اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شمشاد زن بنزینی


کوتاه و اصلاح کردن گیاهان زینتی

اگر تاکنون به گیاهان زینتی در پارک ها و فضاهای سبز در سطح شهر خود دقت کرده باشید؛ آن ها را با ظرافت خاصی کوتاه می کنند و به شکل های خاص و بی نظیری آن ها را در می آورند که در نوع خود شایان توجه است و زیبایی های خیره کننده و جالب توجهی را در سطح شهر شما به وجود می آورند.

اما حتما از خود سوال کرده اید که به واقع چه عاملی سبب زیباسازی آن ها می گردد؟ امروزه به وسیله دستگاهی به نام شمشادزن این کار را انجام می دهند. فرآیندی که در گذشته به وسیله دستگاه های دیگر صورت می پذیرفت که کارایی لازم را نداشته و خیلی ساده بودند.اما امروزه به لطف پیشرفت های چشمگیری که در جوامع بشری صورت پذیرفته است؛ ما شاهد انواع و اقسام شمشادزن ها می باشیم که می توان به شمشادزن بنزینی و برقی، شارژی و... اشاره داشت.

با توجه به این مسئله که هر یک از شمشادزن های نامبرده شده تفاوت هایی با همدیگر دارند؛ در ادامه به تفاوت شمشادزن بنزینی و شمشادزن برقی پرداخته می شود تا عمده ترین تفاوت هر یک از آن ها مشخص گردد تا در صورت تمایل به خرید و استفاده از این دستگاه بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در پیش رو داشته باشید.

شمشادزن بنزینی چیست و چه کاربردی دارد؟

از جمله انواع مختلف شمشادزن ها، شمشادزن بنزینی می باشد که با توجه به سوخت بنزین مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه نیازی به نیروی برق برای کار کردن با این دستگاه نیست. برای روشن کردن و عمل کردن با دستگاه شمشادزن بنزینی پیش از هر چیز می بایست باک بنزین دستگاه مربوط به پر کرده و سپس کلید پاور را روشن کرده و ساسات را کشیده و پس از آن با کشیدن هندل دستگاه روشن می شود و باید ساسات را ببندید تا بتوانید از شمشادزن بنزینی به بهترین نحو ممکن استفاده به عمل آورید.

با توجه به این مسئله که شمشادزن ها را در مدل های متفاوتی ساخته و طراحی می کنند؛ هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که مزایای شمشادزن بنزینی نسبت به سایر شمشادزن ها حسابی می چربد. شمشادزن بنزینی از یک موتور بنزینی با یک اسب بخار و یک تیغه و دو لبه تشکیل شده است که امروزه برندهای مختلفی رو به ساخت این دستگاه آورده اند.

شمشاد زن برقی

اما همان طور که از نام شمشادزن برقی برمی آید؛ این شمشادزن برخلاف شمشادزن بنزینی، با استفاده از نیروی برق کار می کند. به همین دلیل به آن ها برقی اطلاق شده است. این گونه از شمشادزن ها نیروی برق خود را از برق 220 ولت تأمین می کنند که دارای دو شاخه می باشد.

شمشادزن برقی نیز همانند شمشادزن بنزینی دارای تیغه ای دولبه می باشد و با یک باتری شارژی می شود و بایستی آن را به پریز برق زد تا با شارژ باتری بتوان به خوبی از این دستگاه کارآمد و مفید در صنعت باغبانی و هرس کردن گیاهان زینتی در فضاهای سبز و شهرداری نهایت استفاده و بهره را برد.

تفاوت شمشادزن بنزینی با شمشادزن برقی

حال که با شمشادزن بنزینی و برقی تا حدودی آشنایی صورت گرفته است؛ بهتر است به تفاوت هر یک از آن ها اشاره شود. از جمله وجوه تمایز و تفاوت هایی که میان هر یک از این دستگاه های شمشادزن در صنعت باغبانی و استفاده های مفید در شهرداری و فضاهای سبز و پارک ها وجود دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

1- تفاوت در نوع سوخت

بارزترین تفاوتی که میان شمشادزن بنزینی با برقی وجود دارد؛ نوع سوخت به کار گرفته شده در این شمشاد زن همان طور که از نام آن مشخص است- بنزین می باشد. ولی در شمشادزن برقی این سوخت وجود ندارد و به صورت برقی و با استفاده از باتری شارژ می شود.

وجود همین مسئله در برخی از موارد سبب وجود آلایندگی در شمشادزن بنزینی شده است. این در حالی است که شمشادزن برقی برخلاف شمشادزن بنزینی هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی سازد.

2- توان و قدرت بالا

شمشادزن بنزینی از توان و قدرت بالاتری نسبت به شمشادزن برقی برخوردار می باشد و به همین دلیل می توان آن را در مواردی به کار بست که نیاز به قدرت بیشتری می باشد. ولی شمشادزن برقی سبک تر از شمشادزن بنزینی است و از وجود آن در موارد ضعیف تر و سبک تری استفاده می شود که نیازی به توان و قدرت بالا نیست.

3- تعمیر و نگهداری

شمشادزن بنزینی از جمله دستگاه هایی به شمار می رود که در صورت ایجاد هر گونه خرابی و آسیب در دستگاه مورد نظر نیاز به تعمیر و نگهداری بالایی است و هزینه های بیشتری را می بایست در خصوص آن متقبل شد تا بتوان باری دیگر دستگاه مربوطه را تعمیر نمود و به مانند روز نخست به خوبی از وجود آن استفاده به عمل آورد. اما در خصوص شمشادزن برقی این مسئله صدق نمی کند و نیازی کمتری به تعمیر و نگهداری دارد.

4- قیمت

قیمت شمشادزن بنزینی در قیاس با شمشادزن برقی به مراتب بیشتر است و به طبع این شمشادزن قوی تر و از سرعت بالاتری هم بهره مند می باشد. بنابراین شما می توانید شمشادزن بنزینی را با قیمت بالاتر و البته کیفیت و کارایی بیشتری خریداری نمایید و از وجود آن در مصارف گسترده تری استفاده به عمل آورید.

نکات لازم پیش از خرید

پیش از خرید و استفاده از شمشادزن بنزینی یا برقی بایستی به نوع نیاز خود نسبت به دستگاه مربوطه دقت نظر داشته باشید تا متناسب با نیازهای خود و کارکرد دستگاه، هر یک از شمشادزن های برقی یا بنزینی را خریداری کنید که نیازهای شما را پاسخگو می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>