اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ویبراتور برقی

آشنایی با ویبره برقی دریلی و کاربرد آن

ویبره برقی دریلی همان طور که از نام آن برمی آید؛ به گونه ای از دستگاه های ویبراتور اطلاق می شود که با استفاده از جریان برق کار می کنند و ظاهری درست شبیه به دریل دارند. از ویبره برقی دریلی یا همان ویبراتور دریلی برقی به منظور بتن ریزی ساختمان ها استفاده می شود که شما می توانید با استفاده از خرید و استفاده از آن ها در روند ساختمان سازی و پروژه های مختلف، تمامی حباب های موجود در هوا را بگیرید تا در نهایت یک بتن کاملا مستحکم و یک دستی را در اختیار داشته باشید.

ویبره برقی دریلی قادر خواهید بود با تعداد ضربات متوالی و با فشار بالای خود در دل بتن حالت لرزش و ارتعاش ایجاد کند تا تمامی حباب های موجود را از بین ببرد.ه واقع حکم هواگیری بتن ها را در اختیار دارد. اما در صورت که قصد خرید و استفاده از ویبره برقی دریلی دارید؛ بهتر است به یک سری از نکات در همین راستا توجه و اهتمام داشته باشید که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهد شد.

استفاده از ویبره برقی دریلی با در نظر گرفتن نکات لازم

در صورتی که قصد خرید و استفاده از ویبره برقی دریلی دارید؛ می بایست به یک سری نکات و اصول در این خصوص توجه داشته باشید و آن ها را هنگام استفاده مدنظر قرار دهید تا بتوانید به صورت بهینه از این ابزار به خوبی بهره مند گردید. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

عدم استفاده از ویبراتور دریلی برقی به صورت پشت سر هم

با توجه به این مسئله که ویبره برقی دریلی در عملیات بتن ریزی ساختمانی ضربات بسیار پیاپی و زیادی را در دل بتن ایجاد می کند و سبب ارتعاش و لرزش آن می گردد؛ همین مسئله ممکن است سبب داغ شدن دستگاه ویبراتور دریلی مورد نظر گردیده و در صورت استفاده از آن به صورت دائم و بدون وقفه ممکن است عملکرد خود را خیلی زود از دست بدهد و از عمر مفید آن کاسته شود.به همین جهت ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که نباید به طور بی وقفه از دستگاه ویبراتور دریلی خود استفاده کنید.

خطر برق گرفتگی

همان طور که می دانید؛ ویبره برقی دریلی با استفاده از جریان برق کار می کند. به همین جهت هر لحظه خطر برق گرفتگی ممکن است در کمین شما باشد. برای پیشگیری از بروز چنین رخدادی می بایست همواره پیش از استفاده از دستگاه ویبره برقی دریلی مورد نظر از سالم بودن سیم های برق آن اطمینان حاصل کنید و سپس در صورت سالم بودن اقدام به کار و استفاده از آن ها کنید تا مبادا به معضل برق گرفتگی گرفتار شوید.

در عین حال ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست بهتر است همیشه پس از انجام کار و به پایان رساندن آن، دستگاه را به طور کلی از برق بکشید و ویبراتور را به طور کامل از هر گونه بتن پاک کنید تا بدین ترتیب خطر برق گرفتگی و آسیب های دیگر شما را تهدید نکند.انجام این کارها در نهایت سبب افزایش طول عمر مفید دستگاه شما می شود که در صورت سهل انگاری ممکن است خسارت های مالی و جانی زیادی را به خود و اطرافیان خود وارد سازید.

از طرفی دیگر با توجه به این مسئله که نمی توان به صورت بی وقفه از این دستگاه استفاده کرد؛ حتی در مواقع استراحت هم باید آن را از برق بیرون بکشید تا به صورت ناگهانی و بر حسب حوادث مختلف به یکباره روشن نگردیده و خطر برق گرفتگی را برای شما به همراه نداشته باشد.

به مقاومت دستگاه خود توجه داشته باشید

هر یک از دستگاه های ویبره برقی دریلی در مقاومت های مختلفی تولید و طراحی شده اند که شما می بایست به مقاومت هر یک از آن ها توجه داشته باشید و به طور کلی این نکته را مدنظر قرار داده باشید که از هر گونه ضربه پوکر ویبراتور برقی دریلی خود به سطوح بسیار سخت بایستی اجتناب و دوری کنید تا بدین ترتیب قسمت پوکر دستگاه شما آسیب نبیند و بتوانید از عمر مفید دستگاه خود به خوبی بهره ببرید.

رعایت اصول کار با در نظر گرفتن مسائل ایمنی

در حین کار و فعالیت با استفاده از ویبره برقی دریلی شما می بایست تمامی اصول و قوانین را رعایت کنید و مسائل ایمنی را نیز در نظر داشته باشید تا مبادا مشکلی برای شما پیش بیاید. برای این منظور می بایست از لباس های مخصوص استفاده کنید و تا حد امکان به صورت دوره ای تحت نظر پزشک باشید تا از بروز بیماری های مختلف در این راستا جلوگیری به عمل آورید.

استفاده بهینه از ویبره برقی دریلی

با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ شما می بایست به طور بهینه از وسیله مورد نظر خود استفاده کنید. به این صورت که هم شما به عنوان اپراتور و مسئول کارکرد ویبره برقی دریلی و هم وسیله و ابزار کار شما می بایست شرایط لازم را برای کار داشته باشید.ابزار شما بایستی از هر نظر سالم باشد. به همین جهت می بایست پیش از شروع به کار، آن را به طور کامل مورد وارسی قرار دهید تا از سلامت کامل برخوردار بوده و سپس اقدام به کار با آن کنید تا مبادا مشکلی برای شما پیش آید.

ضمن اینکه با توجه به ضربات و حالت های ارتعاش و لرزه ای که ناشی از کار با ویبراتور دریلی برقی ایجاد می گردد؛ بهتر است خود شما هم از سلامت جسمی کامل برخوردار بوده و توانایی حمل و کار با ابزار مورد نظر را داشته باشید.رعایت کردن تمامی این نکات به شما کمک می کند تا به خوبی از وسیله مورد نظر در عملیات بتن ریزی ساختمانی استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی در روند کار برای شما پیش نیاید.

توجه داشته باشید که سختی کار ممکن است بر حسب ساخت و سازهای مختلف، برای شما متفاوت باشد. بنابراین باید آمادگی لازم را در هر پروژه ای داشته باشید و سپس اقدام به کار با ویبره برقی دریلی مورد نظر کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>