اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چکش تخریب

چکش تخریب به عنوان یک وسیله ای به شمار می آید که می توان با استفاده از آن در عملیات عمرانی مختلف به راحتی از پس هر گونه بتن و سنگ های سفت و سخت برآمد و آن ها را تخریب نمود. چکش تخریب برقی خود دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن ها را با توجه به درجه سختی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.

استفاده از ابزارآلات قدرتمند در تخریب منازل مسکونی قدیمی

منازل مسکونی قدیمی را با بتن های سفت و سخت می ساختند که همین مسئله به استحکام آن ها بسیار کمک زیادی می کرد. اما در صورتی که ساکنین آن خانه ها به فکر بازسازی منزل خویش بیفتند و بخواهند به طور کلی سبک زندگی خود را تغییر دهند؛ بایستی به فکر ابزاری قدرتمند به منظور تخریب منزل خود و بازسازی مجدد آن به سبک و سیاق مورد پسند خود باشند.

یکی از قدرتمندترین این ابزارها استفاده از چکش تخریب می باشد که در اندازه های مختلف با توجه به سختی کار تولید و در بازار عرضه شده اند که شما می توانید هر یک از آن ها را متناسب با نوع کار خویش به کار ببندید.

در همین راستا ضمن معرفی اجمالی چکش تخریب برقی در ادامه همین مطلب انواع مختلف چکش های تخریب برقی را نیز معرفی می نماییم تا مقایسه ای میان هر یک از آن ها پیش از خرید و استفاده صورت پذیرد تا بدین ترتیب شما بتوانید تصمیم بهتری مبنی بر خرید چکش تخریب برقی برای برطرف کردن نیاز خود بگیرید و به خوبی از وسیله مورد نظر برای تخریب ساختمان های قدیم بهره بگیرید.

آشنایی با چکش تخریب برقی

چکش تخریب برقی همان طور که از نام آن کاملا مشخص و واضح است؛ با استفاده از جریان برق کار می کند و به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمندی در جهت تخریب آسفالت و انواع سازه های مختلف و نیز تخریب ساختمان ها و پروژه های عمرانی مختلف و حفاری مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این مسئله که در هر یک از این پروژه ها نیاز به یک نوع چکش تخریب برقی می باشد؛ بر حسب نوع کار و نیازی که از آن ها می شود؛ چکش های تخریب برقی را در انواع مختلف و در قالب برندهای متفاوتی طراحی و تولید نموده اند تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیازهای شما در هر یک از عملیات عمرانی مختلف باشند.

دسته بندی های متفاوت چکش تخریب برقی

می توان چکش های تخریب برقی را در دسته بندی های متفاوتی تقسیم بندی نمود. به این صورت که به طور کلی می توان چکش های برقی را به دو دسته بتن کن و چکش تخریب تقسیم بندی نمود.چکش تخریب برقی خود گونه ای خاص از چکش های تخریب می باشد و نمونه های هیدرولیکی و بنزینی آن ها نیز وجود دارد که هر یک از آن ها با توجه به سوخت و ساختار خاص خود در عملیات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما به طور کلی خود چکش تخریب برقی را می توان با توجه به دسته بندی های مختلف به گروه های زیر تقسیم نمود:

از نظر وزن

از نظر وزن چکش های تخریب برقی را می توان در قالب مدل های مختلفی خریداری نمود که شما می توانید چکش های تخریب در وزن بندی 3 الی 32 کیلوگرم خریداری نمایید که هر چقدر وزن آن ها بیشتر می شود؛ برای تخریب عملیات عمرانی شدیدتر و سنگین تری مورد استفاده قرار می گیرد و چکش های تخریب با وزن پایین تر را مسلما برای تخریب مکان هایی مورد استفاده قرار می دهند که چندان نیاز به قدرت و لرزش خیلی بالایی ندارند. بنابراین هر یک از این چکش های تخریب با توجه به وزنی که دارند؛ برای کاربردهای خاص خود استفاده می شوند.

از نظر ساختار و نوع کارکرد

چکش تخریب برقی به طور کلی از نظر ساختار اولیه و نوع کارکرد به دو دسته چکش تخریب روغنی و گریسی تقسیم بندی می شوند که البته این ویژگی را می توان در وزن های بالای 15 کیلوگرم به راحتی مشاهده نمود که قابل تفکیک هستند.

از نظر مدل و نوع برند

مدل هر یک از چکش های تخریب با یکدیگر متفاوت است و هر یک از آن ها را برندهای مختلفی طراحی و تولید نموده اند که شما می بایست بهترین و کارآمدترین آن ها را خریداری نمایید تا پاسخگوی نیاز شما باشد.برندهای معروف چکش های تخریب این اطمینان را به شما می دهند که کار کردن با آن ها نیاز مشتریان مختلف را برطرف نموده و عملیات تخریب به خوبی به وسیله دستگاه مربوطه انجام پذیرد.

انواع چکش تخریب برقی و مقایسه میان هر یک از آن ها

با توجه به انواع مختلفی که از چکش های تخریب گفته شد؛ شما بایستی کارکرد هر یک از آن ها را بدانید و سپس اقدام به خرید یا استفاده از آن ها کنید. در بین چکش های تخریب روغنی و گریسی، نوع گریسی چکش های تخریب نسبت به نوع روغنی آن ها از قدرت تخریب بالاتری بهره مند می باشد و در عین حال چکش تخریب روغنی نسبت به گریسی استهلاک کمتر و پایین تری دارد.

با توجه به این مسئله که تعداد ضربات و حالت ویبره یا لرزش یک چکش تخریب برقی با سایر مدل های آن می تواند متفاوت باشد؛ چکش های تخریب را به طور کلی به دو دسته صنعتی و غیر صنعتی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین تبدیل می کنند تا هر یک از آن ها را برای مصارف خاص خود مورد استفاده قرار دهند و به خوبی از وجود هر یک از آن ها استفاده لازم شود. چکش تخریب برقی با توجه به نیروی محرکه برق کار می کند.

بنابراین در استفاده هر یک از انواع مختلف این نوع از چکش های تخریب، می بایست احتیاط اولیه را در نظر داشت. به طور کلی تفاوت عمده چکش های تخریب را می توان در وزن بندی آن ها مشاهده نمود که برای عملیات عمرانی مختلف می بایست از نمونه های متناسب با آن بهره جست.برای عملیات مربوط به کَند و کاو یک ساختمان قدیمی با بتن های سفت و بسیار سخت، طبیعتا نیاز به یک چکش تخریب با وزن بالایی می باشد که قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.یا برای تخریب انواع سنگ ها و آسفالت ها با توجه به درجه سختی هر یک از آن ها، نیاز به چکش تخریب خاص خود می باشد تا با استفاده از هر یک از آن ها بتوانیم نیاز خود را برطرف نماییم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>