اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سمپاش لانسی موتوری


سمپاشی زمین های زراعی

زمین های زراعی نیاز مبرمی به وجود سمپاشی دارند تا بدین ترتیب بتوان با سمپاشی گیاهان و محصولات کشاورزی از وجود آفات کشاورزی جلوگیری به عمل آورد و به رشد و ثمر دادن گیاهان و محصولات خود کمک شایان توجهی کرد.بنابراین با توجه به ضرورت سمپاشی در زمین های زراعی مختلف نیاز به یک دستگاه سمپاش می تواند بسیار حائز اهمیت باشد تا در کمترین زمان ممکن بتوان حجم زیادی از زمین های زراعی خود را سمپاشی کرده و آن ها را از هر گونه آفت های گیاهی به دور داشت.

سمپاش لانسی موتوری در این بین یکی از بهترین هاست. این نوع از سمپاش ها با کاربرد خاص خود می توانند هر آفت و مانعی را در برابر عدم رشد دهی خوب گیاهان و محصولات شما از میان بردارند تا شما در موعد مقرر شده شاهد رشد و باروری محصولات خود باشید. در ادامه بیشتر در خصوص قیمت و کاربرد و به طور کلی معرفی انواع سمپاش پشتی موتوری از نوع لانسی خواهیم پرداخت.

آشنایی بیشتر با سمپاش لانسی موتوری

همان طور که گفته شد؛ سمپاش لانسی موتوری یکی از بهترین دستگاه های سمپاشی به شمار می آید که شما می توانید از وجود آن در باغات و مزارع کشاورزی خود به خوبی نهایت استفاده را ببرید. این نوع از دستگاه ها بیشتر به منظور تسریع در روند سمپاشی زمین های کشاورزی و سهولت بخشیدن به این فرآیند می باشد تا شما بتوانید ضمن اینکه خیلی زودتر می توانید حجم زیادی از زمین های زراعی خویش را نسبت به سایر روش های سمپاشی از هر گونه آفت کشاورزی سم زدایی کنید؛ می توانید با بهره گیری از سمپاش لانسی موتوری با بازدهی و راندمان کاری بالاتری خیلی آسان و بدون کمترین دردسری رو به اجرای این فرآیند آورید.

از جمله نکات قابل توجهی که در خصوص سمپاش لانسی موتوری وجود دارد؛ ذکر این نکته است که فشار پاشش سم توسط یک موتور بنزینی تأمین می شود که نسبت به سمپاش های دستی بسیار بیشتر می باشد. بنابراین سمپاش های پشتی موتوری از نوع لانسی ظرفیت بالاتری دارند و می توانند با سرعت بیشتری روند سمپاشی را به سرانجام بکشانند.

به طور کلی ظرفیت سمپاش موتوری لانسی چیزی حدود 15 تا 28 لیتر می باشد که به صورت موتورهای بنزینی دو زمانه یا چهار زمانه در بازار تولید و عرضه شده است تا شما بتوانید بنا به نیاز خود هر یک از این سمپاش ها را با توجه به ظرفیت آن ها خریداری کنید و در زمین های زراعی خود از وجود آن ها بهره مند شوید.

کاربرد سمپاش لانسی موتوری

همان طور که گفته شد؛ سمپاش لانسی موتوری کاربردهای بسیار زیاد و قابل توجهی در صنعت کشاورزی دارد. به این صورت که می تواند با توجه به ظرفیت بالای خود و نیز بر حسب ویژگی ها و مزیت هایی که دربردارد؛ به راحتی حجم بسیار زیادی از آفت ها و بلاهای خانمان سوز هر کشاورزی را در زمین های زراعی آن از میان بردارد تا لبخند رضایت را به کنج لب کشاورزان بنشاند.

بنابراین عمده ترین کاربرد سمپاش لانسی موتوری، سم زدایی در زمین های زراعی با حداکثر بازدهی و راندمان بالای کاری در کوتاهترین زمان ممکن می باشد که شما می توانید با خرید یک دستگاه سمپاش لانسی موتوری به جای مدل های دیگر با بازدهی و کیفیتی پایین تر خیال خود را از سم زدایی زمین های زراعی و دور راندن هر گونه ضرر و زیان مالی برای محصولات خود راحت و آسوده خاطر کنید.

انواع سمپاش پشتی موتوری

در صورتی که قصد خرید سمپاش پشتی موتوری دارید؛ باید در نظر داشته باشید که امروزه برندهای مختلفی در تولید این زمینه سربر آورده اند و این محصول را در گروه تولیدی خویش تولید و به بازار عرضه کرده اند. ضمن اینکه سمپاش پشتی موتوری را می توان در مدل های مختلفی در بازار با قیمت های متفاوتی مشاهده و خریداری کرد که مهم ترین آن ها را دو نوع سمپاش پشتی موتوری لانسی و سمپاش پشتی موتوری خرطومی تشکیل می دهند.

هر یک از دستگاه های نامبرده شده کاربردهای خاص خود را دارند و می توانند بخشی از نیازهای شما را مرتفع سازند. با توجه به این مسئله که شما به عنوان خریدار می بایست پیش از خرید سمپاش پشتی لانسی به برخی از عوامل از جمله: کیفیت مخازن، نازل، لانس و عملکرد موتور و ظرفیت آن توجه داشته باشید؛ بنابراین بهتر است پیش از هر عامل دیگری به این مسائل توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

ضمن اینکه به غیر از کشور عزیزمان ایران، کشور هایی همچون: ژاپن، تایلند، مالزی، ترکیه، آلمان، ایتالیا، انگلیس و... هر یک به تولید انواع مختلف سمپاش پشتی موتوری می پردازند که شما می توانید بنا به کارکرد و قطعات به کار گرفته شده و مواد اولیه مرغوبی که در تولید هر یک از این برندها صورت پذیرفته است و با توجه به قیمت سمپاش موتوری پشتی لانسی سرانجام بتوانید با در نظر گرفتن قیمت و کارکرد دستگاه مورد نظر در کنار یکدیگر تصمیم خود را مبنی بر خرید این دستگاه قطعی کنید.

خرید سمپاش لانسی موتوری با توجه به عوامل مختلف

عوامل مختلفی وجود دارند که شما می بایست هر یک از آن ها را پیش از خرید دستگاه سمپاش در نظر داشته باشید تا بهترین و کارآمدترین دستگاه مورد نظر را در این راستا برای خود خریداری نمایید. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • حجم پاشش دستگاه مورد نظر در زمین های زراعی
  • فشار و ظرفیت ارائه شده در هر یک از برندهای مختلف تولیدی دستگاه سمپاش لانسی موتوری
  • وزن دستگاه
  • میزان سر و صدای ایجاد شده در دستگاه سمپاش یا عدم هر گونه سر و صدای اضافه در آن ها
  • میزان مصرف سوخت بنزین به کار گرفته شده در سمپاش لانسی موتوری
  • توجه به برند تولیدی این دستگاه
  • کارکرد دستگاه سمپاش لانسی موتوری با توجه به نیازهای شما
  • نوع مخزن دستگاه نامبرده شده
  • دو زمانه یا چهار زمانه بودن موتور دستگاه
  •  قیمت دستگاه پشتی موتوری از نوع لانسی

هر یک از این عوامل می توانند شما را در حین خرید دستگاه سمپاش لانسی موتوری یاری کنند تا شما بتوانید بر حسب عوامل نامبرده شده و نیز نیاز خود به وجود یک دستگاه سمپاش سرانجام دستگاه مورد نظر را برای خود خریداری نموده و به خوبی از وجود آن در زمین های زراعی خویش استفاده به عمل آورید.

توجه به تمامی این عوامل می تواند به عنوان یاری گر شما پیش از اقدام به خرید دستگاه سمپاش لانسی موتوری قلمداد گردد که شما می توانید با بهره گیری از هر یک از نکات مورد نظر در این راستا بهترین انتخاب ممکن را در پیش رو داشته باشید.

نحوه عملکرد دستگاه سمپاش لانسی موتوری

حال که تصمیم خود را مبنی بر خرید دستگاه سمپاش لانسی موتوری گرفته اید؛ بهتر است با نحوه کارکرد یا عملکرد دستگاه مورد نظر نیز آشنایی داشته باشید تا بتوانید با روشن کردن دستگاه نسبت به ویژگی ها و مزیت های شایان توجه آن بهره مند شوید.

برای این منظور می بایست سم را از طریق مخزن دستگاه به وسیله پمپ مکیده و با فشار در شیلنگ آن جاری سازید. موتور دستگاه سمپاش لانسی موتوری با توجه به سیستم الکتریکی، پمپ دستگاه را فعال می سازد که همین امر سبب می شود تا شما بتوانید با فشار بیشتری، سم ها را روی گیاهان و محصولات کشاورزی خود بپاشید تا روال کار ی برای شما سریعتر صورت پذیرد.

با توجه به این امر که ساختار دستگاه سمپاش لانسی موتوری را به گونه ای طراحی نموده اند که موتور بنزینی آن ها کوچک و قابل حمل می باشد؛ شما می توانید به راحتی این دستگاه را در زمین های زراعی خود حمل و نقل کنید و حجم زیادی از گیاهان و محصولات کشاورزی خود را از وجود سم به دور رانید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود ک نوع پاشش سمپاش لانسی موتوری به صورت اسپری می باشد که در مقادیر مختلفی سم مورد نظر را برای از بین بردن آفات گیاهان و محصولات کشاورزی به صورت کاملا یکسان و یکنواختروی محصولات خود اسپری می کند تا بدین ترتیب بتوان ضمن صرفه جویی در میزان مصرف سم مورد نظر برای از بین بردن آفات گیاهان و محصولات مختلف، محصولاتی پربار را در پیش رو داشت.بنابراین به طور کلی در صورتی که قصد خرید دستگاه سمپاش لانسی موتوری دارید؛ می توانید از تمامی نکات نامبرده شده به خوبی بهره مند شوید.

سمپاش لانسی موتوری از سایر دستگاه های سمپاش دیگر نظیر سمپاش دستی و شارژی و... متمایز می باشد و وجه تمایز این دستگاه با سایر دستگاه های دیگر وجود کیفیت و کارایی بالای این دستگاه می باشد که شما می توانید با توجه به کیفیت بالای عرضه شده در این دستگاه از خدمات شایان توجه آن استفاده کنید تا همیشه بدون کوچک ترین آفت و سمی در گیاهان و محصولات کشاورزی خود، سر موعد مقرر شده برداشت محصولات کشاورزی خویش شاهد رشد و باروری گیاهان و محصولات خود باشید و این فرآیند را مدیون عدم به وجود آمدن آفات کشاورزی باشید که به وسیله سمپاش لانسی موتوری آن ها را از میان برداشته اید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>