی موتور برق گازسوز اشاره می شود که انرژی مکانیکی از سوخت گاز را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند.

موتور برق گازسوز چیست؟

موتور برق گازسوز با توجه به نوع سوختی که در آن تعبیه شده است؛ نسبت به سایر موتور برق های دیگر کم مصرف تر می باشد و آلودگی کمتری را نسب به موتور برق های دیگر به وجود می آورد. شما می توانید موتور برق گازسوز را با قیمتی به مراتب پایین تر و مقرون به صرفه تر نسبت به موتور برق های بنزینی خریداری کنید.

کارکرد عمده استفاده از موتور برق گازسوز تبدیل همین انرژی حاصل از گاز می باشد که در نهایت به برق می رسد و از آن در صنعت و نیز برخی از مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی باید در نظر داشت که استفاده از موتور برق گازسوز بیشتر در مراکزی به کار گرفته می شود که نیاز به برق اضطراری دارند.

چرا که موتور برق گازسوز انرژی مورد نیاز خود را از گاز می گیرد. پس می توان موتور برق گازسوز را در تولید انرژی مورد نیاز در ساختمان ها، مراکز تجاری مختلف، منازل مسکونی و... مورد استفاده قرار داد تا به هنگام قطعی برق بتوان از برق اضطراری در مکان های نامبرده شده به خوبی استفاده به عمل آورد.

ویژگی های بارز و مزیت های خاص استفاده از موتور برق گازسوز
موتور برق گازسوز نسبت به سایر موتور برق های دیگر دربردارنده ویژگی ها و مزیت های خاص و ویژه ای است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- کم صدا بودن

کم صدا بودن موتور برق گازسوز نسبت به سایر موتور برق های دیگر از جمله مزیت های بارزی به شمار می آید که استفاده از این نوع موتور برق ها را نسبت به سایر موتور برق ها ترجی دهند. با استفاده از موتور برق گازسوز کم صدا دیگر شما به هنگام کار کردن با آن ها سبب مزاحمت دیگران را هموار نمی سازید و می توانید در کمال آرامش به کارهای خویش مشغول شوید.

2- خطر کمتر

از جمله قابلیت هایی که موتور برق گازسوز برای شما به ارمغان می آورد؛ کم خطر بودن آن هاست. به این صورت که اگر موتور برق گازسوز را با نوع بنزینی آن مقایسه کنید؛ متوجه این امر خواهید شد که با توجه به حذف بنزین در این موتور برق ها شاهد طول عمر بالاتر و نیز ضریب خطر کمتر موتور برق گازسوز نسبت به نوع بنزینی آن خواهیم بود.

3- قیمت پایین و مناسب تر

قیمت ارائه شده موتور برق گازسوز در قیاس با موتور برق های دیگر به مراتب خیلی پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر نسبت به سایر موتور برق های موجود با خرید موتور برق گازسوز از ویژگی های دیگر این موتور برق به خوبی بهره مند شوید.

4- کاهش آلایندگی

بحث آلودگی نیز از دیگر مسائلی است که برخی از موتور برق ها ایجاد می کنند. این در حالی است که شما می توانید با خرید موتور برق گازسوز به کاهش روند آلایندگی کمک شایان توجهی کنید. به این صورت که استفاده از نوع گازسوز موتور برق ها در قیاس با سایر انواع آن ها از آلودگی کمتری برخوردار می باشد تا شما بتوانید بدون ایجاد آلودگی به کار های خویش در صنعت روی آورید و از وجود دستگاه مورد نظر خویش به خوبی استفاده به عمل آورید.

تولید و عرضه موتور برق گازسوز

با توجه به ویژگی ها و کارکرد هایی که از موتور برق گازسوز بیان شد؛ خوشبختانه در داخل کشور خود امروزه شرکت هایی هستند که به عنوان متولی تولید و عرضه انواع موتور برق ها مِن جمله موتور برق گازسوز شناخته شده اند و با توجه به این مسئله که ید طولایی در این زمینه دارند و سال هاست که آستین همت را بالا زده اند تا با تولید انواع موتور برق ها نیاز جامعه صنعتی کشور را تأمین کنند؛ می توان با روی آوردن به این شرکت ها و خرید موتور برق گازسوز به خوبی از این وسیله کارآمد استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>