اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

علف زن

دقت داشته باشید که این برندها بر مبنای میزان فروش و موفقیت در بازار جهانی انتخاب شده اند و ممکن است برخی از آن ها در بازار ایران حضور فعالی نداشته باشند.هرچند تلاش می کنیم تا در انتهای نگاهی اجمالی به برندهای موفق بازار ایران داشته باشیم اما ابتدا به شکل عمومی، برندهای تمام سطح جهان را بررسی خواهیم کرد. نیاز به ذکر است که در نمایش این 5 برند هیچ ترتیب خاصی در نظر گرفته نشده است.

رمینگتون

یکی از برندهای موفق عرصه تولید علف زن کالسکه ای است که در آمریکا تولید شده و سابقه بسیار طولانی در این عرصه دارد. هرچند تخصص اصلی این برند در تولید لوازم خانگی و حفاظت از پوست و مو است، اما در تولید علف زن کالسکه ای نیز عملکرد بسیار عالی داشته است.محصولات این بزند بخاطر کیفیت بالای قطعات، عمر طولانی و همچنین کاربری راحت زبانزد هستند. مدل RM1159 این برند یکی از مدل های موفق در سطح جهان است.

هاسکوارنا

نیازی به توضیح نیست که برند هاسکوارنا در این عرصه تا چه حد مشهور و موفق است. هاسکوارنا ملزومات مختلفی را از اره بنزینی و برقی گرفته تا علف زن کالسکه ای تولید می کند و همیشه با تکیه بر تجربه بسیار بالایی که دارد، توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

تولیدات این برند معمولاً قدرت زیادی داشته و در کنار توجه به نکات خلاقانه مهندسی، سطح بالایی از تجهیزات و امکانات حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. مدل HU675HWT یکی از برترین تولیدات این برند.

ساوث لند(Southland)

یکی از نقاط قوت و ویژگی های اصلی ساوث لند استفاده از موتورهایی با توان بالاست. این برند برخلاف برندهای دیگر بیشتر با تمرکز بر این وسیله تولیدات خود را روانه بازار کرده و می توان اصل فعالیت آن را محدود به تولید ملزومات باغبانی دانست. مدل SWFT15022 یکی از مشهورترین مدل های علف زن کالسکه ای در جهان است.

این سه برند در بازارهای جهانی عملکرد بسیاری عالی داشته و در کنار برندهایی مانند کاب کادت(Cub Cadet) و آرینز(Ariens) از پرچمداران این حیطه تلقی می شوند. اما در کنار این برندهای جهانی بد نیست تا نگاهی به دو برند موفق بازار ایران نیز داشته باشیم.

هیوندای

علف زن کالسکه ای هیونداینه تنها در ایران بلکه در بازار شرق آسیا نیز کاملاً موفق ظاهر شده است تا جایی که می توان آن را یکی از برندهای موفق آسیایی در این عرصه دانست. علف زن کالسکه ای در کنار مقاومت و طول عمر بیشتر، معمولاً کمتر دچار خرابی و نقص در موتور شده و در این بخش عملکرد بسیار عالی داشته است.

دانش بالای این برند در تولید موتور کمک کرده تا علف زن کالسکه ای هیوندای نیز موتور را به عنوان یک نقطه قوت به مشتریان نشان دهد. برای خرید علف زن کالسکه ای در ایران، قطعاً هیوندایی یکی از اولین انتخاب هاست.

کنزاکس

هرچند علف زن کالسکه ای کنزاکس به اندازه رقیب خود یعنی هیوندایی از اصالت و سابقه بهره مند نیست اما در بازار ایران توانسته به سهم بالایی دست پیدا کند. سادگی تولیدات در عین کاربردی بودن آن ها کمک کرده تا محصولات این برند با استقبال بالای مشتریان مواجه شود.

به علاوه یکی دیگر از نقاط قوت علف زن کالسکه ای کنزاکس، مقرون به صرفه بودن آن است. معمولاً می توانید با قیمت مناسبی خرید علف زن کالسکه ای کنزاکس را به ثمر رسانده و از مزایای محصولات آن بهره مند شوید.

مزایای علف زن کالسکه ای

پیش تر به تفصیل در مورد مزایای علف زن عادی نسبت به چمن زن توضیحاتی ارائه شده است و این مزایا شامل حال علف زن کالسکه ای نیز خواهد شد. به همین علت تلاش کردیم تا در این بخش علف زن کالسکه ای را نسبت به نوع عادی آن مقایسه کرده و مزایای آن را بررسی کنیم. اصلی ترین مزایای علف زن کالسکه ای به شرح زیر است.

نیازی به تحمل وزن آن نیست: در علف زن عادی ساختار وسیله به شکلی است که شما نیاز دارید آن را در دست گرفته و وزن آن را تحمل کنید. به بیانی دیگر می توان گفت که علف زن عادی متکی به زمین نبوده و باید با دست حمل شود. این کار با وسیله را تا حدی سخت می کند. اما علف زن کالسکه ای به شکلی طراحی شده که متکی به زمین بوده و ترکیب چرخ و دسته بلند کمک می کنند بدون نیاز به تحمل وزن وسیله، با آن کار کنید. کافیست تا به کمک دسته، علف زن کالسکه ای را بر روی چرخ به سمت جلو و عقب هل دهید.

عرض پوشش بیشتر: در حالی که معمولاً علف زن عادی عرض کمتری را پوشش می دهد، علف زن کالسکه ای بخاطر ساختار خاصی که دارد، عرض بیشتری را پوشش می دهد. عرض برش در این محصول بیشتر است و گاهاً تا 22 اینچ افزایش می یابد. این عرض بیشتر کمک می کند تا با سرعت بیشتر بتوان سطوح وسیع را پوشش دهید. این یعنی سرعت انجام کار در زمین های وسیع با این وسیله بیشتر باشد.

حجم بیشتر موتور و ساختار بهتر آن: در علف زن دستی لزوم حفظ وزن در سطح پایین، باعث شده تا طراحان و تولیدکنندگان مجبور به استفاده از موتورهایی با حجم کم و عموماً دو زمانه هستند. اما ساختار شاسی و طراحی خاص علف زن کالسکه ای ابتکار عمل و آزادی بیشتری را به طراحان در انتخاب موتور داده است.

عموماً موتورهای این دستگاه چهارزمانه بوده و این باعث شده تا مزایای استفاده از این موتورها شامل حال آن شود. در کنار مزایای موتور چهار زمانه، این امکان فراهم شده است که بتوان از موتورهایی با حجم بیشتر استفاده کرد. این قدرت بیشتر نتایج مثبتی در افزایش توان و سرعت کار به همراه دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>