اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه سویل

فرودگاه سویل:
سویل مرکز و بزرگ ترین شهر ناحیه آندلس در استان سویل اسپانیاست. چهارمین شهر بزرگ اسپانیا جاذبه‌های جهانی و معروف زیادی دارد و بندر آن در 80 کیلومتری اقیانوس اطلس تنها بندر رودخانه ای اسپانیاست.

جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر سویل آن را به یکی از محبوب ترین شهرهای اسپانیا تبدیل کرده است و به خصوص در ماه های تابستان گردشگران زیادی راهی این شهر می شوند.

گردشگرانی که از راه هوایی به این شهر می روند اولین جایی که با آن روبرو می شوند فرودگاه سویل است، ششمین فرودگاه پر رفت و آمد اسپانیا و مهم ترین فرودگاه بین المللی غرب آندلس.

فرودگاه سویل در 10 کیلومتری شرق سویل قرار دارد و به 42 مقصد اروپایی و شمال آفریقا پرواز دارد و در سال 6 میلیون مسافر را جابجا می کند.

از زمان افتتاح فرودگاه در سال 1991 تا به حال چندین پروژه توسعه سازی کوچک بر روی آن انجام شده و در سال 2013 هم یک پارکینگ جدید 5 طبقه به آن اضافه شد. در میان ایرلاین هایی که به این فرودگاه رفت و آمد دارند نه فقط ایرلاین های ارزان قیمت بلکه ایرلاین های مهم و معروف زیادی مثل بریتیش ایرلاینز هم به چشم می خورند.

این فرودگاه فقط یک باند دارد و معماری اش فرهنگ سویل را به خوبی نمایش می دهد. در واقع طراحی ساختمان بر اساس سه مولفه سنتی است: مسجد، قصر و درختان پرتغال. حتی در بیرون محوطه هم باغ پرتغال هست که کامل کننده ی طراحی فرودگاه می باشد.

مهم ترین مقاصد این فرودگاه داخلی هستند که در بین آن ها مسیر بارسلونا - ال پرات پرتردد ترین مسیر است. با این حال در سال های اخیر تعداد پروازهای بین المللی فرودگاه سویل به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.

فرودگاه سویل

اطلاعات کلی درباره فرودگاه:

  • نام فرودگاه: Seville Airport.
  • کد یاتا: SVQ.
  • کد ایکائو: LEZL.
  • ارتفاع از سطح دریا: 34 متر.
  • نوع فرودگاه: همگانی.
  • ترمینال ها: 1.

ترمینال های فرودگاه:
فرودگاه سویل 1 ترمینال اصلی دارد، ساختمانی دو طبقه که طبقه همکف آن مخصوص پروازهای ورودی و طبقه اول آن مخصوص پروازهای خروجی است. این ترمینال با امکانات خوب خود پروازهای داخلی و بین‌المللی زیادی انجام می دهد.

امکانات فرودگاه:
رستوران، انبار چمدان، وای فای رایگان، ایستگاه پلیس، ایستگاه کمک های اولیه، داروخانه، اتاق جلسه، مرکز اطلاعات، بخش لوازم گمشده، کرایه اتومبیل، وای فای، دستگاه خودپرداز، کرایه تاکسی، غذاخوری، مبل های راحتی، تبدیل ارز، فروشگاه، لانج، و …

لانج سالا ازاهار (Sala Azahar): این لونج در طبقه اول قرار دارد یک اتاق ساکت با امکاناتی مثل تلویزیون، روزنامه، وای فای، میز کار و … که از ساعت 6 صبح تا 10 شب باز است و کرایه آن برای بزرگسالان 29.7 یورو و برای کودکان 6 تا 10 سال 14.10 یورو است

دسترسی به فرودگاه:
تاکسی:
بعد از طی مسافت طولانی با هواپیما، برای رفتن به هتل و مرکز شهر بدون شک راحت ترین گزینه تاکسی است. همین که پا به بیرون ساختمان ترمینال می گذارید تاکسی های منتظر را می بینید که قبل از اینکه سوار آن ها شوید بهتر است درباره قیمت با راننده حرف بزنید تا اگر کرایه خیلی زیاد شد در معمل انجام شده قرار نگیرید و گزینه های دیگر حمل و نقل را امتحان کنید.

باید شرایط خود را بررسی کنید مثلا اگر چمئان های زیادی دارید و یا با کودکان و سالمندان سفر می کنید تاکسی می توانید بهرتین و راحت ترین گزینه برای رساندن شما به سمت هتل باشد هر چند که کرایه آن کمی بالاست. با تاکسی در عرض 15 تا 20 دقیقه بدون هیچ مشکلی به مقصد می رسید.

اتوبوس:
در شهر پرگردشگری مثل سویل پیدا کردن وسایل حمل و نقل عمومی کارآمد و مناسب اصلا کار سختی نیست. اتوبوس ها از صبح زود تا آخر شب به طور منظم کار می کنند. با بیرون آمدن از ترمینال فرودگاه ایستگاه اتوبوس به راحتی قابل مشاهده است فقط کافیست بلیط را از راننده خریداری کنید و به داخل اتوبوس بروید تا در کمتر از نیم ساعت به مقصد برسید.

قطار:
فرودگاه ایستگاه قطار ندارد اما می توانید با اتوبوس خود را به ایستگاه ها برسانید و بقیه ی مسیر تا هتل و یا مرکز شهر را با قطار طی کنید.

کرایه اتومبیل:
اگر به صورت گروهی سفر می کنید فرودگاه امکان کرایه اتوبوس را برایتان فراهم کرده است تا با این اتوبوس ها بتوانید به راحتی خود را به مرکز شهر برسانید. در روزهای شلوغ و تعطیلات بهتر است این اتوبوس ها را از قبل رزرو کنید.

ترانسفر خصوصی:
این گزینه حتی از تاکسی هم راحت تر و در دسترس تر است اگر آنقدر خسته هستید که نمی توانید برای پر شدن تاکسی منتظر بمانید ترانسفر خصوصی یکی از بهترین گزنه هاست. کافیست قبل از اینکه به فرودگاه برسید ماشین را به صورت آنلاین رزرو کنید تا همین که به ترمینال رسیدید راننده را حاضر و آماده در جلوی در ببینید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>