اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره موتوری

امروزه برای کارهای باغبانی و برش چوب از اره های برقی و موتوری استفاده می شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به کارهای باغبانی و برش چوب مشغول هستید، حتما با این ابزار و کاربرد آن آشنا هستید.اره موتوری یکی از ابزار های مفیدی می باشد که در باغبانی و صنایع مختلف بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ابزار کارآمد می توان در صنعت باغبانی با بهره گیری از تیز بودن و کارساز بودن دستگاه مورد نظر می توان هر گونه چوب و تنه مستحکمی را به راحتی از میان برداشت.

اما با توجه به این مسئله که اندازه و قطر درخت ها می تواند در قیاس با یکدیگر بسیار متفاوت باشد؛ به همین سبب اره های موتوری را در گونه های مختلف و مدل های متفاوتی متناسب با نیاز شما می سازند تا شما بتوانید به راحتی با استفاده از این اره موتوری نیاز خود را با آن برطرف سازید.

ضمن اینکه امروزه برند های مختلفی در زمینه تولید این ابزار مشغول به فعالیت هستند تا در کشور های مختلف هر یک از شرکت های تولیدی بتوانند با تولید اره موتوری منسوب به برند تجاری خود، محصولی را تولید و روانه بازار کنند تا باغبانان و افراد بسیار زیادی بتوانند از وجود اره موتوری طراحی شده آن ها هم به خوبی استفاده و بهره مند شوند.

اینکه کدام یک بهترین برند اره موتوری بنزینی هستند؛ بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور در ادامه ضمن معرفی اجمالی اره موتوری به ارائه توضیحاتی در خصوص هر یک از این برند ها پرداخته می شود تا مزایا و معایب هر یک از آن ها به خوبی آشکار شود.

اره زنجیری یا اره موتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی دیگر از دستگاه های تبدیل اولیه چوب و الوارهای چوبی، دستگاه اره زنجیری یا اره موتوری است. این دستگاه پرتابل بوده و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد. اره این دستگاه به صورت یک زنجیر تیغه دار است که حول یک محور به وسیله نیروی محرک موتور به گردش در می آید و با قرارگرفتن روی انواع چوب، برشکاری چوب ها انجام می شود. این دستگاه از زمان قطع درختان و تبدیل آن ها به الوار تا اندازه بری الوارها در کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی است.

دستگاه اره زنجیری در اندازه های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای کاربرد خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه اره زنجیری از طول اره 15 سانتی متر تا 150 سانتی متر وجود دارد. از این ابزار در ابعاد کوچک برای اندازه بری الوارها در کارگاه و یا در استفاده خانگی برای قطع کردن هیزم و یا برای هرس شاخه درختان استفاده می شود و در ابعاد بزرگ تر برای قطع درختان و تبدیل آن ها استفاده می شود.

خرید اره از دیرباز تاکنون

از دیرباز تاکنون مدل های مختلفی از اره تولید و روانه بازار شده است. به این صورت که مدل ساده اره در ابتدای امر مورد استفاده باغبانان قرار می گرفت. ولی رفته رفته تجربه ثابت کرد که این گونه از اره ها توانایی برش تنه درختان مختلف را ندارند و بایستی حتما از مدل های پیشرفته تری استفاده شود. به همین ترتیب با توجه به رشد و پیشرفت های چشمگیر صنعت و تکنولوژی رفته رفته ابزار های دست بشر به روز تر شدند.

به گونه ای که امروزه آن ها از ابزاری به نام اره موتوری به صورت های برقی، بنزینی و... استفاده می کنند که هر یک از آن ها به نوبه خود با توجه به توان و قدرت های مختلف اره موتوری می توان هر گونه درختی را با توجه به قطر و مستحکمی آن از میان برداشت تا با استفاده از چوب های به دست آمده بتوان در صنعت به خوبی از این ابزار کارآمد استفاده مفید و به جایی به عمل آورد. حال سوال اینجاست: بهترین برند اره موتوری بنزینی کدام است؟

نکات ایمنی کار با اره موتوری

کار با این اره نیاز به تخصص دارد و از جمله خطرناک ترین اره ها به شمار می رود. به دلیل اینکه زنجیر فاقد محافظ می باشد و به همین دلیل باید هنگام کار با آن بسیار مراقب باشید. پس حتما باید نکات ایمنی کار با این ابزار را بدانید. حتما از تجهیزات ایمنی برای کار با این نوع اره استفاده نمایید. این تجهیزات شامل موارد زیر است:

  • دستکش
  • کفش کار
  • کلاه ایمنی
  • عینک محافظ
  • گوشی محافظ
  • لباس مناسب

یک فرد مبتدی و تازه کار که هیچ تجربه ای در زمینه کار با این دستگاه ندارد، حتما باید قبل از شروع به کار، توسط افراد ماهر آموزش ببیند. به افراد تازه کار توصیه می شود مدلی خریداری نمایند که کوچک باشد تا بتوانند راحتتر از آن استفاده نمایند. در این مواقع ما نوع برقی را توصیه می کنیم چرا که نوع بنزینی، بزرگ و سنگین بوده و کنترل آن سخت است. نکته جالب توجه این است که برخی شرکت ها برای مبتدی ها مدل های خاصی را طراحی و روانه بازار نموده اند که از آن می توان برای کارهای سبک استفاده نمود.

برند های مختلف اره موتوری

با توجه به استفاده زیاد اره موتوری در باغبانی و صنایع مختلف، امروزه برند های مختلفی در اقصاء نقاط جهان سر برآورده اند تا با تولید اره موتوری در برند تجاری خویش بتوانند نیاز این دسته از افراد را برآورده نمایند.انتخاب بهترین برند اره موتوری بنزینی با توجه به برند های مختلف کمی پیچیده است. بهترین برند اره موتوری بنزینی را بیشتر در کشور های آلمان و چین می توان یافت. البته به غیر از این دو کشور، برند های دیگری نیز از اره موتوری در کشور های سازنده متفاوتی نیز تولید گشته اند که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

بنابراین در صورتی که به دنبال خرید بهترین برند اره موتوری بنزینی هستید تا با استفاده از آن بتوانید نیاز خویش را برطرف کنید؛ بهتر است به برند های مختلف اره ها توجه داشته باشید. چرا که کیفیت و کارایی و نیز قیمت اره چوب بری بنزینی با دیگر اره ها کاملا متفاوت می باشد.

نکاتی که قبل خرید اره موتوری باید انجام دهید

هنگام خرید اره زنجیری توجه به چهار نکته ضروری به نظر می رسد: طول تیغه یا ساطور اره، نوع موتور(بنزینی یا برقی) و قدرت آن، ویژگی های امنیتی و شرایط فیزیکی و توان بدنی استادکار.

طول تیغه یا ساطور اره زنجیری

طول تیغه اره میزان برش آن و بزرگ ترین سایز چوب که اره می تواند برش دهد را بیان می کند. اگر کاربر عادی هستید بیان این نکته لازم است که تکه های بزرگ تر چوب را هم می توان با اره های کوچک برش داد تنها لازم است عملیات برش را در دو مرحله انجام دهید.برای مثال یک تیغه 40 سانتیمتری می تواند دو برابر طول خود، یعنی تنه درخت حدود 80 سانتیمتری را برش دهد. اما آنچه توان واقعی برش اره زنجیری را مشخص می کند چیزی بیش از طول تیغه است. آیا موتور اره 40 سانتی شما قدرت کافی برای برش تنه 80 سانتی متری درخت را تولید می کند؟

برای برش ایمن با اره زنجیری، طول ساطور اره باید حداقل 5 سانتی متر بیشتر از عرض تنه درخت باشد. بنابراین برای برش تنه 35 سانتی متری باید اره ای با 0 ساطور 4سانتی متری داشته باشید.به طور کلی اگر کاربر خانگی هستید و چند مرتبه در سال از اره زنجیری استفاده میکنید، یک اره با طول ساطور کمتر از 35 سانتیمتر، برای برش های متوسط تیغه های 40 تا 50 سانتی متری و اگر کاربر فوق حرفه ای هستید و اره زنجیری را برای کاربردهای سنگین می خواهید تیغه 55 تا 90 سانتی متری را انتخاب کنید.

بیشتر اره های زنجیری رایج سایز 35 تا 50 سانتی متری دارند. معمولا شرکت های تولید کننده اندازه برش مناسب را برای هر مدل اره برقی اعلام می کنند بنابراین با توجه به دستورات راهنمای هر محصول و مشورت گرفتن از فروشنده می توانید به راحتی اره زنجیری با طول مناسب را انتخاب نمایید.طول بیشتر تیغه، تعادل اره را کاهش داده و استفاده از آن برای مدت طولانی را غیر ممکن و کنترل آن را سخت می کند؛ در نتیجه احتمال بروز حوادث را افزایش می دهد. بزرگ ترین خطر اره زنجیری اصطلاحا در رفتن آن است که با افزایش طول تیغه احتمال آن بیشتر می شود.

زمانی که صحبت از اره برقی یا اره بنزینی می شود کلمه در رفتن اره را زیاد میشنوید. یکی از دلایل در رفتن اره برخورد نوک تیغه با شیئ دیگر است. در برخی موارد هم زنجیر یا تیغه اره میان چوب گیر می کند. در چنین مواقعی ممکن است اره تغییر جهت داده و به سمت استادکار برگردد. جهت و میزان نیرویی که به اره وارد می شود، سرعت اره و مدت زمان لازم برای توقف آن در شدت در رفتن اره تأثیر دارد.

اره زنجیری بنزینی

نیروی اره زنجیری بنزینی که به اره احتراقی نیز معروف است توسط سوخت بنزین تأمین می شود. این اره به گونه ای طراحی شده که برای افراد مبتدی و حرفه ای کاربرد دارد. اره زنجیری بنزینی از موتوری تک سیلندره و دو زمانه تشکیل شده که بنزین و روغن دو عامل اصلی نیروی محرکه ی آن است.

مدل های بنزینی اره زنجیری از قدرت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر آن برخوردار است. به همین نسبت با توجه به قدرت بیشتری که موتور این اره دارد ابزاری سنگین تر به حساب می آید. همچنین در مقایسه با سرعت بالای موتور، لرزش و صدای بیشتری نیز ایجاد می کند. از اره بنزینی بیشتر به عنوان یک ابزار حرفه ای و در مکان هایی با مساحت های بالا مانند جنگل ها که امکان دسترسی به منبع برق وجود ندارد، استفاده می شود.

انتخاب بهترین برند اره موتوری بنزینی در بازار

همواره پیش از هر گونه تصمیم گیری در خصوص خرید بهترین مارک اره موتوری بنزینی به برند های موجود آن توجه داشته باشید. چرا که قیمت بهترین برند اره موتوری بنزینی با برند های دیگر متفاوت است. پس بایستی با در نظر گرفتن بهترین برند اره موتوری بنزینی بودجه لازم را برای خرید این ابزار برای خود فراهم سازید.از جمله مهم ترین و بهترین برند اره موتوری بنزینی حال حاضر بازار، می توان به برند های نظیر: اشتیل آلمان، دلمار آلمان، زوماکس چین، ادون چین و...اشاره کرد که هر یک از آن ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند.

به همین منظور در ادامه به معرفی یکایک این برند ها پرداخته می شود تا پس از معرفی اجمالی هر یک از آن ها مزایا و معایب هر یک در قیاس با دیگری کاملا مشخص و آشکار گردد تا بتوانید بهترین برند اره موتوری بنزینی را برای خود خریداری کنید. پس اگر به فکر خرید اره موتوری هستید؛ با ما تا پایان همراه باشید تا تصمیم بهتر و شایسته تری در این راستا اتخاذ گردد.

تاریخچه برند اشتیل آلمان به عنوان بهترین برند اره موتوری بنزینی

یکی از برند های مطرح در زمینه تولید اره موتوری برند اشتیل می باشد که یکی از شرکت های تولیدی ساخته شده در کشور آلمان می باشد. برند اشتیل آلمان که به صورت stihi نوشته می شود؛ توسط فردی آلمانی به همین اسم یعنی آندریاس اشتیل ساخته و طراحی شده است. اشتیل پس از ساخت و تولید اره برقی، کمپانی اشتیل آلمان را تأسیس کرد تا نام خود را جاودانه روی این برند معتبر اره موتوری برای نسل های بعد به یادگار بگذارد.

برند اشتیل جزء بهترین برند اره موتوری بنزینی به حساب می آید. شرکت مذکور در تولید اره های موتوری بسیار پیشگام بوده و جزء یکی از اولین تولید کنندگان در این زمینه خود را به همگان معرفی نموده است.شرکت اشتیل آلمان با توجه به سابقه و کیفیتی که در ارائه اره موتوری از خود در اذهان مردم ساخته است.

یکی از پرفروش ترین برند های تجاری موجود در بازار به شمار می آید که شما می توانید این اره موتوری با کیفیت و استاندارد های جهانی را خریداری نموده و به خوبی از وجود بهترین اره برند اره موتوری بنزینی در صنایع مختلف و به ویژه به منظور قطع تنه درختان و تولیدات صنایع چوبی بهره لازم را ببرید.

معرفی برند اشتیل آلمان

برند اشتیل در تولید زنجیر ها و تیغه های موجود در اره موتوری خودکفاست. به این ترتیب که خود شرکت آلمانی اشتیل رو به تولید قطعات این ابزار آورده است و از شرکت های تولیدی دیگر در این زمینه بهره نمی گیرد. اگر به تولید اره موتوری ساخته شده اشتیل دقت داشته باشید؛ گونه ای از تکنولوژی خاص در روغن کاری زنجیره های آن به کار گرفته شده است که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

تکنولوژی نامبرده شده بازدهی کار با اره موتوری ساخته شده در برند اشتیل را تا میزان بسیار بالایی افزایش می دهد و سبب می گردد تا شما بتوانید به مدت بیشتری از اره موتوری خریداری شده خویش استفاده نموده و برند اشتیل را به عنوان یکی از برند های مطرح در تولید اره موتوری به دیگران هم معرفی کنید تا آن ها هم بتوانند از این ابزار کارآمد در صنایع مختلف و به ویژه در امور باغبانی استفاده نمایند.

هر چقدر طول عمر یک دستگاهی بیشتر باشد؛ مسلما دلیل بر کیفیت و کارایی قطعات به کار گرفته شده در آن و تکنولوژی ها و فناوری هایی است که شرکت های تولید کننده در آن ها به خوبی جای داده اند.برند اشتیل به عنوان بهترین برند اره موتوری بنزینی در این زمینه سرآمد است تا با تولید اره موتوری ساخته شده در شرکت تولیدی خویش بتواند برای خود در دنیا نامی دست و پا کند. به همین دلیل است که امروزه حجم قابل توجهی از فروش اره موتوری های موجود در بازار را برند معروف اشتیل آلمان به خود اختصاص داده است.

مزایای اره موتوری اشتیل ساخت کشور آلمان

همان طور که اشاره شد؛ برند اشتیل آلمان به عنوان بهترین برند اره موتوری بنزینی شناخته شده است و مزایای بسیار زیادی دربردارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- جلوگیری از کشش های اضافی

با توجه به این مسئله که زنجیره های اره موتوری شرکت اشتیل آلمان تا پیش از رسیدن به مرحله فروش از آن ها تست کشش صورت می گیرد؛ از بروز کشش های اضافی جلوگیری به عمل آورده می شود تا بدین ترتیب بر حسب زمان سبب کاهش عمر مفید آن ها نگردد و شما بتوانید به مدت بیشتری از اره موتوری خود استفاده به عمل آورید.

2- تیز کردن دندانه ها با سهولت بیشتر

با توجه به این مسئله که کاربرد عمده اره موتوری وابسته به تیز بودن دندانه های آن می باشد؛ شرکت اشتیل آلمان نیز در همین راستا از دندانه های کمتری در زنجیر این اره موتوری استفاده نموده است تا بتوان با سهولت بیشتری به تیز کردن آن ها همت گمارد تا بدین ترتیب با استفاده از بهترین برند اره موتوری بنزینی هر گونه درخت تنومندی را به راحتی قطع نمود و از وجود آن ها در صنایع چوبی مختلف به خوبی بهره مند گردید.

ضمن اینکه زنجیره های اره موتوری تولید شده در این برند مطرح آلمانی تا مدت ها همان طور تیز به حال خویش باقی می مانند تا شما دائما مشغول تیز کردن آن ها نشوید و هر بار که از این ابزار استفاده می کنید؛ با قدرت برش و تیزی بسیار فوق العاده از کار با آن لذت ببرید.

3- کاهش اصطکاک

اصطکاک ابزار مورد نظر از جمله دیگر موارد حیاتی بهترین برند اره موتوری بنزینی به شمار می آید تا با هر بار استفاده از آن ها استرس و نگرانی ناشی از خرابی روان هر باغبانی را پریشان خاطر نسازد. به همین منظور برند اشتیل آلمان از تیغه برش زنجیر هایی در اره موتوری تولیدی خود بهره گرفته است که منجر به کاهش اصطکاک شده تا شما ضمن بهره مندی بیشتر از این دستگاه از برش های صاف تر و یکدستی هم بهره مند شوید.

4- وزن پایین و نگهداری آسان

زنجیره های اره موتوری ساخت برند اشتیل آلمان نسبت به سایر برند های دیگر از وزن پایین تری بهره مند بوده و نگهداری و استفاده از آن ها نیز به مراتب آسان تر از سایر برند های موجود در این زمینه می باشند.

5- استفاده از مواد اولیه مرغوب

در تولید و ساخت بهترین برند اره موتوری بنزینی یعنی برند اشتیل آلمان از مواد اولیه مرغوب و بسیار باکیفیتی استفاده شده است که شما به محض کار کردن با آن متوجه کیفیت و کارایی بسیار بالایی این محصول فوق العاده خواهید شد. مواد و قطعات به کار گرفته شده در آن همسو با استاندارد های جهانی بوده تا هر کسی بتواند با خرید و استفاده از آن به خوبی نیاز خویش را برآورده نماید.

6- کارایی بسیار بالا

اره موتوری برند اشتیل آلمان کارایی بسیار زیادی دارد. بدین ترتیب که شما می توانید با استفاده از خرید و استفاده از بهترین برند اره موتوری بنزینی، رو به قطع کردن تنه درختان خشک، هرس درختان، بریدن یخ، بتن و آسفالت، انجام فعالیت های مربوط به پزشکی و جراحی و... آورده و تمامی این فرآیند ها را به وسیله این ابزار کارآمد و مفید انجام دهید.

معایب برند اشتیل آلمان

علاوه بر مزایایی که برای برند اشتیل آلمان ذکر شد؛ جای دارد تا به برخی از معایب آن هم اشاره شود. معایب برند اشتیل که بایستی مورد توجه قرار گیرند؛ به شرح زیر می باشد:

1- قیمت بالا

یکی از ایراد هایی که به اره موتوری برند اشتیل آلمان به عنوان بهترین برند اره موتوری بنزینی گرفته می شود؛ گران بودن آن می باشد. به این صورت که زنجیره های این اره موتوری از قیمت بالایی برخوردار می باشند و معمولا کمتر کسی توان خرید چنین دستگاهی را دارد.

ولی با این وجود با توجه به کیفیت و کارایی بی نظیری که از برند اشتیل اره موتوری به خاطر داریم؛ می توان گفت با فراهم نمودن بودجه لازم برای خرید این دستگاه ها می توان اره موتوری مرغوب و استانداردی را در اختیار داشت.

2- شکستن نوک زنجیره های اره موتوری مذکور

هر چند که نوک زنجیره های این اره موتوری بسیار سخت هستند؛ ولی در عین حال طراحی آن ها به گونه ای است که خیلی زود هم در معرض شکستن و آسیب واقع می شوند و ممکن است هزینه هایی را روی دست شما باقی گذارند.

3- از بین رفتن چرخ دنده های تیز

هر چند که اره موتوری برند اشتیل آلمان بسیار سخت می باشد ولی در عین حال همین درجه سختی بالا سبب از بین رفتن سطوح و چرخ دنده های تیز آن می شود که بایستی احتیاط های اولیه را در این خصوص در نظر داشت.

4- کند عمل کردن این برند

برند اشتیل آلمان در قیاس با سایر برند های دیگر اره موتوری به صورت آهسته تر و کند تر عمل می کند که همین مسئله به نوبه خود یکی از مشکلات و معایب اره موتوری برند اشتیل آلمان به شمار می آید.

معرفی اره موتوری برند دلمار آلمان

هر چند که برند اشتیل بهترین برند اره موتوری بنزینی به شمار می آید ولی در عین حال اره موتوری دلمار آلمان از دیگر برند های تولیدی ساخت کشور آلمان به شمار می آید که با توجه به ویژگی ها و کارکرد های خاصی که از خود نشان داده است؛ از جمله برند های محبوب در میان باغبانان و جنگل داران به شمار می آید.

این اره موتوری را یکی از حرفه ترین و کاربردی ترین اره موتوری های حال حاضر به حساب می آورند که با استفاده از آن می توان به برش و الوار نمودن و قطع تنه انواع درختان همت گمارد. ضمن اینکه این برند اره موتوری نسبت به اره موتوری اشتیل ساخت همین کشور از قیمت مقرون به صرفه و پایین تری بهره مند می باشد.برند دلمار آلمان نیز به مانند برند اشتیل؛ بهترین برند اره موتوری بنزینی مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود.

مزایا و معایب اره موتوری برند دلمار آلمان

از جمله مزایایی که برند دلمار آلمان دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- قدرت بسیار بالا

اره موتوری دلمار آلمان با موتور قدرتمند 6.3 اسب بخار و تیغه 50 یکی از پرقدرت ترین اره موتوری های رایج در بازار به شمار می آید که توان از میان برداشتن هر گونه چوبی را به راحتی دارد. قدرت بالا مهم ترین مقوله در انتخاب بهترین برند اره موتوری بنزینی است. با توجه به نسبت وزن و قدرت این برند مطرح آلمانی، می توان اره موتوری دلمار آلمان را یکی از کارآمدترین اره موتوری هایی به حساب آورد که می توان با آن مشغول به برش و قطع درختان به صورت حرفه ای شد.

2- کیفیت جنس بالا

جنس به کار گرفته شده در برند دلمار آلمان از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشد. ضمن اینکه با توجه به جنس به کارگرفته شده در این اره موتوری شما می توانید از عمر مفید ابزار مورد نظر به خوبی بهره مند شوید.

3- وزن سبک و مناسب

وزن اره موتوری دلمار آلمان با وزن تقریبی 1.37 کیلوگرم از جمله ابزارهای سبکی به شمار می آید که می توان از آن به خوبی در مصارف مختلف بهره مند شد و آن ها در مصارف خانگی در باغچه ها و گلخانه های کوچک و نیز مصارف حرفه ای در مکان های وسیع تر به کار گرفت.

4- قیمت مقرون به صرفه

علاوه بر کیفیت و کارایی بالای اره موتوری دلمار آلمان، می توان به قیمت مقرون به صرفه آن ها هم اشاره داشت که نسبت به برند های دیگر از قیمت مناسب تری بهره مند می باشد.ضمن تمامی مزیت هایی که دلمار آلمان به عنوان تولید کننده اره موتوری دارد؛ می توان این نوع از اره موتوری را با برند های دیگر نیز مقایسه کرد تا با تیز بودن و قدرت هر یک از آن ها مزایا و معایب این نوع اره برقی نیز آشکار گردد. البته باید خاطر نشان کرد که اره موتوری دلمار آلمان نیز به مانند اشتیل جزء بهترین برند اره موتوری بنزینی به شمار می آید.

معرفی اره موتوری زوماکس چین

به غیر از آلمان که منشأ بهترین برند اره موتوری بنزینی در دنیاست؛ کشور چین نیز به تولید انواع اره موتوری روی آورده است. از جمله بهترین برند اره موتوری بنزینی در این کشور می توان به زوماکس اشاره داشت که با استفاده از این ابزار می توان به راحتی هر گونه تنه درخت تنومندی را از میان برداشت. هر چند که این برند در مدل های مختلفی تولید می گردد و تیغه های متفاوتی دارد؛ ولی به هر حال با قدرت بالای خود می تواند از خود کارایی بسیار بالایی را خرج دهد.

زوماکس چین که به طور کلی به تولید انواع ماشین آلات بنزینی و گازوئیلی مشهور گشته است؛ یکی از برند های مطرح اره موتوری نیز می باشد که در سراسر جهان شناخته شده است. به طور کلی هر چند که قدرت و کیفیت بالای این محصول زبانزد می باشد؛ ولی زوماکس در قیاس با سایر برند های دیگر جزء رنج متوسط اره موتوری ها شناخته شده است.

معرفی اره موتوری برند ادون چین

علاوه بر بهترین برند اره موتوری بنزینی که از آن نام برده شد؛ در کشور چین، برند به نام برند ادون وجود دارد که به تولید اره موتوری بنزینی روی آورده است و اره های موتوری خوبی را ساخته و روانه بازار نموده است.البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برند ادون چین با توجه به ویژگی هایی که دارد؛ بیشتر مخصوص پروژه های سبک و خانگی می باشد. چرا که توان موتور و حجم و طول تیغه های این اره موتوری، آن را تبدیل به یک اره موتوری مناسب برای مصارف خانگی کرده است که نمی توان به مانند سایر برند ها از وجود آن در مصارف وسیع تر بهره مند شد.

مقایسه برند های مختلف اره موتوری

با توجه به معرفی انواع برند هایی که در خصوص اره موتوری ارائه شد؛ می توان به این نتیجه رسید که بهترین برند اره موتوری بنزینی، برند های آلمانی و به ویژه اشتیل آلمان می باشند که شما می توانید با خرید برند اشتیل به عنوان بهترین برند اره موتوری بنزینی تمامی نیاز های خود را در باغچه های کوچک و بزرگ خانگی تا مصارف وسیع تر و باغبانی و جنگل داری با استفاده از این ابزار کارآمد صورت بخشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>