اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه دالامان

معرفی فرودگاه دالامان ترکیه:
اگر می خواهید که به جاذبه های جنوب غرب ترکیه دسترسی داشته باشید، تنها کافیست که به فرودگاه دالامان ترکیه بلیط هواپیما و پرواز خود را خریداری کنید. از دیگر شهرهای مهم ترکیه می توان به شهر دالامان و مارماریس اشاره کرد.

مارماریس با جاذبه های ساحلی و محیط توریستی که دارد هر ساله میزبان گردشگران فراوانی است و در نتیجه پروازهای بین المللی به فرودگاه دالامان ترکیه برای رسیدن به مقصد مارماریس زیاد است.

این فرودگاه 12 گیت پرواز و 8 پل ارتباطی برای سوار شدن به هواپیما دارد. ساخت این فرودگاه در سال 1976 شروع شد و در تاریخ 1981 فرودگاه دالامان ترکیه افتتاح گردید.

این فرودگاه مساحتی به ابعاد 6.15 میلیون متر مربع را در بر می گیرد. به طور همزمان از این فرودگاه می تواند حدود 35 هواپیما پرواز داشته باشد. مساحت طبقه همکف آن، 95000 متر مربع می باشد. ساختمان ترمینال قدیمی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختمان برای پروازهای داخلی فعال است.

از این فرودگاه به شهرهایی مانند آنکارا و استانبول در ترکیه و شهرهایی همچون برلین، باکو، وین، بلگراد، لندن، آمستردام، مسکو و بسیاری دیگر پرواز مستقیم انجام می شود. در سال 2018 از شهر دوبلین به مقصد دالامان اولین پرواز انجام گرفت و این دو شهر نیز با این پرواز به یکدیگر متصل شدند.

درباره فرودگاه دالامان ترکیه:
این فرودگاه، فرودگاهی بین المللی است و یکی از سه فرودگاه در جنوب غربی ترکیه است که به این ناحیه خدمات رسانی می کند.

2 فرودگاه دیگر این ناحیه، فرودگاه میالس-بدروم و فرودگاه آنتالیا است. فرودگاه دالامان ترکیه دو پایانه دارد. ترمینال قدیمی برای پروازهای داخلی استفاده می شود و ترمینال جدید برای پروازهای بین المللی است. این فرودگاه برای خدمات رسانی به مناطق گردشگری اطراف و همچنین دالامان ساخته شده است.

در این فرودگاه، پروازهای به بیش از 120 مقصد در سراسر ترکیه، اروپا، شمال آفریقا و خاورمیانه انجام می‌شود. در بین دو ترمینال داخلی و بین المللی راه ارتباطی راهرویی است که با کمی پیاده روی می توانید در بین این دو جابه جا شوید.

اگر از شهر دالامان می خواهید به فرودگاه برسید تنها کافیست که خیابان D555 را که مستقیم به طرف جنوب حرکت می کند، بپیمایید. در این فرودگاه کانترهای اطلاعات در سالن های خروجی و ورودی قرار دارند که به مسافران سرگشته راهنمایی می دهند. همچنین بسیاری از آژانس ها در این سالن ها غرفه فروش دارند.

اطلاعات کلی فرودگاه دالامان ترکیه:

  • نام فرودگاه دالامان ترکیه: Dalaman Airport.
  • نوع فرودگاه: همگانی و نظامی.
  • کد یاتا: DLM.
  • کد ایکائو: LTBS.
  • ارتفاع از سطح دریا: 20 متر.
  • ترمینال ها: 2 ترمینال.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>