اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شیلنگ ویبراتور

با انواع شیلنگ ویبراتور مکانیکی بیشتر آشنا شویم

شیلنگ ویبره و یا شیلنگ ویبراتور در انواع سایزهای متفاوتی تولید می­شود. بازه سایزهای این محصول از 1 اینچ الی 3 اینچ وجود دارد و در اکثر پروژه­های ساختمانی و بتن کاری به کار برده می­شود. شیلنگ ویبراتور به صورت استاندارد از طولی به اندازه 6 متر بهره برده است.این محصول قلب تپنده دستگاه هواگیری بتن می­باشد و هوای داخل بتن را تخلیه می­کند. شما می­توانید هر سایز از این وسیله را متناسب با نیاز خود و پروژه­ تان به کار بگیرید.

سایزبندی این محصول در 5 اندازه وجود دارد که عبارتند از: سایز 1 اینچ، 1.5 اینچ، 2 اینچ، 2.5 اینچ و 3 اینچ. هر یک از این اندازه­ها برای کاربرد­های مشخصی به کار گرفته می­شود و انتخاب و به کارگیری نادرست آن ممکن است نتیجه رضایت بخشی را برایتان به ارمغان نیاورد.

در حالت کلی از شیلنگ ویبراتور مکانیکی 1.5 اینچی جهت بتن ریزی در پروژه­های کوچک و حجم متوسط استفاده می­شود. ناگفته نماند که از این سایز به منظور بتن ریزی سقف و ستون نیز بهره می­برند.این در حالی است که از شیلنگ ویبراتور مکانیکی 2 اینچی در پروژه­های بزرگ­تر و برای بتن ریزی کف و سقف استفاده می­کنند. شما باید قبل از خرید شیلنگ ویبراتور نوع نیاز خود را مشخص کنید.

یک شیلنگ ویبراتور مکانیکی خوب چه ویژگی دارد؟

برای اینکه بتوانیم یک شیلنگ ویبره مناسب را تعریف کنیم باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم که شامل:

برای استفاده از شیلنگ ویبراتور باید آن را به موتور ویبراتور متصل کنید. این عمل توسط یک کوپلینگ انجام می­شود. در نتیجه شیلنگ ویبره-ای مناسب است که قابلیت اتصال به تمامی موتورهای ویبره را داشته باشد.
لایه پوستی این شیلنگ ها بسیار حائز اهمیت است.

در برخی نمونه­ها این رویه به صورت باند دور شیلنگ پیچیده می شود و در برخی دیگر از آن ها از یک لایه رویی از جنس پلاستیک استفاده می­ود که کیفیت آن را افزایش می­دهد و در برابر تاب خوردگی، سایش، رطوبت و... مقاوم است.جنس این شیلنگ­ها بسیار مهم هستند. اغلب آن­ها را از سیم می­سازند تا به این آسانی­ها بریده نشود.

قیمت شیلنگ ویبراتور

عوامل بسیار مختلفی وجود دارد که بر قیمت نهایی و فروش شیلنگ ویبراتور تأثیر می­گذارد. قیمت شیلگ ویبراتور با در نظر گرفتن نوع آن، برند محصول و سایز آن با یکدیگر تفاوت دارد. این بدان معنی است که قیمت فروش شیلنگ ویبره بادی یا بنزینی و برقی و... با یکدیگر متفاوت است.

کیفیت ساخت این محصول با یکدیگر متفاوت است و اگر به دنبال کیفیت خوب و درجه یک هستید قطعا باید سر کیسه را شل کنید و آماده پرداخت هزینه بالایی باشید اما با این حال شما می­توانید با یک قیمت مناسب نمونه باکیفیت ان را هم خریداری کنید.توجه داشته باشید که هر چه سایز شیلنگ ویبراتور مکانیکی شما بیشتر باشد طبیعی است که بر قیمت آن اثر خواهد داشت و از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

خرید شیلنگ ویبراتور

در زمان خرید شیلنگ ویبره، فراموش نکنید با توجه به مساحت مقطع بتن ریزی، این محصول را انتخاب نمایید. در صورتی که شیلنگ ویبره بتن خریداری شده توسط شما سایز بالا باشد و مقطع بتن ریزی شما کوچک، باعث می شود تا شیره بتن بالا بیاید.

در مقابل اگر شیلنگ ویبره خریداری شده شما سایز کوچک باشد و مقطع بتن ریزی بزرگفانجام عملیات ویبره به صورت صحیح پیش نخواهد رفت. در نتیجه توصیه می­کنیم که بیشتر از قیمت به معیار و ملاک­های پروژه توجه کنید. درست است که نمی­توان به قیمت بی­توجه بود اما کیفیت همیشه حرف اول را می­زند.

خرید شیلنگ ویبراتور مکانیکی 1.5 اینچی یا 2 اینچ

از اصلی ترین و کاربردی ترین تجهیزات در بتن کاری می توان شیلنگ ویبراتور مکانیکی را نام برد، که وظیفه از بین بردن حباب­ها و حفره­های موجود در روی بتن را با ایجاد ارتعاش­هایی بر عهده دارد، همچنین با جذب آب اضافه بتن سبب می­شود تا بتن فشرده و مستحکم باشد.

این محصول در قسمت سری خود از یک دستگاه ویبره برخوردار است که مهم ترین بخش آن هم محسوب می شود.به شیلنگ ویبراتور مکانیکی، شیلنگ ویبراتور فوندانسیون، شیلنگ ویبراتور صنعتی و شیلنگ ویبراتور نیز گفته می­شود. علت نام گذاری این محصول به شیلنگ فوندانسیون این است که در پی ریزی مورد استفاده قرار می­گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>