اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 فرودگاه والنسیا اسپانیا

معرفی فرودگاه والنسیا اسپانیا:
از دیگر شهرهای مهم اسپانیا شهر والنسیا بوده که در هنگام ورود به آن طبعا وارد فرودگاه والنسیا اسپانیا می شوید. در این مطلب یک مرور کلی به تمام امکانات، پروازها، خدمات و اطلاعات تماس در فرودگاه والنسیا اسپانیا می پردازیم.

جزئیاتی همانند آدرس ها، لینک های اطلاعات پروازی، لیست شرکت های کرایه ماشین، قوانین بلند مدت یا کوتاه مدت پارکینگ فرودگاه، امکانات غذایی و رستوران ها، اطلاعات توریستی، باربری و اداری را در این مطلب شاهد خواهید بود. با ما در مجله الی گشت همراه باشید تا اطلاعات قبل از سفر خود به والنسیا را کامل کنید.

فرودگاه والنسیا اسپانیا به نام دیگری نیز مشهور است. به آن فرودگاه مانیسس Manises Airport نیز گفته می شود. این فرودگاه پروازهای بین المللی و داخلی به سمت استان والنسیا را اداره کرده و دومین فرودگاه بعد از فرودگاه آلیکانته Alicante Airport در این نواحی است. این مکان در 8 کیلومتری غرب شهر والنسیا واقع شده و دهمین فرودگاه شلوغ اسپانیا محسوب می شود.

بیشترین پروازهای انجام شده از این فرودگاه به شهرهای مادرید Madrid، پالما د مایورکا Palma de Mallorca، بارسلونا Barcelona و سویلا Sevilla در خود کشور اسپانیا و پروازهای بین المللی به شهرهای پاریس Paris، لندن London، رم Rome و آمستردام Amsterdam می باشد.

در طول سال های گذشته فرودگاه والنسیا اسپانیا در حال رشد و بازسازی بوده است. در سال 2015 بیشتر از 5 میلیون مسافر از طریق این فرودگاه جا به جا شده اند.

چرا که پروازهای ایرالاین ایزی جت به این فرودگاه بیشتر شده و البته جاذبه ساحلی بلانکا در جنوب والنسیا قرار گرفته است. در سال 2016 این فرودگاه حدود 5 میلیون و 799 هزار و 104 مسافر را جا به جا نموده و در سال های بعد از آن این تعداد بیشتر شده است.

ترمینال های فرودگاه:
فرودگاه والنسیا دارای 2 ترمینال در یک ساختمان است. بخش ورودی در طبقه همکف، بخش خروجی در طبقه زیرزمین و امکانات در طبقه اول واقع شده اند. فرودگاه والنسیا اسپانیا همچنین دارای قسمت کوچکی به نام ترمینال شماره 2 برای هواپیماهای کوچک است (هواپیماهایی با حداکثر 100 صندلی).

این قسمت در انتهای سمت راست ساختمان قرار دارد. فرودگاه والنسیا به بیش از 65 مقصد دنیا پرواز داشته و شما از این محل می توانید با ایرلاین های متفاوتی به هر نقطه که می خواهید پرواز داشته باشید.

اگر می خواهید به اطلاعات پروازی فرودگاه والنسیا اسپانیا دسترسی داشته باشید کافیست که به لینک اطلاعات پروازی آن دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال پروازهای ارزان از طریق فرودگاه هستید، در این فرودگاه گزینه های بسیاری دارید. ایرلاین هایی همانند رایان ایر Ryan Air، ایزی جت Easy Jet و وئلینگ Vueling جزو ایرلاین های ارزان در این فرودگاه هستند.

اگر به دنبال پروازهای ارزان هستید، چند نکته را رعایت کنید:

  • ترجیحا پرواز خود را برای وسط هفته رزرو کنید.
  • مسیرهای طولانی می تواند بیشتر تخفیف داشته باشد.
  • از ایرلاین هایی که تخفیف بیشتری می دهند، بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید.
  • به دنبال پروازهای صبح خیلی زود یا خیلی دیر در شب باشید.
  • این فرودگاه در کل دارای 3 ترمینال مسافربری است.

ترمینال شماره 1 و 2:
هر دوی این ترمینال ها در کنار هم و با سقفی متصل طراحی شده اند. در نتیجه ساختمان آن ها شبیه به هم می باشد. هر دو ترمینال شماره 1 و شماره 2 پروازهای داخلی و بین المللی را برگزار می کنند. همچنین پروازهای شینگن و غیر شینگن نیز به فرودگاه والنسیا اسپانیا پرواز دارند.

ترمینال منطقه ای:
ترمینال شماره 3 است که تنها توسط پروازهای ایر نوسترام Air Nostrum استفاده می شود. این قسمت همچنین در ساختمان ترمینال اصلی قرار گرفته و به ترمینال شماره 1 و شماره 2 با یک راهروی داخلی متصل شده است.

اطلاعات کلی فرودگاه والنسیا اسپانیا:

  • نام فرودگاه والنسیا اسپانیا: Valencia Airport.
  • نوع فرودگاه: همگانی.
  • کد یاتا: VLC.
  • کد ایکائو: LEVC.
  • ارتفاع از سطح دریا: 73 متر.
  • ترمینال ها: 2 ترمینال.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>