اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چکش تخریب

خرید چکش تخریب به منظور تخریب و بازسازی منازل

به منظور تخریب منازل مسکونی امروزه از وجود چکش تخریباستفاده می کنند. چکش های تخریب، قدرت تخریب انواع دیوارها و کف های زمین و نیز سنگ ها و صخره های مختلف را دارند. به همین جهت معمولا از وجود آن ها برای مصارف خاص و متعددی استفاده می شود.شما می توانید با ورود به فروشگاه ابزارآلات ساختمانی، هر یک از نمونه های مختلف چکش تخریب را خریداری کنید تا به وسیله آن بتوانید نیاز خود را برطرف کنید.

اما پیش از خرید این وسیله ضروری در روند ساخت و ساز ساختمانی طبیعتا می بایست تحقیقات اولیه را صورت بخشید تا بتوانید بهترین و کارآمدترین نوع چکش های تخریب را متناسب با نیاز و بودجه خویش خریداری کنید و به خوبی از وجود آن در عملیات عمرانی و پروژه های مختلف ساختمانی استفاده کنید.

در همین راستا قیمت های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد که در ادامه به برخی از عوامل تأثیرگذار روی قیمت گذاری چکش های تخریب اشاره می شود تا در نهایت شما بتوانید چکش برقی یا پیکور مناسب خود را برای عملیات عمرانی مختلف با قیمت مناسب و به صرفه خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

عوامل موثر در قیمت چکش تخریب

قیمت چکش تخریب می تواند با توجه به عوامل مختلف در فروشگاه های مختلف ابزارآلات ساختمانی متفاوت باشد. اما به واقع دلیل این افزایش یا کاهش قیمت ها در چیست و چه عواملی می تواند سبب تغییر قیمت چکش های تخریب باشد؟ از جمله مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- توجه به وزن چکش تخریب

یکی از عواملی که می تواند تأثیر بسیار زیادی روی قیمت چکش های تخریب بگذارد؛ توجه به وزن های مختلف چکش تخریب است که از وزن 5 تا 32 کیلو در ابزارآلات ساختمانی موجود می باشند.هر چقدر وزن یک چکش تخریب بالاتر باشد، قدرت آن بیشتر و به مراتب قیمت چکش های تخریب نیز بیشتر خواهد شد.

بنابراین شما ابتدای امر بایستی به نوع نیاز خود از چکش های تخریب توجه داشته باشید و بر حسب نیاز خود با توجه به قیمت های مختلفی که از چکش های تخریب وجود دارد؛ پیکور یا چکشی را خریداری کنید که برای عملیات ها و پروژه های ساختمانی شما مناسب تر است.

2- توجه به نوع چکش های تخریب

چکش های تخریب 16 تا 32 کیلو را معمولا به دو نوع چکش تخریب روغنی و گریسی تقسیم بندی می کنند که قیمت هر یک از آن ها با همدیگر متفاوت می باشد. هر چند که به طور کلی اختلاف قیمت آن ها شاید خیلی بالا نباشد؛ ولی به طور کلی مدل های مختلف چکش های تخریب روغنی و گریسی نیز سبب اختلاف قیمت های چکش تخریبشده است.

3- توجه به برند تولیدی

چکش های تخریب را در برندهای متفاوتی خریداری می کنند که هر یک از آن ها ممکن است با همدیگر با توجه به نوع ساخت و مواد اولیه تولید آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. برخی از این برندهای تولیدی همانند برند هیلتی - که برند معروفی در ساخت چکش های تخریب به شمار می آید- ممکن است نسبت به سایر برندهای دیگر بالاتر باشد.

به طور کلی به غیر از چکش تخریب هیلتی، چکش تخریب پوکا، رونیکس، بوش و... نیز وجود دارند که این چکش های تخریب نامبرده شده نسبت به سایر چکش های دیگر معروف تر و بهتر است و هر یک از آن ها نیز به نوبه خود در قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

4- توجه به کیفیت و کارایی چکش تخریب

کیفیت و کارایی همه چکش های تخریب با همدیگر برابر نیستند. به این صورت که در تولید برخی از آن ها مواد اولیه مرغوبی استفاده شده است و در برخی دیگر از مواد و قطعات بی کیفیت و نامرغوبی استفاده شده است که به طور حتم توجه به کیفیت و قطعات به کار گرفته شده در چکش تخریب مورد نظر می تواند در انتخاب شما تأثیر زیادی بگذارد.

ضمن اینکه چکش های تخریب بی کیفیت را در قیمت های ارزان تری در بازار عرضه می کنند که می بایست گول قیمت های پایین آن ها را نخورید و به کیفیت و کارایی چکش تخریب بیشتر توجه داشته باشید.اگر بخواهیم به یکی از با کیفیت ترین برندهای چکش برقی اشاره کنیم، می توانیم به چکش تخریب رونیکس اشاره کنیم.

آیا چکش تخریب های ارزان قیمت قابل اعتماد هستند؟

با توجه به وجود چکش های تخریب ارزان قیمت در بازار، ممکن است این سوال و ابهام به وجود آید که آیا چکش تخریب های ارزان قیمت قابل اعتماد هستند یا خیر؟ در پاسخ به این مسئله می توان به دو نکته توجه داشت.یکی توجه به این ضرب المثل معروف که «هیچ ارزانی بی حکمت نیست» با توجه به ذکر این مسئله می توان اذعان داشت که در بیشتر موارد چکش های تخریب ارزان قیمت موجود در بازار، از کیفیت پایینی برخوردار بوده و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و به طور جد می بایست از خرید آن ها جلوگیری کرد.

چرا که هر چند شما در همان ابتدا ممکن است هزینه کمتری نسبت به سایر چکش های تخریب خرج کنید؛ اما به واقع این نوع از چکش های تخریب خیلی سریعتر از سایر چکش های دیگر خراب شده و نیاز به تعمیر و اعمال هزینه های مربوط به آن دارند.دومین مسئله که می بایست در این راستا به آن توجه داشت؛ ذکر این نکته است که در پاره ای از اوقات ممکن است افرادی پیدا شوند که قیمت های به صرفه تری را به مشتریان خویش بر اساس اصل مشتری مداری ارائه کنند تا بتوانند خیلی زود مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشانند.

این افراد با این اصل در زمینه فروش چکش های تخریب نسبت به سایر فروشگاه ها و ابزارآلات ساختمانی، قیمت های ارزان تری را ارائه می کنند که می توان در صورت انجام تحقیقات لازم به آن ها اعتماد کرد و چکش های تخریب را ارزان قیمت تر از فروشگاه های آنان خریداری نمود.در این صورت اگر بتوان به یک ابزارآلات معتبر دست یابید که در عین حال که کیفیت کار آن ها بالاست؛ قیمت های ارزان و به صرفه ای را نیز ارائه می کنند؛ می توانید به خرید چنین ابزاری اعتماد کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>