اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتونیر


خرید بتونیر یا میکسر بتن

بتونیر یا میکسر بتن یکی از وسایل و تجهیزاتی می باشد که شما می توانید با خرید هر یک از مدل های مختلف آن در ساخت و سازهای ساختمانی خود روند کاری خویش را با سرعت و سهولت بیشتری همراه سازید.به همین جهت است که با توجه به عملیات و پروژه های مختلف ساختمانی امروزه خرید بتونیر یا میکسرهای بتن به یکی از مسائلی تبدیل شده است که هر یک از کارکنان با آن آشنا شده و از وجود این وسیله در عملیات و پروژه های مختلف به خوبی استفاده به عمل می آورند.

اما باید به این نکته توجه داشت که هر یک از این بتونیرها کاربردهای خاص خود را دارند و شما بایستی با توجه به کاربردی که هر یک از آن ها دارند؛ آن ها را در روند ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار دهید.در پروژه ها و عملیات کوچک و متوسط شما بایستی از بتونیر 250 لیتری استفاده کنید و در پروژه های بزرگ تر از بتونیر 400 لیتری و بالاتر از آن بسته به نوع پروژه و عملیات مختلف استفاده به عمل آورید. به همین جهت است که هر یک از آن ها را در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند و شما بایستی به خوبی از وجود این بتونیرها استفاده کنید و آن ها را با توجه به کاربردی که دارند؛ خریداری کنید تا انتخاب شما بهتر و شایسته تر به پیش رود.

ویژگی های میکسرهای بتن با توجه به عملیات مختلف

تا پیش از طراحی و ساخت میکسرهای بتن، کار برای کارکنان ساختمانی بسیار طاقت قرسا بوده و با سختی مدت زمان بسیار زیادی را صرف ساخت و تهیه ملات برای ساخت و ساز ساختمانی می کردند.اما پس از تولید و طراحی بتونیرها بود که به یکباره تحولی بزرگ در عملیات و پروژه های مختلف ساختمان سازی به وجود آمد. به گونه ای که کارکنان ساختمانی این بار توسط بتونیر کار ساخت و ساز ساختمانی خویش را به پیش می بردند.

اما پس از یک مدتی استفاده از بتونیرهای کوچک، این فکر در اذهان طراحان و تولیدکنندگان بتونیرها خطور کرد که نمی توان آن ها را در عملیات بزرگ تر مورد استفاده قرار داد و بایستی حتما بتونیرهای بزرگ تری را ساخت و طراحی نمود تا بتوان در تمامی عملیات و پروژه های مختلف از تک تک این بتونیرها بهره جست.اینجاست که کاربرد بتونیر 250 لیتری با بتونیرهای 400 و 500 و بالاتر به وضوح مشخص شد. ولی باز هم بتونیر 250 لیتری به عنوان یک بتونیر استاندارد در پروژه های مختلف کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

بتونیر 250 لیتری و کاربرد آن

بتونیر 250 لیتری را هر چند در اندازه های کوچکی ساخته و طراحی کرده اند؛ ولی این بدان معنا نیست که کاربرد آن ها بسیار کم و ناچیز است و دیگر نمی توان از آن ها به خوبی بهره جست؛ بلکه شما می توانید بتونیر 250 لیتری را هم در پروژه های کوچک و هم در پروژه های متوسط مورد استفاده قرار دهید و از آنجا که غالب پروژه ها را همین پروژه ها تشکیل می دهند؛ می توان اذعان داشت که بتونیر 250 لیتری کاربردی بسیار وسیع دارد و می توان در بسیاری از پروژه ها آن ها را مورد استفاده قرار داد.بنابراین بتونیر 250 لیتری را یکی از بهترین و کارآمدترین نوع بتونیرها می دانند.

تفاوت بتونیر 250 لیتری و 400 لیتری در چیست؟

همان طور که در نامگذاری بتونیرها کاملا واضح و مشخص است؛ بتونیر 250 لیتری و 400 لیتری تفاوت های محسوسی دارند و هر یک از آن ها را می بایست در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار داد.به این صورت که بتونیر 400 لیتری با توجه به حجم بیشتری که دارد؛ در عملیات و پروژه های بزرگ تری مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین در صورتی که نتوان بتونیر 250 لیتری را با توجه به حجمی که دارد؛ در پروژه یا عملیات ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار داد؛ می توان به جای آن از بتونیر 400 لیتری و با حجم بیشتری بهره جست تا بتوان متناسب با حجمی که دارند؛ آن ها را در پروژه های مختلف مورد استفاده کارکنان ساختمانی قرار داد تا بدین ترتیب بتوان با سهولت و سرعت بیشتری عملیات ساختمان سازی را به پیش برد.

علاوه بر تفاوتی که میان بتونیر 250 لیتری و 400 لیتری در حجم و اندازه آن ها وجود دارد؛ این تفاوت در قیمت بتونیرها نیز واضح و محسوس می باشد. به این صورت که هر چقدر حجم بتونیرها یا میکسرهای بتن بیشتر باشد؛ قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر می باشد.چرا که به طور کلی یکی از یکی از مسائل تعیین ساز در قیمت بتونیرها، میزان آهنی می باشد که در تولید و طراحی آن ها مورد استفاده قرار گرفته شده است.

به همین علت است که در بتونیر 250 لیتری با توجه به این مسئله که آهن کمتری در تولید آن ها استفاده شده است؛ از قیمت پایین تری نسبت به بتونیر 400 لیتری برخوردار می باشد و شما می توانید با قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری این نوع از بتونیرها را برای خود خریداری کنید و از وجود آن ها در عملیات و پروژه های مختلف به خوبی بهره مند شوید.

بنابراین میان بتونیر 250 لیتری با 400 لیتری تفاوت هایی وجود دارد که شما می بایست به نیاز و نوع استفاده خود به این نوع از بتونیرها توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین و کارآمدترین بتونیرهایی را برای خود خریداری کنید که به خوبی نیاز خود را به وسیله آن می توانید مرتفع ساخته و در عملیات و پروژه های مختلف از آن ها استفاده کنید.

خرید بتونیر با توجه به نیاز خود

با توجه به وجود تفاوت هایی که میان بتونیر 250 لیتری با 400 لیتری وجود دارد؛ شما می بایست هر یک از آن ها را با توجه به کاربردی که دارند؛ مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که شما به هنگام خرید این نوع از وسایل و تجهیزات ساختمانی می بایست توجه نموده و این وسیله را بر حسب نیاز خود خریداری کنید تا بدین ترتیب خریدی شایسته در پیش رو داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>