اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتور برق

موتور برق مناسب برای جوشکاری کدام است؟

این پرسشی است که بسیاری از تازه کاران در عرصه جوشکاری یا شاید حتی افراد با تجربه ای که در میان انبوهی از جزئیات و اطلاعات موجود در بازار سردرگم شده اند می پرسند. خرید موتور برق با توجه به قیمت بالایی که این محصول دارد، یکی از اموری است که باید در کمال آگاهی انجام شود.

در وضعیت اقتصادی فعلی عملاً به سنگ زدن چنین تیری، می تواند به معنی جندین میلیون تومان ضرر و ناکام ماندن در انجام امور شغلی شما باشد. بر همین مبنا با توجه به همین دغدغه این بار آماده شدیم تا برخی نکات مهم در خرید موتور برق مناسب برای جوشکاری را بررسی کنیم.در مجموعه اگر در صدد خرید موتور برق هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پیش از ورود به این فرآیند، نیم نگاهی جدی به موارد درج شده در این یادداشت داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

پیش از خرید موتور برق، اصلی ترین نکته را فراموش نکنید

پیش از آن که برشمردن نکات مهم و اساسی در انتخاب و خرید موتور برق مناسب برای جوشکاری را آغاز کنیم یک نکته اصلی و اساسی را باید در ذهن داشته باشید. در خرید موتور برق همواره آنچه که تعیین می کند کدام محصول برای شما مناسب تر است، خود شما هستید. در حالی که بسیاری از افراد توجه خود را معطوف به جزئیات متعدد می کنند، از اصل موضوع غافل شده و فراموش می کنند که دقت در جزئیات، گام دوم یک خرید آگاهانه است.

شما پیش از هر چیز باید تعیین کنید که خودتان چه نیازی دارید و در اصطلاح جنس نیاز شما به چه شکل است. قطعاً خرید موتور برق مناسب برای جوشکاری با خرید موتور برق مناسب برای روشنایی یک باغ تفاوت دارد و نیاز به دقت در جزئیات متمایزی دارد. پس در ورای ذهن خود این نکته را داشته باشید که شناخت نیازهای خودتان مقدم بر شناخت جزئیات هر محصولی است.

در خرید موتور برق برای جوشکاری، سهولت در جابه جایی اهمیت دارد

دقت داشته باشید که شما تنها در مواردی از موتور برق برای جوشکاری استفاده می کنید که دسترسی به برق در آن ها وجود ندارد. جالب اینکه در اغلب مناطق و نقاطی که برق در دسترس نیست، با محیط های صعب العبور و یا دسترسی سخت مواجه هستیم. این یعنی در خرید موتور برق مناسب برای این کار، باید تلاش کنید تا حتی الامکان محصول و مدلی از موتور برق را خریداری کنید که جابه جایی آن راحت باشید.

راحتی جابه جایی چنین وسیله ای در گروه نوع طراحی وسیله، وزن و حجم آن است. در مورد وزن و حجم هیچ نکته فنی خاصی وجود نداشته و شما با مشاهده وسیله از نزدیک می توانید متوجه این موضوع شوید اما در مورد طراحی بهتر است به سمت موتور برق های چمدانی(کیفی) نگاه ویژه ای داشته باشید.

این نوع از موتور برق بنزینی یا دیزل به واسطه طراحی خاصی که دارد راحت تر جابجا شده و قابلیت دسترسی بیشتری دارند. بسیاری از موتور برق های کیفی در کنار وزن و حجم کم، بخاطر طراحی خاصی که دارند، در عین توانی بالا، بسیار ساده حمل می شوند.

توان خروجی در خرید موتور برق برای تمام مصارف

در تمام مصارف دقت به توان خروجی نکته بسیار مهمی است. توان یک موتور برق در خرید تا حدی اهمیت بالایی دارد که اکثر فروشندگان برای معرفی مدل هتای مختلف این محصول از توان آن استفاده می کنند. دقت داشته باشید که همیشه توان بیشتر یک امر مثبت نیست.

این کاملآً خوب است که شما یک موتور برق با توان بی نهایت داشته باشید اما آیا واقعاً توان پرداخت هزینه چنین موتور برق را دارید؟ با شناخت کافی نسبت به نوع و میزان مصرف خود می توانید تعیین کنید که به چه توانی نیاز دارید.

برای احتیاط بد نیست تا در خرید موتور برق مناسب برای جوشکاری تا حد کمی، محصولی با توان بیشتر از توان مورد نیاز خود بخرید اما این اصلاً فکر جالی نیست که یک محصول با توان بسیار بالا بخرید. انجام این کار به معنی هدر دادن بخشی از سرمایه شماست. در برابر نیز در صورت خرید یک محصول با توان خروجی کمتر از آنچه که نیاز دارید، عملاً نمی توانید عملیات جوشکاری خود را انجام دهید.

مصرف سوخت و حجم باک

در اغلب موارد ممکن است پروسه جوشکاری شما برخلاف آنچه که فکرش را می کنید طولانی تر و زمانبر شود. در چنین شرایطی حتماً متوجه اهمیت ظرفیت باک و میزان مصرف موتور برق خود خواهید شد. هیچ چیز به قدر تمام شدن سوخت در هنگام جوشکاری نمی تواند یک اتفاق تلخ باشد زیرا عملاً با این اتفاق، کل کار شما متوقف خواهد شد.

این در حالی است که در برخی از عملیات های جوشکاری، اساساً قطع ناگهانی پروسه فنی جوش می تواند بهایی بسیار گزاف داشته باشد؛ دفرمه شدن، ضعف در برهم نهش تنش های درونی جوش و هزاران مشکل دیگر.شما در هنگام خرید موتور برق اگر به درستی محصولی با میانگین کم مصرف سوخت و ظرفیت باک بالا انتخاب کنید، به راحتی می توانید از این قبیل مشکلات دوری کنید.

قدرت در مدارهای کنترل و خروجی برق

یکی از بخش های اصلی که در تعیین میزان کیفیت و ارزش خرید موتور برق مؤثر است، چند و چون وضعیت مدار الکتریکی وسیله است. دقت داشته باشید که جوشکاری نوعی از مصرف است که با مصرف سرسام آور جریان برق همراه است. این یعنی اساساً شما باید محصولاتی را برای تأمین برق انتخاب کنید که در بخش مدار برق خود قوت زیادی داشته و در این زمین به سرعت با افزایش ناگهانی فشار با بحران روبرو نشوند.

البته این تنها یک روی این سکه است. در آن روی سکه مهم است که مدار برق خروجی موتور برقی که خریداری می کنید قابلیت ارائه خروجی های مناسبی از نظر تعدد و کیفیت خروجی را داشته باشد.در گوشه ذهن خود داشته باشید که شما گاهاً در کنار جوشکاری نیاز دارید تا برای چراغ یا سایر وسایل برقی و الکترونیکی خود خروجی بگیرید.در صورتی که هنگام خرید موتور برق این موضوع را لحاظ نکرده باشید، به مشکل برمی خورید و این در بلندمدت آزار باعث آزار شما خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ایرج رفیعی:
موتوربرق بنزینی موقع برق دادن مرتب فیوزش پایین می زند علت چیست؟؟؟؟
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>