اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتونیر


خرید میکسر بتن در پروژه های ساختمان سازی

در پروژه های مختلف ساختمان سازی بهتر است از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته ای استفاده شود که به شما این امکان را می دهد که کار ساخت و ساز خود را با سرعت و سهولت بیشتری همراه سازید.به این صورت که هر چقدر با علم نوین به پیش بروید؛ می توانید از امکانات و قابلیت های بیشتری استفاده کنید که به سرعت کاری شما کمک شایان توجهی می کند و شما می توانید با حذف نیروی انسانی زیاد، استفاده بهینه ای را در ساخت و سازهای خود و در تمامی پروژه های عمرانی ببرید.

با توجه به این مسئله که امروزه انواع مختلفی از میکسرهای بتن وجود دارد؛ بهتر است برای هر کاربردی از میکسر بتن مورد نظر آن استفاده شود تا شما بتوانید با توجه به آن نیاز خود را برطرف نمایید. به عنوان مثال: می توان از میکسر بتن گازوئیلی به عنوان یک میکسر بتن سرسخت یاد می شود. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهد شد.

آشنایی با میکسر بتن گازوئیلی

همان طور که می دانید؛ میکسرهای بتن را در مدل های مختلف بر حسب نوع سوخت و کارکرد آن ها تقسیم بندی می کنند. میکسر بتن گازوئیلی نیز یکی از انواع مختلف بتونیرهاست که در کنار میکسر بتن بنزینی و برقی جزء میکسرهای بتنی می باشد که در عملیات مختلف ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده واقع می شود.نوع سوخت میکسر بتن گازوئیلی یا دیزل با نوع سوخت سایر میکسرهای بتن متفاوت می باشد.

به همین جهت است که کاربرد هر یک از این میکسرهای بتن با یکدیگر متفاوت و در موارد مختلفی مورد استفاده واقع می گردند. همین وجوه تفاوت هر یک از این میکسرهای بتن خود سبب شده است تا پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید میکسر بتن تمامی فاکتورهای لازم را در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار داد تا در نهایت بتوان میکسر بتن مورد نظر خود را خریداری کنید.

میکسر بتن گازوئیلی؛ میکسری سرسخت

میکسر بتن گازوئیلی را به عنوان میکسر بتن سرسخت می شناسند. دلیل این وجه تسمیه، ذکر این مسئله است که از این میکسر بتن بیشتر در مناطق دور افتاده و دور از دسترس عموم افراد در بیابان ها و مناطق خشک و گرم با شرای جوی بسیار سخت و دشوار با دما و رطوبت بسیار بالا استفاده می شود که در این مناطق طبیعتا نیروی برق هم وجود ندارد و از سوخت گازوئیل در آن ها به خوبی استفاده می شود. به جهت همین کارکرد میکسر بتن گازوئیلی به آن ها میکسرهای بتن سرسخت اطلاق می شود.

بنابراین به هنگام خرید بتونیر یا همان میکسر بتن باید به نوع و منبع سوخت آن ها توجه شود تا در صورتی که می خواهید از یک میکسر بتنی استفاده کنید که بتوانید آن ها را در شرایط جوی سخت مورد استفاده قرار دهید که هیچ گونه نیازی به برق هم نداشته باشند؛ میکسر بتن گازوئیلی یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می آید تا شما بتوانید با خرید این نوع از میکسرهای بتن به خوبی از وجود سرسخت بودن این میکسر بتن بهره مند شده تا نیاز خود را با خرید میکسر بتن گازوئیلی برطرف سازید.

نکات قابل توجه پیش از خرید میکسر بتن

پیش از هر نوع خریدی همواره می بایست نکاتی اساسی را در مورد آن در اختیار داشت تا پس از دریافت اطلاعات لازم و مورد نیاز در این راستا اقدام به خرید وسیله مورد نظر کرد. با توجه به این مسئله که بتونیرها یا همان میکسرهای بتن نیز انواع و اقسام مختلفی دارند؛ توجه به اطلاعات دقیق هر یک از آن ها و نیز نوع کارکرد انواع مختلف میکسرهای بتن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

یکی از همین نکات مورد توجه پیش از خرید میکسرهای بتن، لزوم استفاده از آن ها در مکان های مختلف می باشد. به این صورت که اگر می خواهید میکسر بتن خریداری شده را در مناطق شهری مورد استفاده قرار دهید؛ می بایست حتما از بتونیرهایی استفاده کنید که سر و صدای کمتری داشته تا همسایگان شما را آزار و اذیت نرسانند و در عین حال در صورتی که دسترسی به برق نیز میسر می باشد؛

از بتونیر برقی و یا در غیر این صورت از بتونیر بنزینی استفاده کنید و به همین ترتیب در پروژه های کوچک و متوسط، بایستی به حجم و اندازه بتونیرها توجه کنید و به طور کلی قیمت میکسر بتن گازوئیلی و بنزینی و برقی را نیز توجه داشته باشید که هر یک از این نوع بتونیرها با یکدیگر از نظر قیمت، متفاوت می باشند.

پس بهتر است با نگاهی به بودجه خویش و نیازی که از آن ها دارید؛ بهترین و کارآمدترین نوع میکسرهای بتن را برای خود خریداری کنید. جدای از این مسائل در صورتی که می خواهید میکسر بتنی با شرایط سخت و دشوار را نیز خریداری کنید؛ بهترین گزینه روی میز شما میکسر بتن گازوئیلی می باشد که می توانید آن را برای عملیات های برون شهری در بیابان ها و مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار دهید.

قیمت میکسر بتن گازوئیلی

قیمت یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است که می بایست به آن حتما توجه و اهتمام ورزید. قیمت میکسر بتن گازوئیلی نسبت به بنزینی و برقی بیشتر می باشد و در صورتی که می خواهید این نوع از میکسرهای بتن سرسخت را برای خود خریداری کنید؛ بایستی به قیمت آن ها نیز توجه داشته باشید.چرا که قیمت آن ها از دو نوع دیگر همتای خود بالاتر می باشد و دلیل این افزایش قیمت در آن ها کیفیت و سرسخت بودن آن هاست که حتی در شرایط دشوار هم می تواند کمک حال شما باشد و شما را در عملیات و پروژه های مختلف ساخت و ساز ساختمانی یاری کند.

بنابراین در هر صورت شما ممکن است در همان روز نخست، قیمت بالایی را برای خرید میکسر بتن گازوئیلی یا دیزل کنار بگذارید؛ ولی در نهایت با توجه به نوع کاربرد و کارایی دستگاه مذکور، شما می توانید از خرید وسیله مورد نظر رضایت کامل را در برداشته و به خوبی از این وسیله بسیار مفید و کارآمد نهایت بهره وری را داشته باشید تا روند کاری خویش را با سهولت و سرعت بیشتری به پیش ببرید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عبدالله حشمتیان :
میکسر برای خرید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>