اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


الیاف بتن


استفاده از الیاف بتن در روند ساخت و ساز ساختمانی

امروزه به جهت آنکه بتوانیم ساختمان های مستحکم و مقاومی را در اختیار داشته باشیم؛ از الیاف بتن استفاده می شود که استفاده و کاربرد الیاف به طور کلی در بتن می تواند یک ساختمان را از نظر ساخت و سازی مستحکم برای صاحبان آن کاملا ایمن و به دور از هر گونه خطری سازد.به همین جهت است که این نوع از مواد درون بتن ها رواج و شیوع پیدا کرده اند و در بیشتر ساختمان ها این روزها از الیاف بتن استفاده می شود.

اما همان طور که می دانید و یا اینکه تاکنون شنیده اید؛ الیاف های بتن انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند. حال این سوال مطرح می شود که بهترین الیاف در بتن کدام است و برای مقاوم سازی سطح ساختمان ها بهتر است از کدام یک از الیاف های بتن بهره مند گشت که با خیال راحت بتوان درون آن ساختمان ها تا سالیان سال زندگی کرد؟در ادامه به ذکر همین مسئله پرداخته می شود. پس در صورتی که می خواهید در بتن خویش از الیاف بهره مند شوید؛ تا پایان با ما همراه باشید.

بکار بردن الیاف های مختلف در بتن

با توجه به قدرت کشش بتن با استفاده از کاربرد و کارایی انواع مختلف الیاف ها در بتن که سبب انعطاف پذیری بالای بتن و جلوگیری به عمل آوردن از هر گونه ترک خوردگی در بتن می شود؛ امروزه از انواع مختلف الیاف ها در بتن استفاده می شود که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند.در بین انواع مختلفی که از الیاف های بتن وجود دارد و شما می توانید آن ها را به عنوان متداول ترین و بهترین الیاف های بتن در مرحله بتن ریزی ساختمان خود به کار ببندید؛ می توان به انواع الیاف pp، الیاف پلاستیک و الیاف فلزی و... اشاره کرد که این نوع از الیاف های نامبرده شده را جزء کاربردی ترین نوع از الیاف های بتن به شمار می آورند.

به طور کلی وجود هر یک از این الیاف ها در بتن سبب می شود تا خیال شما را در روند ساخت و ساز ساختمانی تا حدود بسیار زیادی راحت و آسوده خاطر نمایند تا شما بتوانید با فراغ بال مدت ها در چهار دیواری منزل خویش احساس آسایش و آرامش کرده و به زندگی سراسر عشق و امید به زندگی خود روی آورید. نکته حائز اهمیتی که در این زمینه وجود دارد؛ نوع کاربرد و کارایی هر یک از این الیاف ها می باشد.

به این صورت که طبیعتا نوع الیاف بتن مورد استفاده در جهت کفسازی یک انبار مواد غذایی با الیاف بتن مورد استفاده در جهت کفسازی یک سوله چاپ با دستگاه هایی همراه با بار دینامیکی متناوب و حرکت ارتعاشی روی سطح موجود می تواند کاملا متفاوت از همدیگر باشد. به همین جهت است که نمی توان به طور دقیق اذعان داشت که کدام یک از الیاف های موجود، بهترین الیاف بتن می باشد.

بهترین الیاف در بتن

با توجه به این مسئله که امروزه از الیاف های مختلفی در بتن استفاده می شود و هر یک از آن ها کاربرد و کارایی خاص خود را دارند؛ می بایست در مراکز فروش الیاف بتن، بهترین و کارآمدترین الیاف بتن را برای بتن ریزی ساختمان خود خریداری کنید.توجه داشته باشید که بسته به نوع ساختمان مورد نظر می بایست از الیاف های خاص مربوط به آن استفاده کرد.

پس با در نظر گرفتن این نکته نمی توان به طور کلی یک الیاف بتن را به عنوان بهترین الیاف در بتن نام برد؛ بلکه بهترین الیاف بتن، الیافی می باشد که دقیقا برای ساختمان مورد نظر شما طرح ریزی شده است و آنچنان مقاومت و انعطاف پذیری دارد که بتواند از پس هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی بربیاید.

پس در صورتی که شناخت کلی در خصوص الیاف های بتن ندارید؛ می توانید انتخاب هر یک از آن ها را به افراد مطمئن و کاربلد در این حیطه بسپارید که بر حسب تجربه و تخصص خویش هر یک از الیاف های موجود را برای شما خریداری نموده و آن ها را در دل بتن ریزی ساختمان شما به کار ببندند تا بدین ترتیب شما بتوانید ساختمانی نوپا و بسیار مستحکمی را در اختیار داشته باشید.

استفاده از الیاف بتن جایگزینی بی بدیل برای بتن های سنتی

به جای استفاده از بتن های سنتی و بهره وری از آرماتوربندی، امروزه در بیشتر ساختمان ها از بهترین و کاربردی ترین الیاف بتن استفاده می شود که به عنوان جایگزینی بی بدیل برای بتن های سنتی از آن ها یاد شده است.

این نوع از بتن ها با قابلیت شکل پذیری بسیار بالا و مقاومت بی نظیر خود چند سالی است که حسابی بر سر زبان ها افتاده اند. استفاده از الیاف بتن در جذب انرژی و مقاومت بالا به خرج دادن در برابر ترک خوردگی بتن بسیار مثمر به ثمر واقع شده است.

در بسیاری از ساختمان ها از جمله ساخت کف سازی سالن های صنعتی استفاده از الیاف بتن به خوبی جایگزین آرماتوربندی شده است. ضمن اینکه بهره بردن از الیاف بتن در برابر صدا و سرعت بالای اجرای کار کاملا عایق بندی شده است.

قیمت فروش الیاف بتن

شاید این تصور به وجود آید که با توجه به مزیت ها و ویژگی های شایان توجهی که الیاف در بتن وجود دارد؛ قیمت فروش الیاف بتن هم بسیار بالا می باشد. در صورتی که این گونه نیست و حتی قیمت بهترین نوع الیاف در بتن از همه نظر برای شما به صرفه تمام خواهد شد.

بنابراین در صورتی که به دنبال بهترین الیاف در بتن هستید و می خواهید ساختمانی از هر جهت مقاوم را در اختیار داشته باشید؛ می توانید با قیمت های مقرون به صرفه هر یک از این الیاف ها را متناسب با نوع کف سازی ساختمان های مختلف خریداری نموده و آن ها را در دل بتن ریزی های ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید از خواص و قابلیت چسبندگی بالا و نیز مقاومت بی نظیر آن ها به خوبی در بتن ریزی ساختمان مورد نظر خویش بهره مند گردید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>