اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتونیر


انواع مختلف بتونیرها

بتونیرها را در می توان انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی کرد که در جای خود به طور مفصل به آن اشاره شده است. اما یکی دیگر از راه های تقسیم بندی بتونیر یا میکسرهای بتن، تقسیم بندی آن ها به بتونیر دنده دور و بتونیر دنده زیر می باشد.اینکه بتونیرهای نامبرده شده به چه معنا و مفهومی هستند و چه تفاوتی دارند و این مسئله بسیار حائز اهمیت که چرا امکان استفاده از بتونیر دنده دور در مناطق شهری وجود ندارد؟

خود از مجموعه سوالاتی است که می بایست به آن اشاره شود. بنابراین به همین منظور در ادامه در ابتدای امر توضیحاتی در خصوص بتونیر دنده دور و بتونیر دنده زیر داده می شود و سپس علت عدم استفاده از بتونیر دنده کمر را در مناطق شهری مورد بحث و کنکاو قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید تا به نکات مربوط به این مسئله مهم پرداخته شود.

بتونیر دنده دور چیست و چه کارایی دارد؟

بتونیر دنده دور گونه ای از انواع بتونیر یا همان میکسرهای بتن به شمار می آید. به این نوع از میکسرهای بتن، بتونیر دنده کمر نیز اطلاق می شود چرا که انتقال حرکت از الکتروموتور به دیگ در این نوع از بتونیرها از طریق دنده هایی صورت می گیرد که بر روی دیگ نصب شده اند.

این در حالی است که برخلاف بتونیر دنده دور، بتونیرهای دنده زیر همین عمل در دنده هایی صورت می گیرد که در زیر دیگ نصب شده اند. بتونیرهای دنده دور با دنده زیر - همان طور که از نام و محل قرارگیری آن ها کاملا مشخص است- دارای تفاوت هایی می باشند که هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند.

در این بخش مجال آن نیست که به تفاوت هایی هر یک از این بتونیرها اشاره شود؛ بلکه می خواهیم به این مسئله بپردازیم که چرا علی رغم کاربرد بسیار زیاد و متداول بتونیر دنده کمر نمی توان از این بتونیرها در مناطق شهری استفاده کرد و کاربرد عمده آن ها در مراکزی دور از شهر می باشد؟مسئله ای که می بایست آن را پیش از خرید میکسرهای بتن نیز در نظر گرفت. به همین منظور برای فهم بیشتر در این خصوص به عدم امکان استفاده از بتونیر دنده دور در مناطق شهری توجه داشته باشید.

چرا امکان استفاده از بتونیر دنده دور در مناطق شهری وجود ندارد؟

به دلیل پر سر و صدا بودن بتونیر دنده دور معمولا در این نوع از بتونیرها در مناطق شهری استفاده نمی شود. مسئله ایجاد سر و صدای بسیار زیاد بتونیر دنده کمر یکی از معایب خاص و قابل توجه بتونیرهای دنده دور به حساب می آید.این نوع از بتونیرها در قیاس با سایر بتونیرهای دیگر از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد و در عین حال با توجه به ایجاد سر و صدای بیشتر بتونیر دنده دور نمی توان از این نوع از بتونیرها در مناطق شهری استفاده کرد.

چرا که استفاده از این نوع از بتونیرها سبب ایجاد مزاحمت و آزار رسانی به مردم و اطرافیان می شود. به همین جهت است که توصیه می شود به جای استفاده از بتونیر دنده بغل در مناطق شهری از انواع و اقسام دیگر بتونیرها استفاده شود تا مزاحمتی را برای اطرافیان و همسایگان شما ایجاد نکند.

همین مسئله سر و صدای ایجاد شده در بتونیر دنده دور سبب شده است تا در مناطق شهری از بتونیرهای دیگری استفاده شود و فقط این نوع از بتونیرها را در مناطقی مورد استفاده قرار داد که دور از مناطق شهرنشین بوده تا بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی را برای همسایگان و سایر مردم عادی ایجاد نکنند.

بنابراین می بایست حتما این مسئله بسیار حیاتی و مهم را پیش از خرید بتونیر دنده دور در نظر گرفت تا در صورتی که می خواهید از این نوع از بتونیرها یا میکسرهای بتن استفاده به عمل آورید؛ حتما آن ها را در مناطقی دور از دسترس مردم مورد استفاده قرار دهید و به شدت از استفاده بتونیر دنده بغل در مناطق شهری پرهیز کنید تا موجبات آزار دیگران را فراهم نسازید.

بتونیر دنده دور؛ متداول ترین نوع بتونیرها

شاید برای شما هم جالب توجه باشد که بتونیر دنده دور، متداول ترین نوع بتونیرها محسوب می شود و این نوع از میکسرهای بتن را در پروژه ها و عملیات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می دهند. ولی در عین حال این مسئله را نیز باید در نظر داشت که استفاده از بتونیر دنده کمر و بتونیر دنده زیر و هر یک از انواع و اقسام دیگر بتونیرها هر یک کاربرد خاص خود را دارند و می بایست به خوبی هر یک از آن ها را به منظور کاربردهای خاص خودشان مورد استفاده قرار داد و در غیر این صورت از هر نوع استفاده های خارج از حیطه آن ها به طور جد پرهیز نمود.

اینجاست که بتونیر دنده دور- هر چند که متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع بتونیرها هم محسوب شود- باز هم محدودیت هایی در انتخاب دارد و نمی توان به علت سر و صدای زیاد آن ها را در مناطق شهری مورد استفاده قرار داد.

قیمت میکسرهای بتن

علاوه بر این مسئله که شما می بایست به انواع مختلف بتونیرها یا میکسرهای بتن از جمله نوع بتونیر دنده دور و بتونیر دنده زیر و... توجه داشته باشید؛ بایستی قیمت بتونیر دنده دور و نیز سایر بتونیرهای دیگر را هم مدنظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید با قیمت های به صرفه بهترین نوع بتونیرها را خریداری نموده و هر یک از آن ها را با توجه به نوع کاربردشان مورد استفاده قرار دهید.

پس بایستی همواره پیش از خرید بتونیر به مسائل بسیار مهم و زیادی توجه داشته باشید تا در نهایت بتوان با استناد به هر یک از این عوامل تأثیرگذار در قیمت بتونیر و کاربرد هر یک از آن ها بتوان بتونیر مورد نظر خود را خریداری کنید و به خوبی از وجود این نوع از بتونیرها در مصارف مختلف استفاده نمایید.توجه داشته باشید که هر بتونیری را بایستی در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار داد. به این صورت که بتونیر دنده دور را نباید در مناطق شهری مورد استفاده قرار داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>