اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کریپتو تب (CryptoTab) چیست؟ آیا کسب بیت کوین رایگان از طریق آن واقعا امکان پذیر است؟ از حدود شش ماه پیش تب شدید یک سیستم کسب درآمد با استفاده از ماینینگ به نام کریپتوتب در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی آغاز شد. در ابتدای امر، انتشار پست بر علیه این جریان می توانست نتیجه عکس داشته باشد و به رشد بیشتر آن کمک کند.

اما اکنون که حرکت مردم به خصوص کاربران ایرانی به سمت این سیستم به بالاترین حد خود رسیده است، بر آن شدیم تا درباره سرویس کریپتوتب نظرات خود را با کاربران گرامی «وب سایت ارزدیجیتال» به اشتراک بگذاریم و به این بپردازیم که کریپتوتب چیست و چگونه کار می کند. لازم به تأکید است که تمام مطالب ذیل تنها نظرات تیم نقد و بررسی ارزدیجیتال بوده و هیچگونه مسئولیتی در قبال نتیجه گیری کاربران نخواهیم داشت.

هرمی

کریپتو تب چیست؟
وب سایت رسمی این مجوعه کریپتو تب را اینگونه معرفی می کند: کریپتوتب یک مرورگر و یک افزونه کم حجم با قابلیت استخراج بیت کوین هنگام وب گردی است.

اساس کار این سیستم بدین گونه است که کاربران می توانند نرم افزار مرورگر یا افزونه آن را برای مرورگر گوگل کروم نصب کنند و در هنگام وب گردی اقدام بهاستخراج بیت کوین نمایند. استفاده و دانلود از این نرم افزار و افزونه رایگان و با شعار مشارکت همگانی در استخراج بیت کوین به انتشار رسیده است.

از دیدگاه برخی کاربران این یک ایده فوق العاده محسوب می شود زیرا استخراج و توزیع بیت کوین را گسترده می کند و آن را از انحصار دستگاه های قدرتمند خلاص می سازد که یکی از شرایط حیات اصل تمرکززدایی در بیت کوین است.

همانطور که بارها در مقالات مختلف مخصوصا مقاله آموزش ماینینگ بیت کوین گفته ایم، استخراج به صرفه بیت کوین برای کسب درآمد در کوتاه مدت تنها با دستگاه های قدرتمند ای سیک (ASIC) امکان پذیر است و ماینینگ با CPU یا کارت گرافیک های معمولی نمی تواند به صرفه باشد.

پس چرا مردم به سمت به کریپتوتب رفتند؟ آیا ایده استفاده از CPU برای استخراج جدید است؟

قبل از کریپتو تب هم سایت های زیادی مشابه این ایده را ارائه داده اند که شما بتوانید هنگام وب گردی به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید، پس چه چیزی باعث انفجار کریپتوتب شد؟

طرح هرمی کریپتوتب
چیزی که باعث افزایش شدید جلب توجه کاربران به کریپتو تب شد، طرح عضوگیری آن بود. اصل موضوع همین بود و الا کمتر کسی حاضر است برای درآمد ناچیزی که حتی جوابگوی پول برق سیستم هم نیست از کریپتو تب استفاده کند.

به طور خلاصه سیستم به کاربران می گوید، از درآمد کم ماینینگ خود ناراضی هستید؟ دوستان خود را دعوت کنید و تا هفت سطح به صورت هرمی از پاداش استخراج دوستانتان و دوستان دوستانتان پورسانت دریافت کنید.

قبل از هر چیز توضیح کوتاهی درباره طرح های هرمی می دهیم:

هرمی

طرح هرمی چیست؟
فرض کنید شرکتی راه اندازی می شود که با تبلیغات گسترده به مردم وعده سودهای تضمینی و فوق العاده را می دهد. این شرکت می تواند بدون محصول باشد یک یا چند محصول برای خود معرفی کند.

در سطح اول، مالک شرکت میزان مبلغ حداقلی را برای ورود سرمایه گذاران تعیین می کند. مثلا مشخص می کند که مشتریان با پرداخت ماهانه 100 دلار (یا خرید محصول فرضی) می توانند عضو طرح شوند و با آوردن عضوهای جدید به سودهای بی نظیر دست یابند. اساس طرح اینگونه است که شرکت سود خود را برداشته و سود تضمینی را به مشارکت کنندگان می دهد. در روزهای اول فعالیت شرکت، سود به طور منظم و دقیق به سرمایه گذاران تعلق می گیرد. همین مورد باعث می شود تا مشتریان، طرح را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

این طرح در آخر به دلیل وجود نداشتن محصول کاربردی به اشباع می رسد که دیگر سرمایه گذاری جذب آن نمی شود. به این ترتیب سرمایه گذاران قبلی هم دیگر پولی دریافت نمی کنند و طرح به طور کامل از هم فرو می پاشد. طرح های هرمی ممکن است وجوه کاربران را سر موعد مشخص پرداخت کنند اما به صورت اساسی کلاهبرداری هستند.

حالا در مورد کریپتو تب
کریپتوتب هم یک طرح هرمی است. محصول طرح هرمی کریپتو تب، استخراج و مرورگر است. کاربران پولی بابت آن نمی دهند اما مرورگر یا افزونه کریپتوتب را نصب می کنند و باعث سودرسانی شدید به سیستم می شوند که مانند همان فروش محصول است. مردم هم آن را نصب و زیر مجموعه به سیستم معرفی می کنند. پس از مدتی که زیر مجموعه های کوچک تر از سودآوری طرح ناراضی شوند، عملیات را متوقف می کنند و به این ترتیب سود سطوح بالاتر هم کم و کم تر می شود و آن ها هم اقدام به ترک سیستم می کنند که در نتیجه منجر به فروپاشی طرح می شود.

همچنین جالب است به این نکته توجه کنید که طبق بررسی های صورت گرفته از این سایت در صورت عدم معرفی زیر مجموعه قادر به برداشت از حساب خود نخواهید بود. این مورد هم سالم بودن سیستم را زیر سوال می برد.

اگر طرح کریپتو تب کاملا سالم و پابرجا باشد چه؟
با بررسی شواهد می توان گفت که این طرح هرمی است و به زودی تب آن فروکش خواهد کرد. اما به فرض محال و در صورت سالم بودن سیستم، سقف برداشت از این سایت به حدی بالا و قدرت پردازش کامپیوتر کاربران به حدی پایین است که در بیش از 80 درصد مواقع کاربران قادر به برداشت مبالغ استخراج شده خود نخواهند بود و تنها مدتی را به صورت رایگان جیب دیگران را پر می کنند.

این موضوع به حدی حرص و طمع در کاربران ایجاد کرده است که از هر نوع دروغ و نیرنگی برای جمع آوری عضو فروگذار نمی کنند. یکی از خصوصیات طرح های هرمی، مجبور شدن به استفاده از دروغ برای جذب عضو است. اکثر ویدیوهای تبلیغاتی مبنی بر درآمد بالا از این سیستم هم چیزی جز جعل و یک تغییر کوچک در کدهای صفحه مرورگر کریپتوتب نیستند.

تجربه کاری کاربران این سیستم هم در نوع خود جالب توجه است. اغلب کاربرانی که از این سیستم استفاده کردند و زیرمجموعه های زیادی هم داشتند در انجمن های اجتماعی از کریپتو تب به دلیل سوددهی بسیار کم نسبت به چیزی که ادعا شده بود، گله مند هستند.

نتیجه گیری
سیستم کریپتو تب به احتمال نزدیک به صد درصد یک سیستم کاملا هرمی است که دوامی نخواهد داشت و در صورت سالم بودن سیستم، اغلب کاربران نخواهند توانست برداشت قابل توجه یا ارزشمندی داشته باشند، بلکه مقدار بسیار جزئی و بی ارزش خواهد بود و فقط جیب شرکت و مدیران صفحات بزرگ شبکه های اجتماعی را پر می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
cryptoland:
It’s so profitable to have Bitcoins, you may say! And this is absolutely true. So let’s not waste precious time! Of course, there are several ways to get BTC. Although buying may seem like the best option, mining has a number of significant advantages – it can be done at a low cost, it reliably transfers bitcoin into your possession from the moment it is mined, and it is the best way to ensure constant network performance. For those who are concerned about the profitability of solo mining, mining pools can be a great alternative. As BTC continues to grow there has never been a better time to get involved and invest in the future. With years of experience in mining, we created an easy-to-use and profitable product, so you could start your mining journey whether you have already done it before or try it for the first time. So, are you ready to start mining? https://cryptotabbrowser.com/21963563 download it now!
Ali:
سلام .کریپتو تب واقعا کار می‌کنه واریزی دارد باید برنامه را درست دانلود ونصب کنید .لینکس را براتون می زارم در هنگام دانلود فیلتر شکن کامپیوتر روشن باشد لینک دانلود کریپتو تب (crytotab) برای کامپیوتر و لب تاب را براتون می زارم که سرعتش بالاست .و در آمد بدون هزینه دارد.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

Ali fm:
سلام.این برنامه کریپتو تب واقعی است و بدون هیچ هزینه ای بیت کوین استخراج کنید و درآمد داشته باشید بدون اینکه هزینه ای کنید لینک دانلود کریپتو تب (criptotab) برای کامپیوتر را براتون میزارم اما در هنگام دانلود و نصب فیلتر شکن کامپیوتر را روشن کنید و در هنگام استخراج فیلتر شکن کامپیوتر را خاموش کنید.آخرین ورژن لینک دانلود👇
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>