اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتور برق

همه دغدغه خریداران موتور برق به خاطر نگرانی از انجام یک خرید غلط و افتادن در دام اشتباهاتی است که از ناآگاهی ناشی می شود. در دنیای امروز با گسترش عرصه های مختلفی در زندگی اجتماعی، اقتصادی و جمعی بشر، این کاملاً طبیعی است که افراد به تمام دانش ها و علوم اشراف کافی نداشته باشند.

اما این ناآگاهی نباید به انجام یک خرید غلط منتهی شود. ما در این یادداشت تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا به شما در خرید موتور برق مناسب برای مصارف خانگی یاری برسانیم. شما با مطالعه یادداشت پیش رو در نهایت، حتی بدون داشتن دانش کافی در زمینه مسائل فنی، می توانید در مورد خرید موتور برق مناسب به یک جمع بندی مناسب برسید.البته توجه به عامه خریداران باعث نشده تا در این یادداشت در کنار بررسی نکات اساسی در خرید موتور برق، بررسی برخی از مسائل تخصصی و فنی را نیز نادیده بگیریم. تا انتها با ما همراه باشید.

در خرید موتور برق، نیازهای شما حکمفرمایی می کنند

شاید اگر هزاران بار نیز این نکته تکرار شود، همچنان کافی نباشد اما دقت داشته باشید که در خرید موتور برق، مانند هر وسیله دیگری، این نیازها شماست که حرف اول و آخر را می زند.در عمل گام اول برای انجام یک خرید آگاهانه این است که بدانید چه نیازهایی دارید و پس از ارزیابی این نیازها، در مورد خرید موتور برق تصمیم بگیرید. وگرنه در غیر این صورت یا در عمل خرید برای شما ناممکن خواهد بود، یا با گیج شدن در میان انبوهی از اعداد، ارقام شاخص ها، با یک خرید غلط به خانه بازمی گردید.

خرید غلطی که هم می تواند باعث هدررفت وقت و سرمایه شما باشد و هم پروسه های عادی زندگی شما را در آینده دچار اختلال کند. به خصوص هنگامی که پای خرید موتور برق مناسب برای مصارف خانگی وسط باشد، هر اشتباهی در خرید می تواند تا مدت ها آزاردهنده باشد.با این دید و رویکرد، باید در صورتی به سراغ مطالعه و اطلاع از مشخصات محصول و وسیله بروید که آگاهی کافی نسبت به جنس و میزان نیازهای خود داشته باشید.

تخمین میزان مصرف پیش از آغاز پروسه خرید موتور برق

مصارف خانگی برخلاف سایر انواع مصارف و کاربردها، دایره گسترده و متغیری دارد و از این رو نظر دادن به طور قطع در مورد آن ممکن نیست. به سراغ وسایلی که قصد دارید آن ها را به کمک موتور برق خریداری شده روشن کنید رفته و از آن ها برخی اطلاعات کلیدی را کسب کنید.

با استفاده از مندرجات برچسب های هر وسیله برقی می توانید محاسبه کنید که توان مصرفی وسیله به چه میزان بوده و با در نظر داشتن این اعداد و ارقام، عملیات خرید موتور برق را استارت بزنید. دقت داشته باشید که در صورت ناآشنایی با روش محاسبه توان مصرفی و برق مورد نیاز برای وسایل می توانید روش این کار که اصلاً پیچیده نیست را در منابع مختلفی مانند اینترنت پیدا کنید.

توان خروجی اولین اصل اساسی در خرید موتور برق خانگی

پس از اینکه در مورد توان مصرفی وسایل خود به نتیجه نهایی رسیدید حال نوبت به انتخاب یک موتور برق مناسب است. در ذهن داشته باشید که به هیچ وجه در خرید موتور برق نباید به سراغ مدل هایی بروید که توان خروجی آن ها کمتر از توان مصرفی وسایل شماست چون این موضوع بدیهتاً باعث می شود تا کار شما با اختلال روبرو شود.

اما دقت داشته باشید که در عین حال خرید یک موتور برق که توان تولیدی آن دقیقاً معادل با مصرف شما باشد نیز کار غلطی است. بهتر است بسته به پیشنهاد فروشنده یک حاشیه امن قائل شده و محصولی با توانی بیشتر از توان مصرفی خود خریداری کنید. این دو مزیت دارد.

اول آنکه اگر به هر علتی یکی از وسایل شما با اضافه بار روبرو شد، موتور برق و مدار شما آسیبی نخواهد دید. مریت دوم نیز مربوط به آینده است؛ در صورتی که قصد اضافه کردن وسیله خاصی را داشته باشید، به مشکل برنمی خورید.

نوع سوخت مصرفی را مد نظر داشته باشید

در خرید موتور برق دقت داشته باشید که نوع سوخت موتور برق بسیار مهم است. به این علت که معمولاً در مصارف خانگی مصرف بالاست باید بررسی کنید که کدام یک از انواع سوخت بیش از سایرین در دسترس شماست.دو سختی که به طور معمول در دسترس هستند، بنزین و گازوئیل است. بسته به در دسترس بودن این دو می توانید موتور برق بنزینی یا موتور برق دیزلی خریداری فرمائید. هرچند ما یک پیشنهاد دیگری برای شما داریم.

اگر موتور برق گازی در دسترس دارید، در خرید آن شک نکنید(به شرطی که در دسترس داشته باشید). زیرا با وجود انشعاب گاز در تمام منازل مسکونی، یک موتور برق گازی دقیقاً همان چیزی است که شما را به رویای تأمین مداوم برق می رساند.

سعی کنید در خرید موتور برق مناسب برای مصارف خانگی صدا را مد نظر داشته باشید

با توجه به اینکه شما قرار است تا از این وسیله برای مصارف خانگی استفاده کنید، صدای تولیدی توسط وسیله اهمیت دارد. موتور برق ممکن است در فضای داخلی ساختمان قرار گرفته و به هر علتی نزدیک محل زندگی شما باشد.موتور برق های پر سر و صدا بی شک روند عادی زندگی شما را مختل خواهند کرد زیرا صدای آن ها بسیار آزاردهنده است. پس در مجموع بهتر است به سراغ محصولات کم صدا بروید.

مدل هایی با مدارهای محافظتی قوی تر

وقتی که پای وسایل خانگی در میان باشد، وجود نوسان در برق می تواند به معنی یک ضرر مالی هنگفت باشد؛ تصور کنید به خاطر نوسان برق، لباسشویی یا تلویزیون خود را از دست دهید! قطعاً در این وانفسای قیمت های سرسام آور آسیب دیدن لوازم خانگی به یک کابوس بدل خواهد شد. در استفاده از یک موتور برق نامناسب و فاقد کیفیت بالا، ممکن است این نوسان مرگبار برق دامنگیر سلامت وسایل خانگی شما شود.

به همین علت ما همواره در مصارف خانگی پیشنهاد می کنیم که خرید موتور برق ی را مد نظر داشته باشید که امکانات محافظتی بیشتری داشته و از نظر مرغوبیت بردهای کنترل و خروجی برق وضع مناسبی داشته باشید.

بسیاری از محصولات مختلف با بهره گیری از مدارهای تثبیت و نوسان گیری بدون کوچک ترین نوسانی برق مصرفی شما را تأمین می کنند. همچنین داشتن خروجی های متعدد برق، یکی دیگر از ویژگی هایی است که بهتر است در خرید موتور برق مناسب برای مصارف خانگی مد نظر داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>