اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره علف زن

قطع کردن شاخه های درختان و علف ها

با توجه به این مسئله که هر یک از کشاورزان و باغبانان می بایست در فواصل زمانی مختلف شاخه های درختان خود را کوتاه کنند؛ نیاز به یک اره درخت بری دارند که بتوانند به وسیله آن دست به این مهم بزنند.امروزه اره های بسیار زیادی را تولید نموده اند که بتوانند با هر یک از آن ها بخشی از نیازهای هر کشاورز و باغبانی را برطرف نمود.

اره های معمولی و قدیمی دیگر توانایی لازم را در زمین های زراعی ندارند و به همین علت از اره های برقی، بنزینی و شارژی و سایر اره های دیگر موتوری و زنجیری در زمین های زراعی استفاده می شود که هر یک از این اره ها کاربردهای خاص خود را دارند و در موقعیت های خاص از هر یک از این اره ها استفاده می شود. یکی از این اره ها، اره علف زن می باشد که به آن اره سرشاخه زن هم اطلاق می گردد.

که در خصوص این گونه از اره ها صورت می پذیرد؛ با نوع کاربرد و کارایی خاص اره علف زن نیز آشنا خواهیم شد تا در صورتی که بخواهید این نوع از اره ها را خریداری کنید؛ با اطمینان خاطر و اطلاعات دقیق تر خرید خویش را صورت دهید و به خوبی از وجود این اره ها با کاربرد خاص خود استفاده کنید.

آشنایی با اره علف زن

اره علف زن از جمله اره هایی می باشد که می توان از وجود آن ها در صنعت کشاورزی و باغبانی به خوبی بهره برد. این نوع از اره ها به علت خاصیت و قابلیت هایی که دارند؛ چند سالی است که مورد توجه جامعه کشاورزی واقع شده است.

اره علف زن را بیشتر با نام اره سرشاخه زن می شناسند چرا که از این نوع اره ها بیشتر برای کوتاه کردن سرشاخه های درختان استفاده می شود که کارکردهای خاص خود را دارند. اره علف زن معمولا دارای دسته ای بلند است که ممکن است این دسته به صورت ثابت یا به صورت تلسکوپی باشد که در هر صورت به اره زنجیری کوچکی متصل گردیده است و می توان از آن به خوبی استفاده نمود.

شما می توانید اره علف زن را در مدل های مختلف با منبع سوخت متفاوت به صورت بنزینی و شارژی یا برقی خریداری کنید که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین با استفاده از اره علف زن و دسته بلندی که دارد؛ می توان استفاده های مفید و به جایی به عمل آورد.

کاربرد اصلی اره علف زن یا اره سرشاخه زن

اما حالا که با اره علف زن آشنا شده اید؛ بد نیست در مورد کاربرد عمده این نوع از اره ها نیز آشنا باشید و بدانید که اره علف زن یا اره سرشاخه زن به چه کاری می آید و از وجود آن در زمین های زراعی می توان چگونه استفاده نمود؟

برای پاسخ به این سوالات و تمامی ابهامات در ذهن در این راستا می بایست این گونه خاطر نشان کرد که اره علف زن یا اره سرشاخه زن را در زمین های زراعی کشاورزان و باغبانان مورد استفاده قرار می دهند چرا که این نوع از اره ها این امکان را برای شما میسر می گرداند که بتوانید با استفاده از آن به شاخه های بلندتر و دور از دسترس نیز دسترسی یافت.

به بیانی دیگر می توان این گونه یادآور شد که با استفاده از اره علف زن یا سرشاخه زن می توان قسمت های بالایی و دور از دسترس شاخه های درختان را نیز برید. مسئله ای که اگر اره علف زن یا سرشاخه زن نبود؛ چنین امکانی برای باغبانان و کشاورزان نبود که به راحتی به قسمت های بالایی شاخه ها دسترسی داشته باشند.

استفاده از اره علف زن یا سرشاخه زن در زمین های زراعی

با توجه به این مسئله که کاربرد و کارایی اره علف زن یا سرشاخه زن بالاست و به وسیله آن می توان دست به مواردی زد که با سایر اره های دیگر نمی توان به آن دست یافت؛ امروزه خرید و استفاده از این نوع از اره ها توسط کشاورزان و باغبانان صورت می پذیرد تا با استفاده از اره علف زن یا سرشاخه زن به وسیله میله بلندی که دارند؛ سر شاخه های درختان را کوتاه کرد تا صدمه ای در نهایت به درختان و محصولات شما وارد نسازد.

خوشبختانه امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید اره های علف زن سربرآورده اند تا در شرکت خویش با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و درجه یک بتوانند این دسته از اره ها را تولید و آن ها را روانه بازار کنند تا در دسترس کشاورزان و باغبانان قرار گیرد.

ویژگی های شایان توجه اره علف زن یا سرشاخه زن

یکی از ویژگی ها و مزیت های شایان توجهی که در خصوص اره های علف زن یا سرشاخه زن علاوه بر کاربرد اصلی آن ها وجود دارد؛ ذکر این مسئله است که شما می توانید با خرید و استفاده از این نوع اره ها در زمین های زراعی خویش هر گونه عمل هرس کردن و بریدن شاخه های بلند و دور از دسترس افراد را در خصوص درختان و گیاهان با سرعت عمل بیشتری به پیش برد.

بنابراین اساس کار و استفاده از دستگاه علف زن همین هرس کردن و بریدن شاخه های درختان و گیاهانی است که به راحتی نمی توان به آن ها دسترسی داشت و این عمل ممکن بود با سختی و رنج و زحمت بسیار زیاد در بازه زمانی طولانی تری صورت پذیرد.

ولی با ورود اره علف زن یا سرشاخه زن به جامعه کشاورزی، مشکل به وجود آمده را حل و فصل نموده و می توان روند کاری را با سرعت عمل بیشتری به پیش برد.پس در صورتی که به چنین دستگاهی نیاز دارید؛ می توانید آن را در برندهای مطرح با بهترین مواد اولیه ساخت و طراحی خریداری کرده و در زمین های زراعی خویش مورد استفاده قرار دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>