اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


علف زن


خرید دستگاه علف زن در بهترین برندهای تولیدی

دستگاه علف زن یا علف تراش که با نام های مختلفی از آن یاد می شود؛ از جمله دستگاه هایی به شمار می آید که شما می توانید با خرید آن ها برای همیشه از شر علف های هرز خود و مزارع کشاورزی خویش را راحت و آسوده خاطر نمایید.از بین بردن علف های هرز کلیه فضاهای سبز و کوتاه و هرس نمودن آن ها در فواصل مختلف زمانی از جمله اهدافی می باشد که بهتر است به وسیله دستگاه علف زن یا علف چین به راحتی و با سرعت عمل بالاتری انجام داد.

بنابراین در همین راستا به منظور راهنمایی شما از خرید دستگاه نامبرده شده به مقایسه دو برند مطرح و معروف این دستگاه خواهیم پرداخت و نکات مثبت و منفی هر یک از آن ها را بیان خواهیم داشت تا در صورت خرید بتوانید با مقایسه ای که میان هر یک از این عوامل صورت می بخشید؛ در نهایت بتوانید برند محبوب و مرغوب و باکیفیت دستگاه های علف زن را برای خود خریداری نموده و به خوبی از وجود آن در زمین های زراعی نهایت بهره را ببرید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه علف زن برند هوندا

از جمله برندهای مشهور دستگاه علف زن، برند هوندا می باشد. برند مشهور هوندا را می توان یکی از برترین برندهای دستگاه علف زن به شمار آورد که با موتور چهار زمانه خود یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها در زمینه کوتاه و هرس نمودن علف های هرز می باشد.این برند را امروزه کشورهایی همچون کره و ژاپن و تایوان و حتی چین طراحی می کنند که با حجم موتور 40 سی سی و دور موتور 10هزار بر دقیقه یکی از بهترین ابزارهای لازم در زمینه کوتاه نمودن علف های هرز و کوتاه و مرتب نمودن علف های موجود در فضاهای سبز می باشد.

آشنایی با دستگاه علف زن مدل KNC


دستگاه علف زن مدل KNC نیز از دیگر برندهای مطرح در این زمینه است. این مدل از علف تراش ها ساخت کشور کره می باشد که از جمله نمونه هایی می باشد که در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار است.چرا که برند نامبرده شده در زمینه تولید و ساخت علف تراش ها از جمله با کیفیت ترین برندهای مطرح می باشد که امروزه باغبانان از آن در زمین های زراعی خویش نهایت بهره را می برند.

موتور این دستگاه به صورت دو زمانه بوده و حجم موتور آن نیز 40 سی سی می باشد و در دقیقه دور موتور آن 7000 دور می باشد که برای چیدن و از بین بردن علف های هرز موجود در مزارع و فضاهای سبز مناسب می باشد.

خرید دستگاه علف زن با توجه به مدل ها و برندهای مختلف

با توجه به این مسئله که امروزه دستگاه علف زن را در مدل ها و برندهای مختلفی تولید و طراحی می کنند؛ خرید این نوع از دستگاه ها نیاز به اطلاعات جزئی در خصوص هر یک از این مدل ها و نیز شناخت دقیق و درست آن ها در قیاس با مدل ها و برندهای دیگر دارد تا با مقایسه هایی که میان هر یک از مدل ها و برندهای مختلف صورت می گیرد؛ بتوان در نهایت به مدل و برند مورد نیاز خود دست یافت.در همین راستا برآن شده ایم تا در ادامه به مقایسه دو برند مشهور دستگاه علف زن یعنی برند مقایسه هوندا و KNC بپردازیم. پس در صورتی که قصد خرید علف تراش ها را دارید، با ما همراه باشید.

مقایسه علف زن هوندا با KNC

به طور کلی با توجه به این مسئله که دستگاه های علف زن برند هوندا و KNC مشخصه ها و ویژگی های خود را دارند؛ بهتر است به صورت مقایسه ای به هر یک از این مشخصه ها و مزایای هر یک از آن ها پرداخته شود تا بتوان ویژگی های بارز هر یک از آن ها را دانسته و آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود. از جمله این مشخصه ها و ویژگی ها عبارتند از:

  • موتور برند هوندا چهار زمانه هوا خشک می باشد و موتور برند KNC به صورت دو زمانه هوا خشک است.
  • دور موتور هوندا، 10000 دور بر دقیقه و KNC، 7000 دور بر دقیقه است.
  •  موتور علف زن KNC ترکیبی از روغن و بنزین می باشد. در حالی که در برند هوندا به هیچ عنوان از روغن و ترکیب آن با بنزین در منبع سوخت آن استفاده نشده است و همین امر به نوبه خود سبب می شود تا هیچ گونه دردسری در کارکرد و عملکرد موتور دستگاه شما به وجود نیاید.
  • قدرت دستگاه علف تراش: هر چند که به طور کلی قدرت هر یک از برندهای یاد شده در قیاس با هم ردیفان خویش بسیار بالاست؛ ولی با توجه به موتور چهار زمانه ای که در برند هوندا برای این دستگاه تعبیه شده است؛ قدرت این نوع از دستگاه ها به مراتب بالا می باشد.
  • قیمت علف تراش KNC نسبت به برند هوندا کمتر می باشد. ولی به طور کلی کیفیت و قیمت این برند تولیدی دستگاه های علف زن ها چندان اختلافی با علف زن هوندا ندارد.

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد؛ نمی توان چندان اختلافی از هر نظر وجه نسبت به دستگاه علف زن برند هوندا و KNC متصور گشت و هر یک از این برندهای تولیدی را می توان جزء برندهای مطرح در زمینه تولید و طراحی دستگاه های علف زن به شمار آورد.

بنابراین در صورتی که قصد خرید دستگاه نامبرده شده را دارید؛ می توانید هر یک از این دستگاه ها را خریداری کنید. ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر چند موتور چهار زمانه این نوع از دستگاه ها از نظر کیفیت و قدرت به مراتب خیلی بالاتر از موتور دو زمانه می باشد؛ ولی بهتر است هر یک از آن ها را با توجه به نیاز خویش و نیز زمین های زراعی و کارکرد مصرفی این دستگاه در آن ها خریداری کنید تا بتوان خریدی شایسته و مفیدی را در پیش رو داشته باشید و به خوبی از این وسیله کارآمد استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>