اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه هات یای تایلند

معرفی فرودگاه هات یای تایلند:
فرودگاهی که در این مطلب مجله اینترنتی الی گشت به معرفی آن می پردازیم، فرودگاه هات یای تایلند نام داشته و تنها فرودگاه بزرگی است که به قسمت جنوبی تایلند خدمات می رساند. این فرودگاه در نزدیکی شهر هات یای قرار گرفته و زیر نظر مدیریت فرودگاه های تایلند به کار خود ادامه می دهد.

شهرهای جنوبی تایلند نیز جاذبه های معروف و زیبای خود را برای گردشگران و توریست ها دارند. این شهر در نزدیکی مرزهای مالزی واقع شده و بیشتر شهری برای فعالیت های تجاری و خرید است. هر چه بیشتر با جاذبه های این شهر آشنا شوید، بیشتر می خواهید که به آنجا سفر کنید. نقطه ورود به این شهر، فرودگاه هات یای تایلند است که شما را به این منطقه وصل می کند.

ارزان ترین لباس ها و سوغاتی ها را در این شهر پیدا خواهید کرد. بعد از معرفی فرودگاه بین المللی آن، کمی نیز شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

فرودگاه هات یای تایلند فرودگاهی بین المللی است که به منطقه جنوبی تایلند خدمات می رساند. در حال حاضر این فرودگاه در حال توسعه و گسترش است تا بتواند حدود 4.5 میلیون مسافر را در سال 2018 اداره کند و بر طبق برنامه ریزی های آینده قادر خواهد بود تا سال 2030 حدود 10 میلیون مسافر را جابه جا و اداره کند.

در طبقه اول ساختمان ترمینال آن، پیشخوان اطلاعات فرودگاه قرار دارد که می توانید برای رفع سوال های خود به آنجا مراجعه کنید. این پیشخوان در نزدیکی سالن پروازهای ورودی داخلی قرار دارد.

این فرودگاه برای مسلمانانی که قصد سفر به مکه را دارند، بسیار اهمیت دارد. سالانه در این فرودگاه 1 میلیون و 500 هزار مسافر، 9 هزار و 500 پرواز و 12 هزار تن بار را جا به جا می کند.

فرودگاه هات یای به تمامی فرودگاه های داخلی تایلند مانند سووارنابهومی بانکوک و دون موئناگ پرواز دارد. به راحتی می توانید خود را به فرودگاه شرقی یو-تاپو برسانید یا به هر گوشه دیگر از تایلند پرواز داشته باشید.

پروازهایی به شهرهای شمالی تایلند مانند چیانگ مای و چیانگ رای نیز از فرودگاه هات مای تایلند امکان‌پذیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این فرودگاه بین المللی به شما ارائه دهیم.

اطلاعات کلی فرودگاه هات یای تایلند:

  • نام فرودگاه بین المللی چیانگ مای: Hat Yai International Airport.
  • نوع فرودگاه: همگانی.
  • کد یاتا: HDY.
  • کد ایکائو: VTSS.
  • ارتفاع از سطح دریا: 90 متر.
  • ترمینال ها: 2 ترمینال.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>