اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه راجیو گاندی هند

فرودگاه راجیو گاندی هند:
هر چند فرودگاهی که در این مطلب مجله اینترنتی الی گشت به معرفی آن می پردازیم فرودگاه راجیو گاندی هند نام داشته و فرودگاه کوچکی است اما جزو 50 فرودگاه برتر هند است.

با این حال این فرودگاه کوچک در لیست شلوغ ترین فرودگاه های فعال این کشور برای کارهای تجاری قرار گرفته است. این فرودگاه بین المللی در شهر حیدرآباد در ایالت هندی تلانگانا Telangana قرار گرفته است.

این فرودگاه اولین فرودگاهی در جهان است که مدال نقره را برای طراحی محیطی دوستانه و بهینه سازی انرژی از آن خود کرده است. این فرودگاه همچنین برای بهترین ساختمانی دارای نمای بیرونی ساخته شده از بتن کاندید شده است.

توجه ویژه به زندگی اهالی اطراف فرودگاه یکی از ویژگی های برتر و افتخارات آن است. در واقع فرودگاه بین‌المللی حیدرآباد دوباره بازسازی شد، و با مساحتی به اندازه 5 هزار و 495 هکتار و تحت عنوان فرودگاه راجیو گاندی هند بازگشایی شد.

فرودگاه حیدرآباد در بخش های مالی، طراحی داخلی، اجرایی و ساختمان اصلی پیشرفت کرده و به طراحی سبز و دوستدار محیط زیست خود می بالد. فرودگاه راجیو گاندی هند در محله شمشاباد Shamshabad و در 25 کیلومتری مرکز شهر حیدرآباد قرار دارد.

این فرودگاه اولین فرودگاه ساخته شده سهامی مشترک در بین سهامداران خصوصی همچون فرودگاه های مالزی، فرودگاه های هند و دولت هند است.

این فرودگاه در 23 مارچ سال 2008 با تمام امکانات و استانداردهای ایکائو و برای جابه جایی مسافران بین‌المللی ساخته شد.

پایانه های داخلی و بین المللی آن به 12 پل ارتباطی به هواپیماها، 30 دستگاه حمل و نقل تا هواپیما، تجهیزات ترمینالی مشترکدر بین مسافران (CUTE)، کیوسک های چک-این شخصی (CUSS) و 46 کانتر مهاجرت مجهز شده اند.

این سیستم همچنین شامل سیستم های مدرن فناوری اطلاعات، از جمله صفحه نمایش اطلاعات پرواز (FIDS)، سیستم مدیریت بارگذاری چمدان ها (BHS) و فناوری داده عملیاتی فرودگاه (AODB) برای اولین بار در هند است. فرودگاه راجیو گاندی هند، اولین فرودگاه هند است که دارای سیستم مرکزی کنترل تمام تأسیسات است.

در این فرودگاه برای حمل و نقل حیوانات نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است. یک ایستگاه قرنطینه در قسمت پروازهای بین المللی قرار داشته و دومین ایستگاه قرنطینه در ترمینال باربری فرودگاه قرار دارد. در نتیجه با حیوانات خانگی خود به راحتی می توانید به این فرودگاه پرواز داشته باشید.

این فرودگاه برای اداره کردن و جابه جایی 12 میلیون مسافر در سال و حدود 100 هزار تن بار در سال طراحی شده است. این فرودگاه در مرکز هند واقع شده و پروازهای دو ساعته به تمام دیگر شهرهای هند را دارد. این فرودگاه تا شهرهای اصلی خاورمیانه و جنوب شهر آسیا حدود 4 ساعت پرواز دارد.

این خصوصیت باعث شده است که این فرودگاه و انبارهای آن را به ترمینالی برای ارتباط بین شرق و غرب تبدیل نماید. در حال حاضر حدود 14 ایرلاین بین المللی و 8 ایرلاین داخلی به این فرودگاه پرواز داشته و یا از حیدرآباد به عنوان پل ارتباطی بین 35 مقصد دنیا استفاده می کنند.

همچنین هر هفته پرواز باربری لوفتانزا از فرانکفورت تا مومبای در این فرودگاه توقف دارد. این پرواز از سمت شارجه به فرانکفورت برمی گردد.

اطلاعات کلی فرودگاه راجیو گاندی هند:

  • نام فرودگاه بین المللی چیانگ مای: Rajiv Gandhi International Airport.
  • نوع فرودگاه: همگانی.
  • کد یاتا: HYD.
  • کد ایکائو: VOHS.
  • ارتفاع از سطح دریا: 617 متر.
  • ترمینال ها: 2 ترمینال.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>